Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Maria Helena: 2 w reizen door noord oosten en florida

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Maria Helena
Amerika-ontdekker

Reis Maria Helena: 2 w reizen door noord oosten en florida

Bericht door Maria Helena »

We zijn van plan met zn tweeen in juni voor 2 weken naar het noord oosten van de vs te gaan en dan door te reizen naar Florida. Dat zal voor ons de eerste keer zijn en we hebben er super veel zin in. :D
Helaas hebben we niet meer tijd dan max 16 dagen incl het reizen :cry:
Nu hebben we het volgende reisschema bedacht:

Dag 1 aankomst Boston
Dag 2 Boston bezoeken
Dag 3 Boston en dan doorijden met de huurauto naar Cape cod
Dag 4 Cape cod bezoeken
Dag 5 Cape cod en dan doorrijden naar New York
Dag 6 New York
Dag 7 New York
Dag 8 New York
Dag 9 New York en dan doorrijden naar Washington
Dag 10 Washington
Dag 11 Washington
Dag 12 Washington- Miami (met een binnenlandse vlucht)
Dag 13 Miami bezoeken
Dag 14 Miami/Florida relaxen
Dag 15 Miami/Florida relaxen
Dag 16 Miami- Amsterdam

In eerste instantie hadden we ook graag naar de Niagara Falls gegaan maar vanwege de grote afstanden en de korte tijd hebben we dat er uit gehaald (we wilden dan vanuit New York naar de Niagara Falls en dan van Niagara Falls door naar Washington)

Zou dit een redelijke planning zijn of is het gekkenwerk? :shock:

Zijn er plaatsten waarvan je zegt daar zou ik wat korter blijven en daar wat langer? Ik vind het met die afstanden en grootte van de steden zo moeilijk in te schatten
Hoe zouden jullie dit invullen?

Maria Helena
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: in twee weken reizen door het noord oosten en florida

Bericht door Mickey99 »

De planning zoals je hem nu hebt staat is goed te doen. Als je de Niagara Falls er in zou laten zou ik Florida overslaan. Wij zijn in september/oktober 2 weken naar het noordoosten geweest en hebben ons die 2 weken prima vermaakt (zie in mijn onderschrift weblog noordoosten 2009).

Wij hebben ook al 2 keer de combinatie gedaan New York en Florida maar dat was beide keren 4 nachten New York en daarna 10-14 dagen Florida. Zoals jij het nu hebt ingedeeld zal het voor jullie in Florida echt bij relaxen blijven aangezien de eerste 12 dagen er aardig in zullen hakken qua lopen en indrukken, héél erg leuk maar héél vermoeiend :wink:

Veel plezier met de plannen!

Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Net als Sonja denk ik, dat jullie planning zo goed te doen is. De enige kanttekening, die ik zou maken is die ene dag Cape Cod. Vergis je niet in de afstanden op dat schiereiland en tussen de plaatsjes in is er niet zoveel te beleven. Ik zou me dan concentreren op een gedeelte van Cape Cod of bijvoorbeeld een ferry nemen naar Nantucket, wat een erg leuk eiland is.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Maria Helena
Amerika-ontdekker

Sonja, bedankt voor je snelle reactie, ben nu jouw reisverslag aan t lezen, hartstikke handig want dat maakt de plaatsen tot leven komen en geeft een goed beeld

Je bent al net zo'n dierenvriend als ik, vond t zo zielig toen ik las over die dode hertjes en andere diertjes :cry:
Die foto van die koe is prachtig :D

We slaan de Niagara Falls over, ik zou t liefst ALLES zien maar das gewoon onmogelijk en ik denk dat je gelijk hebt: dit is al druk genoeg die laatste dagen in Miami worden dus echt om te chillen

Maria Helena
Maria Helena
Amerika-ontdekker

Bedankt voor de tip Petra, op de kaart lijkt alles niet zo groot :) Nantucket spreekt me zeker aan,misschien doen we dat wel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer