Het lijkt mij dat ze deze tóch hadden moeten meegeven.
Maar, we waren tevreden over de Ford en hadden geen zin in discussies

Reny
Ik heb er ook nooit problemen mee gehad, maar (alamo) officieel...gooss schreef:Heeft er iemand ervaring met de flexibiliteit van de verhuurmaatschappij?
Is het bijvoorbeeld mogelijk om je huurwagen een paar dagen vroeger in te leveren dan gepland,
Je moet inderdaad zeer goed opletten en dan nog.....JeroenMioch schreef:Je moet ontzettend oppassen met die "No drop-off fee". Beetje misleidend bij veel verhuurmaatschappijen omdat er duidelijk staat dat de drop-off fee bij de prijs inbegrepen zit, Maar ga je dan verder kijken dan kost het ineens 150 dollar als je niet goed oplet. Na heel veel onderzoek zijn wij bij Hertz terecht gekomen en hebben voor drie dagen een Chevrolet gehuurd die we in NYC ophalen en op het vliegveld in Buffalo achterlaten, hier werd niets extra's voor gerekend ondanks dat er wel vermeld staat dat het wel geld KAN kosten, bij telefonisch navraag bleek dat voor Buffalo niet te gelden dus. Ook gaan we over de grens met Canada en zelfs dat is geen probleem. Voor die drie dagen betalen we slechts 104 dollar geloof ik
Ik had rechtstreeks bij Hertz geboekt....anders had ik ook niet mijn klacht bij Hertz ingedient maar bij de betreffende tussenpersoonCoyote schreef:Hoe heb je destijds bij Hertz gereserveerd? Rechtstreeks (bijv. via hertz.com of hertz.nl) of via een tussenpersoon (bijv. usareisen.de of eautohuur.nl)?
Dat kan verschil maken v.w.b. de drop-off kosten die gerekend worden.
Roland
Tja, had je bij een tussenpersoon geboekt, dan had je wellicht niet de drop-off kosten gehad. Zelf heb ik dat ook wel eens ondervonden toen ik wilde huren bij Hertz. Direct bij Hertz had ik drop-off kosten tussen San Francisco en Seattle, via Hotelplan had ik die niet. Qua dagprijs was het vrijwel gelijk dus een leuke besparing.Hansi1959 schreef:Ik had rechtstreeks bij Hertz geboekt....
Toch bijzonder. Ik heb voor het boeken bij Hertz gemaild over de one-way kosten omdat op 1 plek op de website stond dat er geen kosten waren binnen Californie terwijl het niet letterlijk bij het tarief werd genoemd. Mijn vraag was als volgt:Hansi1959 schreef:Ik had rechtstreeks bij Hertz geboekt....
Beide pakketten zijn vrijwel gelijk maar bij het Super-Inklusiv-PLUS pakket heb je de volgende extra's:Erwintje schreef:Zit nog een beetje over de twee keuzes Super-Spar-PLUS en Super-Inklusiv-PLUS. Wij huren vanuit San Francisco en zit nu te denken aan de Ford Edge bij National Car Rental via autoreisen. Iemand tips mbt de twee keuzes Super-Inklusiv-PLUS en Super-Inklusiv-PLUS?
Maar dit is dus alleen een punt van aandacht als je de auto niet in Californië inlevert.Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Seattle - San Francisco und umgedreht, Seattle - Los Angeles, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.