Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis JorisenLinda: Honeymoon Zuidwesten juni 2010
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Honeymoon Zuidwesten juni 2010
Gefeliciteerd, dat is inderdaad een prima prijs voor de tickets.
Ook de overnachtingen in de parken kun je nu vast leggen.
Je loopt daar mee weinig risico omdat je alles ook weer kunt annuleren of wijzigen.
Ik heb daar ervaring mee, ik heb mijn reis naar Amerika dit jaar moeten annuleren en dat ging verrassend soepel, alles werd direct op mijn cc gecrediteerd. Alleen wat koersverschillen.
Wil je de route later toch nog wijzigen dan kun je de hotels dus annuleren, en als ze nog kamers hebben op de nieuwe datums dan kun je gewoon wijzigen.
Els
Ook de overnachtingen in de parken kun je nu vast leggen.
Je loopt daar mee weinig risico omdat je alles ook weer kunt annuleren of wijzigen.
Ik heb daar ervaring mee, ik heb mijn reis naar Amerika dit jaar moeten annuleren en dat ging verrassend soepel, alles werd direct op mijn cc gecrediteerd. Alleen wat koersverschillen.
Wil je de route later toch nog wijzigen dan kun je de hotels dus annuleren, en als ze nog kamers hebben op de nieuwe datums dan kun je gewoon wijzigen.
Els
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Een heel goeie prijs maar net een dag te vroeg geboekt
Met de connectionsactie had je deze vluchten:
Brussel (BRU) - New York,JF Kennedy Intl ny (JFK)
Heenvlucht: 30-05-2010, Terugvlucht: 22-06-2010 , 2 Volwassene(n)
30-05-2010 | 11:30 - 13:55 Brussel (BRU) - New York,JF Kennedy Intl ny (JFK)
Delta Air Lines
22-06-2010 | 09:00 - 17:50 San Francisco, ca (SFO) - New York,JF Kennedy Intl ny (JFK)
22-06-2010 | 19:25 - 09:45 New York,JF Kennedy Intl ny (JFK) - Brussel (BRU)
Totaal 2 € 264,00 € 314,06 € 598,06 totaal inclusief tax voor 2 personen
Met hierbij dan nog een binnenlandse vlucht naar SFO te boeken

Brussel (BRU) - New York,JF Kennedy Intl ny (JFK)
Heenvlucht: 30-05-2010, Terugvlucht: 22-06-2010 , 2 Volwassene(n)
30-05-2010 | 11:30 - 13:55 Brussel (BRU) - New York,JF Kennedy Intl ny (JFK)
Delta Air Lines
22-06-2010 | 09:00 - 17:50 San Francisco, ca (SFO) - New York,JF Kennedy Intl ny (JFK)
22-06-2010 | 19:25 - 09:45 New York,JF Kennedy Intl ny (JFK) - Brussel (BRU)
Totaal 2 € 264,00 € 314,06 € 598,06 totaal inclusief tax voor 2 personen
Met hierbij dan nog een binnenlandse vlucht naar SFO te boeken
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerika-ontdekker
Aangezien we de tickets nu dus reeds besteld hebben, kunnen we de reis verder langzaam aan gaan invullen.
Zoals we nu in ons reisschema hebben staan zullen wij:
zaterdag 5 juni aankomen in Yosemite National Park
Zondag 6 juni de hele dag in het park verblijven
maandag 7 juni vertrekken uit Yosemite
Nu lezen we in verschillende boeken die we hebben aangeschafd dat het park erg druk kan zijn voornamelijk in de weekends!!
Is het daarom misschien raadzamer voor ons om misschien 1 dag korter in SF te bijven (en deze dag op het laatst aan de reis te plakken) en zo dus een dag eerder in Yosemite National Park aan te komen??
Dan komen we dus op vrijdag aan en zullen dan weer op zondag vertrekken!
Of zal dit niet heel veel uit maken m.b.t. de drukte in het park??
Wij gaan volgende week nog op vakantie en we willen eigenlijk voor die vakantie ons verblijf in het Yosemite National Park vastleggen....daarom zijn de data natuurlijk wel belangrijk.
Wij willen het liefste verblijven in de Yosemite Lodge.....we zijn namelijk geen echte kampeerders. Dit is gewoon makkelijk en tegen een betaalbare prijs te boeken??
Alvast bedankt weer voor de reacties en wij gaan weer heerlijk verder met puzzelen buiten in de tuin.....!!!
Zoals we nu in ons reisschema hebben staan zullen wij:
zaterdag 5 juni aankomen in Yosemite National Park
Zondag 6 juni de hele dag in het park verblijven
maandag 7 juni vertrekken uit Yosemite
Nu lezen we in verschillende boeken die we hebben aangeschafd dat het park erg druk kan zijn voornamelijk in de weekends!!
Is het daarom misschien raadzamer voor ons om misschien 1 dag korter in SF te bijven (en deze dag op het laatst aan de reis te plakken) en zo dus een dag eerder in Yosemite National Park aan te komen??
Dan komen we dus op vrijdag aan en zullen dan weer op zondag vertrekken!
Of zal dit niet heel veel uit maken m.b.t. de drukte in het park??
Wij gaan volgende week nog op vakantie en we willen eigenlijk voor die vakantie ons verblijf in het Yosemite National Park vastleggen....daarom zijn de data natuurlijk wel belangrijk.
Wij willen het liefste verblijven in de Yosemite Lodge.....we zijn namelijk geen echte kampeerders. Dit is gewoon makkelijk en tegen een betaalbare prijs te boeken??
Alvast bedankt weer voor de reacties en wij gaan weer heerlijk verder met puzzelen buiten in de tuin.....!!!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zal in het weekend inderdaad wel een stuk drukker zijn, maar mijn ervaring is dat je de drukte toch wel aardig kunt vermijden door vroeg op stap te gaan, iets verder te lopen dan de doorsnee toerist, en door tegen de avond de populaire dingen te doen.
Als je in het park zit heb je al veel voor op degenen die eerst nog het park binnen moeten rijden.
Het maakt niet uit of je een dag eerder gaat, dan zit je nog steeds in het wekend in het park. Je zou hooguit nog een dag eerder kunnen gaan, dat is ook handiger omdat je dan je bezoek aan SF niet in tweeën hoeft te knippen. Je kunt dan overnachten in de buurt van het vliegveld en meteen de volgende ochtend lekker vroeg naar Yosemite rijden.
De lodge is mooi maar niet goedkoop. Ook bij Curry Village heb je meer mogelijkheden dan alleen een tent. De tenten daar zijn trouwens uitgerust met gewone bedden, dus het heeft niet zoveel met kamperen te maken.
Ik had de site waar je kunt reserveren al gegeven in mijn vorige bericht (met het advies om het zo snel mogelijk te doen). In het weekend heb je een lodge room voor 207 dollar per nacht of een tent cabin voor 94 dollar. Verder is het aardig vol, maar er al vast nog wel iets vrijkomen.
Marianne
Als je in het park zit heb je al veel voor op degenen die eerst nog het park binnen moeten rijden.
Het maakt niet uit of je een dag eerder gaat, dan zit je nog steeds in het wekend in het park. Je zou hooguit nog een dag eerder kunnen gaan, dat is ook handiger omdat je dan je bezoek aan SF niet in tweeën hoeft te knippen. Je kunt dan overnachten in de buurt van het vliegveld en meteen de volgende ochtend lekker vroeg naar Yosemite rijden.
De lodge is mooi maar niet goedkoop. Ook bij Curry Village heb je meer mogelijkheden dan alleen een tent. De tenten daar zijn trouwens uitgerust met gewone bedden, dus het heeft niet zoveel met kamperen te maken.
Ik had de site waar je kunt reserveren al gegeven in mijn vorige bericht (met het advies om het zo snel mogelijk te doen). In het weekend heb je een lodge room voor 207 dollar per nacht of een tent cabin voor 94 dollar. Verder is het aardig vol, maar er al vast nog wel iets vrijkomen.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Goedemiddag beste forumgangers....
Na een tijdje niks meer gepost te hebben, werd het nu weer eens tijd voor een nieuwe update.
Een bruiloft regelen gaat toch niet over 1 nacht ijs
, maar nu kunnen we weer meer tijd in onze Honemoon gaan steken.
Ons reisschema ziet er nu als volgt uit :
(zo)Dag 1 Vliegreis Brussel – NY
(m)Dag 2 NY
(d)Dag 3 NY
(w)Dag 4 Vliegreis NY - SF
(d)Dag 5 SF - Yosemite
(v)Dag 6 Yosemite - Yosemite
(za)Dag 7 Yosemite - Lone Pine
(zo)Dag 8 Lone Pine - las Vegas
(m)Dag 9 Las Vegas - Las Vegas
(d)Dag 10 Las Vegas - Zion
(w)Dag 11 Zion - Bryce Canyon
(d)Dag 12 Bryce Canyon - Page
(v)Dag 13 Page - Grand Canyon
(za)Dag 14 Grand Canyon - Grand Canyon
(zo)Dag 15 Grand Canyon - 29 Palms
(m)Dag 16 29 Palms - Los Angeles
(d)Dag 17 Los Angeles - Los Angeles
(w)Dag 18 Los Angeles - Santa Barbara
(d)Dag 19 Santa Barbara - Big Sur
(v)Dag 20 Big Sur - Santa Cruz
(za)Dag 21 Santa Cruz - San Francisco
(zo)Dag 22 San Francisco - San Francisco
(m)Dag 23 San Francisco - San Francisco
(d)Dag 24 Vliegreis SF - Brussel
Misschien op- of aanmerkingen op dit schema zoals hij nu is??
Zoals jullie kunnen zien blijven wij nou in het begin van onze reis niet lang in SF. Dit hebben wij verplaatst naar het einde van onze trip.
Dit om de eventuele drukte van het weekend voor te zijn in Yosemite en anderzijds om ook nog wat lekkere dagen op dezelfde plek op het einde van deze reis te hebben. We hebben ons verblijf in Yosemite al vastliggen.
Wij zijn nu druk aan het kijken voor het vastleggen van andere verblijven. Hebben jullie misschien nog leuke ideetjes voor leuke hotels etc (leuker ervaringen) die in ons reisschema passen? In Las Vegas is ons oog gevallen op the Wynn. Nu zagen wij wel leuke promotion codes op www.smartervergas.com maar deze gelden helaas nog niet voor de periode als wij er zijn. Dus we wachten nog maar braaf tot deze wel gaat komen, of zijn er al andere mogelijkheden?? Hebben jullie eventueel ook goede ervaringen met een mooi hotel in San Franciso? Wij willen onze Honeymoon natuurlijk wel in stijl eindigen
.
Dan ook nog een vraag over ons vervoer tijdens deze reis. Moeten wij onze auto nu al vastleggen of kunnen wij daar het beste nog even mee wachten??
We hebben al enkele sites in onze favorieten staan, maar hebben ook nog niet echt een idee wat voor auto voor ons nou het beste zal zijn. Ik ben zelf vrij lang (1.96) ..misschien iemand ook daarvoor optie voor een bepaalde auto ?
Wij gaan weer lekker verder neuzen op dit altijd leuke forum en zullen weer vaker terug komen.
ALvast weer bedankt voor jullie reacties....
Gr Joris en Linda
Na een tijdje niks meer gepost te hebben, werd het nu weer eens tijd voor een nieuwe update.
Een bruiloft regelen gaat toch niet over 1 nacht ijs

Ons reisschema ziet er nu als volgt uit :
(m)Dag 2 NY
(d)Dag 3 NY
(d)Dag 5 SF - Yosemite
(v)Dag 6 Yosemite - Yosemite
(za)Dag 7 Yosemite - Lone Pine
(zo)Dag 8 Lone Pine - las Vegas
(m)Dag 9 Las Vegas - Las Vegas
(d)Dag 10 Las Vegas - Zion
(w)Dag 11 Zion - Bryce Canyon
(d)Dag 12 Bryce Canyon - Page
(v)Dag 13 Page - Grand Canyon
(za)Dag 14 Grand Canyon - Grand Canyon
(zo)Dag 15 Grand Canyon - 29 Palms
(m)Dag 16 29 Palms - Los Angeles
(d)Dag 17 Los Angeles - Los Angeles
(w)Dag 18 Los Angeles - Santa Barbara
(d)Dag 19 Santa Barbara - Big Sur
(v)Dag 20 Big Sur - Santa Cruz
(za)Dag 21 Santa Cruz - San Francisco
(zo)Dag 22 San Francisco - San Francisco
(m)Dag 23 San Francisco - San Francisco
Misschien op- of aanmerkingen op dit schema zoals hij nu is??
Zoals jullie kunnen zien blijven wij nou in het begin van onze reis niet lang in SF. Dit hebben wij verplaatst naar het einde van onze trip.
Dit om de eventuele drukte van het weekend voor te zijn in Yosemite en anderzijds om ook nog wat lekkere dagen op dezelfde plek op het einde van deze reis te hebben. We hebben ons verblijf in Yosemite al vastliggen.
Wij zijn nu druk aan het kijken voor het vastleggen van andere verblijven. Hebben jullie misschien nog leuke ideetjes voor leuke hotels etc (leuker ervaringen) die in ons reisschema passen? In Las Vegas is ons oog gevallen op the Wynn. Nu zagen wij wel leuke promotion codes op www.smartervergas.com maar deze gelden helaas nog niet voor de periode als wij er zijn. Dus we wachten nog maar braaf tot deze wel gaat komen, of zijn er al andere mogelijkheden?? Hebben jullie eventueel ook goede ervaringen met een mooi hotel in San Franciso? Wij willen onze Honeymoon natuurlijk wel in stijl eindigen

Dan ook nog een vraag over ons vervoer tijdens deze reis. Moeten wij onze auto nu al vastleggen of kunnen wij daar het beste nog even mee wachten??
We hebben al enkele sites in onze favorieten staan, maar hebben ook nog niet echt een idee wat voor auto voor ons nou het beste zal zijn. Ik ben zelf vrij lang (1.96) ..misschien iemand ook daarvoor optie voor een bepaalde auto ?
Wij gaan weer lekker verder neuzen op dit altijd leuke forum en zullen weer vaker terug komen.
ALvast weer bedankt voor jullie reacties....
Gr Joris en Linda
Een weldoordachte route J&L. Je zou kunnen overwegen om slechts een nacht in Grand Canyon door te brengen. Ervaringsfactor: Na alle schitterende NP's die je eerder hebt bezocht is een nacht vaak genoeg. Wij zijn 4 x bij GC geweest en bleven steeds langer maar de eerste keer was ook maar kort.
Dan wil je via 29Palms naar LA. Ik zou overwegen om direct van GC naar LA te gaan (ca 8-9 uur rijden, maar een gemakkelijke rit). De dagen die je uitspaart zou je voor Zion/Bryce/Page en misschien zelfs Monument Valley kunnen besteden. Een extra dag bij Lake Powell (Page)kan ik altijd zeer aanbevelen.
Yeehaw
Dan wil je via 29Palms naar LA. Ik zou overwegen om direct van GC naar LA te gaan (ca 8-9 uur rijden, maar een gemakkelijke rit). De dagen die je uitspaart zou je voor Zion/Bryce/Page en misschien zelfs Monument Valley kunnen besteden. Een extra dag bij Lake Powell (Page)kan ik altijd zeer aanbevelen.
Yeehaw
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
JorisenLinda schreef:In Las Vegas is ons oog gevallen op the Wynn. Nu zagen wij wel leuke promotion codes op http://www.smartervergas.com maar deze gelden helaas nog niet voor de periode als wij er zijn. Dus we wachten nog maar braaf tot deze wel gaat komen, of zijn er al andere mogelijkheden?? Hebben jullie eventueel ook goede ervaringen met een mooi hotel in San Franciso? Wij willen onze Honeymoon natuurlijk wel in stijl eindigen.
Goede keus voor Las Vegas, de aanbiedingen voor juni zullen nog wel komen, hou wel in de gaten of er tijdens jullie verblijf geen grote conventies of beurzen in de stad zijn, als dat wel het geval is boek dan alvast, dan heb je in ieder geval een prijs vaststaan, en kun je later je boeking aanpassen aan de eventuele aanbieding.
Voor San Francisco kan ik je van harte het Intercontinental Mark Hopkins aanbevelen, het hotel ligt bovenop Nob Hill, en is echt één van de San Francisco landmarks, dan eindig je je honeymoon zeker in stijl.

- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Wij hadden dit jaar onze huwelijksreis, we hadden ongeveer hetzelfde schema maar dan andere richting, we vlogen op LA (maar ook volledig rondje) en eindigden in NY.
In NY zaten wij in een hotel vlak naast Times Square, het hotel zelf was een beetje outdated en weinig luxe maar de sfeer op Times Square is echt 24/24h dik in orde !
Te San Fransisco kan ik afraden om een hotel in de buurt Civic Center te nemen. Wij zaten in de Holiday inn, civic center en dat is echt een verloederde buurt waar je 's nachts niet durft buiten te komen.
Ik zou voor een hotel in of dicht bij Fishermans Wharf opteren of bij Union Square maar niet verder die kant op of je bent in Civc Center.
L.A. is echt zo groot dat je eigenlijk wat teleurgesteld bent en de gezelligheid van bv. San Francisco of zelfs Las Vegas mist.
Las Vegas verbleven wij in Ny-Ny hotel. Ik zou toch net iets centraler op de strip proberen in de buurt van bvb Planet Hollywood of Bellagio of misschien één van die splinternieuwe hotels naast de Bellagio, dat is echt midden in the strip en naast de mooie fonteinen.
In NY zaten wij in een hotel vlak naast Times Square, het hotel zelf was een beetje outdated en weinig luxe maar de sfeer op Times Square is echt 24/24h dik in orde !
Te San Fransisco kan ik afraden om een hotel in de buurt Civic Center te nemen. Wij zaten in de Holiday inn, civic center en dat is echt een verloederde buurt waar je 's nachts niet durft buiten te komen.
Ik zou voor een hotel in of dicht bij Fishermans Wharf opteren of bij Union Square maar niet verder die kant op of je bent in Civc Center.
L.A. is echt zo groot dat je eigenlijk wat teleurgesteld bent en de gezelligheid van bv. San Francisco of zelfs Las Vegas mist.
Las Vegas verbleven wij in Ny-Ny hotel. Ik zou toch net iets centraler op de strip proberen in de buurt van bvb Planet Hollywood of Bellagio of misschien één van die splinternieuwe hotels naast de Bellagio, dat is echt midden in the strip en naast de mooie fonteinen.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik zou een extra dag Yosemite inplannen, dag 8 overnachten in Death Valley (Is een superervaring en de airco's werken volop, zodat je heerlijk kunt slapen), een extra overnachting in Zion inplannen, 1 minder in Grand Canyon en 1 minder aan de kust. 3 tussenstops is wel heel veel. Dan zou je deze route krijgen:
(m)Dag 2 NY
(d)Dag 3 NY
(d)Dag 5 SF - Yosemite
(v)Dag 6 Yosemite
(za)Dag 7 Yosemite
(zo)Dag 8 Yosemite - Death Valley
(m)Dag 9 Death Valley - Las Vegas
(d)Dag 10 Las Vegas
(w)Dag 11 Las Vegas - Zion
(d)Dag 12 Zion
(v)Dag 13 Zion - Bryce Canyon
(za)Dag 14 Bryce Canyon - Page
(zo)Dag 15 Page - Grand Canyon
(m)Dag 16 Grand Canyon - 29 Palms
(d)Dag 17 29 Palms - Los Angeles
(w)Dag 18 Los Angeles
(d)Dag 19 Los Angeles - Santa Barbara
(v)Dag 20 Santa Barbara - Big Sur
(za)Dag 21 Big Sur - San Francisco
(zo)Dag 22 San Francisco
(m)Dag 23 San Francisco
Dag 17 zou je Joshua Tree N.P. kunnen bezoeken. Een lekker rustig en best wel mooi park.
(m)Dag 2 NY
(d)Dag 3 NY
(d)Dag 5 SF - Yosemite
(v)Dag 6 Yosemite
(za)Dag 7 Yosemite
(zo)Dag 8 Yosemite - Death Valley
(m)Dag 9 Death Valley - Las Vegas
(d)Dag 10 Las Vegas
(w)Dag 11 Las Vegas - Zion
(d)Dag 12 Zion
(v)Dag 13 Zion - Bryce Canyon
(za)Dag 14 Bryce Canyon - Page
(zo)Dag 15 Page - Grand Canyon
(m)Dag 16 Grand Canyon - 29 Palms
(d)Dag 17 29 Palms - Los Angeles
(w)Dag 18 Los Angeles
(d)Dag 19 Los Angeles - Santa Barbara
(v)Dag 20 Santa Barbara - Big Sur
(za)Dag 21 Big Sur - San Francisco
(zo)Dag 22 San Francisco
(m)Dag 23 San Francisco
Dag 17 zou je Joshua Tree N.P. kunnen bezoeken. Een lekker rustig en best wel mooi park.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
ja gleuknie heeft gelijk, 1 dag minder aan grand canyon en een dag meer in zion...
Wat betreft Las Vegas, verblijf aan de strip is altijd de moeite, vergeet niet te melden dat het jullie honeymoon is, dat kan leuke upgrades opleveren heb ik wel eens gehoord....
Wij zijn op 26 juni in san fransisco en hebben een hotel aan fishermanswharf geboekt voor een leuke prijs met hotwire, best western tuscayan inn. Maar omdat t jullie laatste dagen zijn ,moet je er met een knaller uitgaan
Wat betreft Las Vegas, verblijf aan de strip is altijd de moeite, vergeet niet te melden dat het jullie honeymoon is, dat kan leuke upgrades opleveren heb ik wel eens gehoord....
Wij zijn op 26 juni in san fransisco en hebben een hotel aan fishermanswharf geboekt voor een leuke prijs met hotwire, best western tuscayan inn. Maar omdat t jullie laatste dagen zijn ,moet je er met een knaller uitgaan

-
- Amerika-ontdekker
Re: Reis JorisenLinda: Honeymoon Zuidwesten juni 2010
Goedemiddag forumgangers!!!!
Wij zijn voor onze reis nu verder aan het neuzen voor het boeken van onze hotels...
Zat net op smartervergas te kijken....
hier kwam een zeer interessante aanbieding voor ons voorbij:
25% OFF with Early Booking at the Wynn - From: $119/night
Code: EARLYBOOKINGOffer Expires: Sept 30, 2010
Starting At: $119/nt
Send Offer to E-mail
using promotion code
25% OFF for Wynn Las Vegas resort rooms booked 45 days in advance!
• $119/night Sun.- Thurs.
• $172/night Fri. & Sat.
Terms & Conditions: Two (2) night minimum stay is required. Blackout dates may apply. May only be booked up to 14 consecutive nights per trip. This offer is non-transferable, non-refundable, may not be combined with any other offer, and has no cash value.
Het blijft toch onze honeymoon he...dus mogen er op de reis ook mooie hotels tussen zitten.
Nu klik ik verder om te kijken naar deze aanbieding, maar dan kost het ons toch alweer $334 voor 2 nachtjes ??
doe ik dit dan juist??
Dit komt omdat andere kamers niet meer available zijn volgens mij???
Is er misschien toch nog een andere manier voor ons om te zakken met deze prijs??
Wij willen namelijk erg graag in The Wynn slapen tijdens ons verblijf in LV
Alvast bedankt weer voor eventuele reacties....want we zouden nu het liefst dit hotel zsm vast willen leggen!!
Groetjes Joris
Wij zijn voor onze reis nu verder aan het neuzen voor het boeken van onze hotels...
Zat net op smartervergas te kijken....
hier kwam een zeer interessante aanbieding voor ons voorbij:
25% OFF with Early Booking at the Wynn - From: $119/night
Code: EARLYBOOKINGOffer Expires: Sept 30, 2010
Starting At: $119/nt
Send Offer to E-mail
using promotion code
25% OFF for Wynn Las Vegas resort rooms booked 45 days in advance!
• $119/night Sun.- Thurs.
• $172/night Fri. & Sat.
Terms & Conditions: Two (2) night minimum stay is required. Blackout dates may apply. May only be booked up to 14 consecutive nights per trip. This offer is non-transferable, non-refundable, may not be combined with any other offer, and has no cash value.
Het blijft toch onze honeymoon he...dus mogen er op de reis ook mooie hotels tussen zitten.
Nu klik ik verder om te kijken naar deze aanbieding, maar dan kost het ons toch alweer $334 voor 2 nachtjes ??
doe ik dit dan juist??
Dit komt omdat andere kamers niet meer available zijn volgens mij???
Is er misschien toch nog een andere manier voor ons om te zakken met deze prijs??
Wij willen namelijk erg graag in The Wynn slapen tijdens ons verblijf in LV
Alvast bedankt weer voor eventuele reacties....want we zouden nu het liefst dit hotel zsm vast willen leggen!!
Groetjes Joris
Verblijf je vrijdag en zaterdag in Las Vegas? Dan betaal je 172 dollar per nacht per kamer.
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
In 2018 met z'n 4en!
-
- Amerika-ontdekker
Nope we verblijven in LAs Vegas van zondag t/m dinsdag !!!
dus eigenlijk zou het dan wel eerder rond de $119 moeten zitten toch???
dus eigenlijk zou het dan wel eerder rond de $119 moeten zitten toch???
Laatst gewijzigd door JorisenLinda op 20 jan 2010, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
JorisenLinda schreef:25% OFF with Early Booking at the Wynn - From: $119/night
Het gaat hier over het woordje "From", dat betekent dus vanaf, op jullie nachten zijn de kamers wat duurder dan de allergoedkoopste "vanaf" prijs.
-
- Amerika-ontdekker
Maar vind je dit toch nog een goede deal Harry???
(aangezien jouw avatar een foto van the Wynn is)......!!!
(aangezien jouw avatar een foto van the Wynn is)......!!!
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
$ 334 incl. tax is voor een kamer in Encore een geweldige prijs, je zit in het mooiste hotel van Las Vegas en je mond zal openvallen als je de kamer binnenkomt, veel mooier dan dit wordt het niet............
Dus naar mijn mening gewoon boeken, jullie zullen er een onvergetelijk deel van de huwelijksreis gaan meemaken.
Dus naar mijn mening gewoon boeken, jullie zullen er een onvergetelijk deel van de huwelijksreis gaan meemaken.

- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Waar ik nu wel nieuwsgierig naar ben. Wat is uiteindelijk de route geworden?
Groetjes René
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij zaten in de Wynn en onze mond viel niet alleen open, wij hebben ook nog heerlijk tikkertje gespeeld in onze luxe badjas. Ja, wij zijn volwassenHarry schreef:en je mond zal openvallen als je de kamer binnenkomt,

Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
-
- Amerika-ontdekker
zo 30-mei 9.45 a 12.00 a Brussel New Yorkgleuknie schreef:Waar ik nu wel nieuwsgierig naar ben. Wat is uiteindelijk de route geworden?
ma 31-mei New York New York
di 1-jun New York New York
wo 2-jun 11.20 a 14.25 p New York San Francisco
do 3-jun San Francisco Yosemite
vr 4-jun Yosemite Yosemite
za 5-jun Yosemite Lone Pine
zo 6-jun Lone Pine Death Valley
ma 7-jun Death Valley Las Vegas
di 8-jun Las Vegas Las Vegas
wo 9-jun Las Vegas Zion
do 10-jun Zion Zion
vr 11-jun Zion Bryce Canyon
za 12-jun Bryce Canyon Page
zo 13-jun Page Grand Canyon
ma 14-jun Grand Canyon Grand Canyon
di 15-jun Grand Canyon Los Angeles
wo 16-jun Los Angeles Los Angeles
do 17-jun Los Angeles Pismo Beach
vr 18-jun Pismo Beach Santa Cruz
za 19-jun Santa Cruz San Francisco
zo 20-jun San Francisco San Francisco
ma 21-jun San Francisco San Francisco
di 22-jun 7.00 a 7.45 a San Francisco Brussel
wo 23-jun Brussel
Zoals je ziet Gleuknie....
hebben we jouw tips ter harte genomen!!!
Hebben we nou wel een uitgebalanceerde route..??
We zitten eventueel nog te twijfelen over de tussenstop in Lone Pine ?? Zouden we misschien toch het beste in 1 keer door kunnen rijden naar Death Valley?? er van uitgaan dat de Tioga Pass dus gewoon open is ??
verder gaan we nu dus op zoek naar leuke hotels voor langs onze droomreis!!!
bedankt nog steeds voor alles forumgangers!!!
Gr Joris
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Qua autohuur zou ik USAreisen.de aanbevelen.
Er zijn al veel topics over deze dutise website!
Er zijn al veel topics over deze dutise website!
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht