Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Koelbox aangeboden in San Diego.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
bem007
Amerika-ontdekker

Re: Koelbox aangeboden in San Diego.

Bericht door bem007 »

mag ik dan zoveel koffers meenemen als ik wil, als ik maar 50 dollar per koffer betaal?? dat worden dan 3 extra koffers per persoon :D :D :lol: :lol:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik denk dat je meer gaat betalen naarmate je meer koffers meeneemt. Er zal overigens vast wel een limiet op zitten.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Over koelboxen gesproken. Krijg je er ook bij tankstations van die goedkope piepschuimboxen waar je ijsklontjes in kunt doen? Of werkt dat met die hitte rondom Las Vegas e.d voor geen meter?
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Er zijn forumleden die deze piepschuim koelboxen altijd gebruiken in de vakantie en er tevreden mee zijn. Persoonlijk vind ik het drie keer niks. Binnen 2 weken lekt het ding en kun je een nieuwe kopen om maar wat te noemen en ben je net zoveel geld kwijt als dat je in een keer een "fatsoelijke" koopt. Wij zijn meestal 15 tot 20 dollar kwijt voor een behoorlijke grote koelbox en dan met tapkraantje zodat je steeds het water weg kunt laten lopen voordat je er weer nieuw ijs in doet en je de koelbox niet steeds leeg hoeft te halen.

Just my two cents.... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Haha ja we blijven Nederlanders he ;) Ik weet niet wat die piepschuimdingen kosten. We hebben er maar een voor 2 weken nodig. Als die dingen net zo duur zijn als een gewone tja dan kun je inderdaad net zo goed een gewone kopen.

Dus mensen, als nog iemand begin september een koelbox in SF kwijt moet, ik weet wel iemand die hem wil overnemen ;)

Ik stel hierbij ook een AllesAmerika koelbox voor die van lid naar lid kan gaan ;)
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Contacteer:

Bericht door hekkie »

De kleine piepschuim koelboxen kun je al kopen voor $ 5, de iets grotere ongeveer $ 9. In jullie geval is dit prima te doen als je 2 weken gaat.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Wij hadden een keer de pech met een piepschuim koelbox dat, tijdens het rijden, het deksel ook echt piepte, wat een rot geluid was dat.
De laatste keer dat we er een gekocht hebben, kon je het deksel wel goed bevestigen, was een grote vierkante met hengsel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer