Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

florida tijdens THANKSGIVING en kersttijd

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
dustybyou
Amerika-newbie

florida tijdens THANKSGIVING en kersttijd

Bericht door dustybyou »

Wij gaan op 19 november naar Florida.
Wij zitten met THANKSGIVING in NAPLES.
Wie heeft er tips voor ons.Wat is er dan te beleven?Waar kan je dan goed eten?Hoe is de kerstperiode en wat is er extra te doen?
Dit wordt de 6e x dat we naar florida gaan maar nog nooit in de kerstperiode.
Alle tips zijn welkom.
ina
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: florida tijdens THANKSGIVING en kersttijd

Bericht door hekkie »

Wat er op Thanksgiving te beleven valt in Naples kan ik niets over zeggen, maar wel dat de Kerstperiode in Florida super is. Alles in Kerststijl versierd, de huizen, de Malls, de winkels, restaurants etc. In de pretparken zijn er in die periode altijd bepaalde ceremonies zoals het aansteken 's avonds van de grote kerstbomen met zang en muziek e.d. De hele kerstsfeer overal van eind november tot en met december vind ik persoonlijk geweldig!

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Uit eten op Thanksgiving kan nog wel eens een probleem opleveren. Veel restaurants zijn op Thanksgiving gesloten, omdat die dag echt een family day is waar iedereen thuis bij elkaar zit en eet. Wij zijn weleens op Thanksgiving op reis geweest en in de stad waar we op dat moment waren konden we alleen een Chinees vinden die open was.
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

Wat Marjan beschrijft over kerst in Florida ben ik het helemaal mee eens, prachtige versieringen en de parken zien er schitterend uit. Wij waren een paar jaar geleden met kerst in Naples en het enige waar we op 1e kerstdag konden eten was Waffle house en een Chinees, verder waren alle restaurants gesloten. In de omgeving van Saint Pete zijn meer restaurants open en veel hotels houden een kerstbrunch en/of buffet, daar kun je (ook als je geen hotelgast bent) voor reserveren.
Laatst gewijzigd door helena op 30 jan 2010, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ORANGE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door ORANGE »

Wij waren 2 jaar geleden met Thanksgiving in Naples. Zoals in mijn blog te lezen was: heel amerika lijkt dan 'dood'. Vrijwel alles is gesloten ook de restaurants. Sommige zijn tot de middag geopend. Het enige restaurant dat claimt 24/7 open te zijn is Denny's en dat was dan ook zo.

Wij zijn al een aantal keren rond de kerst in Florida geweest en dat is toch wel onze favoriete periode om daar te vertoeven. Het is zoals Marjan zegt beregezellig om rond die tijd in Florida te zijn. Zon en kerstliedjes: daar wordt ik vrolijk van.

Dit jaar zitten wij met Thanksgving ook weer in Florida - JOEPIE! (Naples ligt overigens dan niet in de planning)

Veel plezier met de voorpret.

groetjes, diny
Speakingtongues
Amerikakenner

Bericht door Speakingtongues »

In Naples zal zeker niet veel te doen zijn met Thanksgiving en Christmas. Overal niet maar zeker in Naples niet lijkt mij.
Naples heeft mooie stranden maar die dagen zit iedereen thuis of in de kerk denk ik.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer