Ze hebben er ontzettend lekker brood, wat per pond wordt verkocht. We hadden een half brood gekocht (ongeveer 25 cm lang, dus het was een flink groot brood), en het kostte iets van $5.33 (als ik me niet vergis). Dat halve brood woog 2,4 pond...

Even spelen met je toevoegingen. Zout maakt het brood compacter, gist en suiker maken het luchtiger. Soms kan een heel klein verschil hierin enorm veel uitmaken in hoe je brood rijst.Pe schreef:Hier ook de nodige moeilijkheden qua brood dus we hebben onlangs een broodmachine gekocht. Toch blijven de broden compacter en zwaarder.
Het meel hier is toch anders dan wat ik in Nederland in de broodbakmachine gebruikte.
Als iemand een goede tip heeft om luchtiger brood in de machine te maken, graag.
Heb je het wel es gehad? Ik vind die troep wel zo vies. Tandenkrommend zoet. Maar ik kan me voorstellen dat kleine kinderen het erg graag lusten: marshmallows op brood. Ze slepen het zo'n beetje aan bij de gallon size. Nee, geef mij maar chocola op broodBandido schreef:En Fluff is inderdaad zo'n beetje deel van de schijf van vijf daar in New England heb ik gemerkt.
Dat is onwijs lekker!dutchie_in_boston schreef: Nee, geef mij maar chocola op brood.
Jazeker, mijn "inlaws" wonen in Methuen, MA (klein plaatsje, maar misschien ken je het toevallig). Trouwens wel grappig dat het hier in het Zuiden dan weer nauwelijks wordt gegeten. En ik vind het inderdaad ook niet te doen, maar ik kan me voorstellen dat ik het als kind heerlijk had gevonden. Je smaak verandert toch wat dat betreft. Hoewel, hagelslag, nutella en vlokken heb ik nog steeds in huis.dutchie_in_boston schreef:Heb je het wel es gehad? Ik vind die troep wel zo vies. Tandenkrommend zoet.
ja hoor, dat ken ik. Ook ik woon op de North Shore.Bandido schreef:mijn "inlaws" wonen in Methuen, MA (klein plaatsje, maar misschien ken je het toevallig).
Petra/VS schreef:Vroeger in Nederland at ik ook pindakaas met jam op brood, volgens mij is die combinatie niet zo vreemd.
Volgens mij is dat toch echt Amerikaans hoor. Ik ken echt niemand hier die dat op zijn brood doet.Petra/VS schreef:Vroeger in Nederland at ik ook pindakaas met jam op brood, volgens mij is die combinatie niet zo vreemd.
Ik wel, ik at dat ook vaak. Ik nam dat vaak mee naar school en ook mijn ouders waren nog nooit in de VS geweest.vana schreef:Volgens mij is dat toch echt Amerikaans hoor. Ik ken echt niemand hier die dat op zijn brood doet.
Wat Amerikanen dan weer heel erg raar vinden is een broodje paling. En dat terwijl ik dat in NL toch wel regelmatig kocht.vana schreef:Ik vind dat jullie er maar vreemde eetgewoontes op na houden![]()
![]()