Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat is de beste vliegmaatschappij naar LA

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Rover
Amerikafan

Re: Wat is de beste vliegmaatschappij naar LA

Bericht door Rover »

santalyd schreef:
Rover schreef:Ik raad altijd af om naar de VS via Chicago te gaan, bij deze dus: in ieder geval niet via chicago
Mag ik vragen waarom (had je vast al zien aankomen :) ), want wij hadden juist een mooie aanbieding gezien via Chicago..

Zie ook via Philadelphia en HY Newark, is dat beter?
Of via Houston? Dat komen we ook wel eens tegen.
En via KLM zie ik ook Minneapolis en NY JFK, dus..
Help :D
Misschien niet meer geheel relevant, maar toch:

jolanxyz heeft het al gezegd, ernorme rijen bij de douana, ik heb ikzelf 2x via chicago gevlogen, mn vriendin 1x, alle 3 de keren was de bagage niet met dezelfde vervolgvlucht meegekomen. In mijn geval 2x de aansluiting gehaald, omdat de aansluiting vertraging had, anders aansluiting niet gehaald.
Ik zou alleen chicago vliegen met een overstaptijd van minimaal 3,5 uur of eindbestemming chicago
Eleomora
Amerikafan

Bericht door Eleomora »

santalyd schreef: KLM heeft algemene schermen
zijn de 747's nog steeds niet allemaal omgebouwd? weet iemand wanneer deze klaar zijn?
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ze zijn er mee bezig, dus het kan zijn dat je een toestel treft die wel AVOD heeft :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Eleomora
Amerikafan

Bericht door Eleomora »

zag net dat de vlucht naar SFO wel in-flight heeft. En atlanta ook al
Naar chicago nog niet.
Maar nu weet ik ook niet met welk type ze vliegen naar SFO en atlanta
santalyd
Amerikafan

Bericht door santalyd »

BA vliegt op Denver met een 777 en die zijn ze ook nog aan het ombouwen, dus ook geen zekerheid.. Maar mijn man lijkt Londen wel wat en dan daarna in een keer door. Prijs bij BA zelf is 50 euro meer dan goedkoopste tarieven via andere maatschappijen en dan overstappen in Amerika, dus dat hebben we er wel voor over. Maar we boeken nog niets, want we moeten de periode nog bepalen. Wel leuk al die voorpret van tickets zoeken!
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Sommige oudere B777's van BA zullen sowieso nooit een modern AVOD systeem krijgen, al hebben ze wel het verouderde 'loop' systeem met persoonlijke schermpjes.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
seb
Amerika-ontdekker

Bericht door seb »

tickets van BA zijn binnen ...

nu kan je online inloggen en vanalles op voorhand regelen zoals maaltijden , stoelreservatie , ...

nu rekenen ze een 22 euro per stoel per trip aan voor de reservatie.

welke site is het betrouwbaarst om te checken welke stoelen nu een goede plaats zijn in het vliegtuig ? Vliegtuig waarmee we vliegen is een 747-400

thx

seb
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Seatguru.com of seatexpert.com

Bij check-in zijn stoelen gratis trouwens :)
Clint's Thoughts
tinkerbeliii
Amerikafan

Bericht door tinkerbeliii »

wij vertrekken met AA via Chicago en keren terug met BA via Londen :)

de prijs was de bepalende factor :P
tinkerbeliii
Amerikafan

seb schreef:tickets van BA zijn binnen ...

nu kan je online inloggen en vanalles op voorhand regelen zoals maaltijden , stoelreservatie , ...

nu rekenen ze een 22 euro per stoel per trip aan voor de reservatie.

welke site is het betrouwbaarst om te checken welke stoelen nu een goede plaats zijn in het vliegtuig ? Vliegtuig waarmee we vliegen is een 747-400

thx

seb
ik zou gewoon wachten tot je incheckt (evt online) om je stoelen te bepalen, zal wel nog keuze zat zijn denk ik?
tinkerbeliii
Amerikafan

Rover schreef:
santalyd schreef: Mag ik vragen waarom (had je vast al zien aankomen :) ), want wij hadden juist een mooie aanbieding gezien via Chicago..

Zie ook via Philadelphia en HY Newark, is dat beter?
Of via Houston? Dat komen we ook wel eens tegen.
En via KLM zie ik ook Minneapolis en NY JFK, dus..
Help :D
Misschien niet meer geheel relevant, maar toch:

jolanxyz heeft het al gezegd, ernorme rijen bij de douana, ik heb ikzelf 2x via chicago gevlogen, mn vriendin 1x, alle 3 de keren was de bagage niet met dezelfde vervolgvlucht meegekomen. In mijn geval 2x de aansluiting gehaald, omdat de aansluiting vertraging had, anders aansluiting niet gehaald.
Ik zou alleen chicago vliegen met een overstaptijd van minimaal 3,5 uur of eindbestemming chicago
auwch, lichte panier hier! wij vliegen via chicago en hebben welgteld 2u25 minuten overstaptijd :shock:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Maak je niet druk, je hebt ruim de tijd voor je overstap, wij hebben meerdere malen via Chicago gevlogen, en het is mij al die keren altijd erg meegevallen, ik vind met name de internationale terminal vreselijk, maar de overstap hebben we altijd gehaald, ook met (veel)minder tijd dan jij nu hebt.
En mocht je onverhoopt toch je aansluitende vlucht missen dan wordt je zonder extra kosten automatisch overgeboekt op een latere vlucht die dag.
tinkerbeliii
Amerikafan

ah oef oké! :D bedankt vr de geruststelling
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

Ik heb voor mn vlucht naar san fransisco mn stoelen wel vastgelegd voor 44 euro, zitten we lekker samen en geen buren, wel achterin het vliegtuig, maar who cares, op het moment dat ik land in san fransisco heb ik rust en relaxed de tijd.....
R3ini3r
Amerika-newbie

Bericht door R3ini3r »

Ik heb ook gezocht naar tickets van Amsterdam naar LA en heb voor de KLM met een directe vlucht gekozen.
Je reistijd is nog "maar" 11 uur, en je hebt geen gedoe met overstappen enzo.
Of ik een eigen entertainment systeem heb.... dat gaan we zien :)
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Moet ik mij zorgen maken?

aankomst chicago : 13h15 - vertrek vlucht La = 15h00

1h45 min is helemaal niet genoeg ??? ( op 13 mei )
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Moet te doen zijn lijkt mij. Al zou een overstap van > 2 uur mooier zijn, het is niet dat ik mij hier direct zorgen over zou maken. Tenzij je met flinke vertraging aankomt. Maar ja, dat kan ook gebeuren als wel voldoende overstaptijd hebt. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Ik heb daar gewoon helemaal niet bij stil gestaan....
ik zou gewoon denken dat het reisbureau daar wel rekening mee houdt?
Zij hebben mij deze vlucht aangeboden.
Had ik het eerder geweten... Het is nu toch te laat !
Ik zal de reis gewoon moeten ondergaan met de eventuele pech die er mee gepaard gaat ???????

Ik heb wel beetje spijt dat ik dit topic gelezen heb héhé. Nu ga ik SUPER gejaagd door die terminal opvliegen haha
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
KersjeB
Amerika-ontdekker

Bericht door KersjeB »

Wij zitten met precies hetzelfde Noortje, ook op Chicago en weinig overstaptijd (aankomst 12.45, vertrek 14.20) en wij hebben nog een ukkie van 1,5 jaar bij ons die ongetwijfeld alles wil doen, behalve haasten ;)

Maar ik ga zeker niet getresst door die terminal lopen vliegen, haha! Daar heb ik geen vakantie voor hoor. Linksom of rechtsom komen we echt wel op onze bestemming. Wat ik wel gedaan heb, is even gekeken wanneer de eerstvolgende vlucht erna gaat zodat ik me daar alvast op in kan stellen. En als alles nou echt uit de hand loopt en vol zit die dag, dan gaat er vast de volgende dag wel eentje... Dit laatste zie ik overigens WEL minder goed zitten, maar ja, things come as they are :)
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

is misschien een domme vraag...

Je hoort ooit afroepen : last call .... dus dat ze weten dat bepaalde personen nog niet aan boord zitten.

ze zeggen ook ooit, een persoon die niet aan boord is maar wel zijn koffer, kan bom zijn.
Stel je zit vast op de douane en je vlucht gaat vertrekken. Gaan ze dan uw koffer liggen zoeken ?
Of heb ik gewoon teveel tv gekeken en vertrekt de vlieger gewoon met of zonder u en met of zonder uw koffer? :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer