Even de naam van het topic aangepast Met een beetje geluk gaan we in mei toch nog 2 weken naar the States. Mocht dit zo zijn dan zullen we in ieder geval highway 1 van LA richting San Francisco rijden. Nu ben ik weer een beetje foto`s aan het kijken en begin ik weer te twijfelen m.b.t. mijn hoogtevrees. Is highway 1 goed te rijden voor iemand met hoogtevrees? Is er langs deze weg een vangrails? En rijden we aan de `goede`kant?
Ik ben weer benieuwd.
Gr. Tim
Laatst gewijzigd door markro op 25 jan 2010, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Onderwerp eigen topic gegeven.
Van LA naar SF rijd je aan de goede kant als je bedoelt dat je dan aan de veilige kant rijdt. Maar andersom is mooier en helemaal geen enge weg. Zeker niet als je al die vorige zaken goed hebt doorstaan. En dat was toch zo?!
Na de UT-12 is Hyway-1 een eitje dus dat moet lukken Tim.
Zoals al aangegeven als je van zuid naar noord (LA > SF) gaat zit je aan de bergkant en kan je stoppen als je het veilig vindt, let wel op als je de weg over wil steken want sommige mensen vinden het leuk om hard te rijden
Met vliegen heb ik inderdaad geen last en hoogtevrees komt bij mij altijd spontaan opzetten haha. Wel eens een wandeling in de bergen gehad en van het een op het andere moment kon ik geen stap meer voor of achteruit zetten. Ze hebben Emiel Ratelband-achtige praktijken moeten inzetten om me weer in beweging te krijgen
Maar goed te horen dat Highway 1 wederom een eitje moet zijn. Die twijfel is dus weer weg!
Mijn vriend heeft juist wel heel erg last gehad van zijn hoogtevrees toen we vorig jaar de Highway 1 reden..
Nu heeft hij er wel erg last van en ik had nooit gezien dat het zo hoog zou zijn in de bergen. Hij reed en was erg blij toen we eindelijk in Big Sur waren om te overnachten. Het was een van de minder leuke ritten van de vakantie (voor hem dan )
Na je avonturen van vorig jaar wordt dit echt een makkie Tim.
Wij hebben hem 3 jaar geleden andersom gereden en ik heb nergens last van gehad, dus dat komt echt helemaal goed.
nou die Beartooth heeft geen afgronden (voorzover ik me kan herinneren, maar we hebben hem niet helemaal kunnen rijden) en die Million dollarway gaan we in mei wel eens voor je bekijken.
Manlief heeft zelfs de Shafertrail en de Moki dugway nu gereden en van pure overmoed op de musselman arch gelopen. Ik heb hem dus genezen verklaard.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.