We hadden afgelopen zomer visite uit NL en die wilden gelijk zo'n ding kopen en versturen.
@Mark, als hij nog steeds enthousiast is zal ik jouw web site geven....

Ja maar, dat klinkt inderdaad wel lekker. Alleen jammer dat ik geen roker heb en midden in Atlanta denk ik ook niet dat mijn buren daar zo blij mee zouden zijn. We zijn trouwens wel sinds kort in het bezit van een turkey fryer. Maar die moeten we nog steeds gebruiken. Het is ook wel een beetje erg trashy natuurlijk.ned in MO schreef:Ik gooi zo'n beest op de roker. Pan appelsap eronder, Roken op kersenhout en hickory (uurtje of 10), beest goed kruiden en injecteren met marinade. Wat nou geen flavor? It bursts with flavor![]()
Nee hoor, zoals ik in mijn eerdere post al zei vind ik/vinden wij het ook lekker!DixieChick schreef:Trouwens, ik vind fried pickles echt geweldig..ben ik hier nou echt de enige?
Nee hoor, ik ook!DixieChick schreef:Trouwens, ik vind fried pickles echt geweldig..ben ik hier nou echt de enige?
Bedankt want ik zat me inderdaad te bedenken "gooien ze nou gewoon een zure bom in de frituurpan"ned in MO schreef:Voor de goede orde het zijn plakje augurk in beslag en dan gefrituurd voor degene die zich er geen voorstelling bij kan maken
Het hoeven niet per se plakjes te zijn, hoor... als je ze hier bestelt, dan krijg je de hele 'pickle spear' gefrituurd...ned in MO schreef:Voor de goede orde het zijn plakje augurk in beslag en dan gefrituurd voor degene die zich er geen voorstelling bij kan maken
Wat vervelend dat je nu die hele cheesecake zelf op moet eten...ned in MO schreef:zou het net vragenHeb een hele cheesecake in de koelkast staan. Zou vanavond bezoek krijgen, maar we krijgen een sneeuwstorm dus iedereen blijft thuis
Dan moet je hier naar het Chesapeake Bay gebied komen. Heerlijke crab!!donut schreef:[
-als uitzondering op de seafood, crabcakes..nog nooit lekkere gehad