We zijn weer een stapje verder, het autohuurprobleem hebben we opgelost door twee boekingen te doen die op elkaar aansluiten.
Via usareisen.de heb ik vanmiddag de huurauto, een midsize SUV, bij Alamo geboekt en we hoeven in beide gevallen geen dropoff kosten te betalen:
20 april de huurauto ophalen in LA en 27 april weer inleveren in Las Vegas (= 7 dagen)
27 april de auto dus omruilen (misschien kunnen we hem houden) in Vegas en 22 juni weer inleveren in LA (= 56 dagen)
We willen deze vakantie ook veel gaan hiken in combinatie met onze nieuwe hobby geo-cachen. Lijkt ons erg leuk dat ook in Amerika te gaan doen.
De eerste week willen we doorbrengen in omgeving Joshua Tree NP, Anza Borrego SP en Death Valley, ook i.v.m. de temperatuur in april en Jan wordt helemaal blij van warmte....
Zo zal die route van week 1 er ongeveer uitzien:
Op 27 april krijgen we dus de auto voor de volgende 8 weken en dat geeft ons alle ruimte een mooie route te plannen. In eerste instantie gaan we met één tussenstop gelijk door naar Page waar we vanaf de 29e een vijf- of zestal dagen willen verblijven samen met Rob en Annie. Als het lukt met de permits gaan we met z'n vieren naar de Wave. Voor ons wordt dat dan de derde keer, voor Rob en Annie de eerste. Verder staan er vanuit Page nog een aantal mooie tochten en hikes op het programma. Wij zijn daar nog lang niet uitgekeken en vinden Page een uitstekende uitvalsbasis om e.e.a. te ondernemen.
Dan blijven er nog 7 weken over voor de grote rondreis en die moet ik nog helemaal plannen, wat ik overigens helemaal niet erg vind.....
thuul schreef:He dat zou leuk zijn, wij komen 29 april aan in Phoenix en gaan dan richting Tucson.
Wie weet Thuul, komen we elkaar nog tegen ergens. Het zou leuk zijn elkaar daar te ontmoeten...
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen: