Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Campingstoelen en spullen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
linders
Amerika-newbie

Campingstoelen en spullen

Bericht door linders »

Wij gaan eind april naar Denver (met een camper) en willen graag wat campingspullen zoals stoelen en tafels kopen. Waar kun je die voor een leuke prijs krijgen?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
:D
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Campingstoelen en spullen

Bericht door nieuwenoord »

Bass Pro Shop is mijn grote favoriet. In Denver zit een hele grote! En bij WalMart of Campingworld kan je ook wel vinden wat je zoekt.
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Bass is prima en heeft goede kwaliteit spul maar Wal Mart is oha goedkoper.
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Onze eerste rit voor allerlei spullen voor onze camperreizen is altijd naar de Walmart daar heb je een stoel voor onder de $ 10,00 ook een gasbbq staat altijd op ons lijstje.
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Bericht door Big Al »

Big-5 (http://tinyurl.com/yzsxf6d) is wellicht nog een beetje goedkoper dan Walmart. Coleman heeft een Outlet Store net ten zuiden van Denver (Castle Rock) waar de prijzen redelijk zijn. Walmart heeft als groot voordeel dat als er iets met een product is je het gemakkelijk kan ruilen/retourneren bij elke Walmart in de VS.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Big Al schreef:Coleman heeft een Outlet Store net ten zuiden van Denver (Castle Rock
Het is maar wat je "net ten zuiden van Denver" noemt... :wink: Van ons uit (hartje Denver) is het toch al snel 30 tot 40 minuten rijden naar de outlets bij Castle Rock...

Tenzij je al de richting van Colo Springs op gaat, is het voor goedkope campingspullen denk ik net wat te ver om naar de outlets te rijden...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
WimVM
Amerika-ontdekker

Bericht door WimVM »

En wat doen jullie met de spullen als je naar huis gaat? Je kan toch geen campingstoelen mee naar huis nemen.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wij zetten alle spullen die we over hebben naast de vuilcontainer, er zijn altijd wel mensen die het kunnen gebruiken, de laatste keer was alles binnen 3 minuten al meegenemen.
Je kan het natuurlijk ook aan je buren op de laatste campground geven.
Sommige campgrounds hebben een speciaal hoekje waar je de spullen kwijt kan, als er zo'n hoekje op je eerste campground is kan je daar ook spullen meenmen trouwens.
WimVM
Amerika-ontdekker

Bericht door WimVM »

Doen je veel voordeel door het zelf te kopen? In mijn prijsopgave rekenen ze 71 euro voor de camperinventaris en 35 euro per persoon voor de persoonlijke inventaris.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Dat gaan we dit jaar zien.
Als je het omrekend heb je ongeveer 200 dollar voor 2 personen te besteden.
Wij kopen de laatste jaren altijd al het beddengoed, daarvoor namen we onze slaapzakken mee, allergie voor de dekens.
Voor die 35 euro huur 2 lakens, 2 dekens, 2 kussenslopen, kussen, 2 badlakens, voor 2 persoonbestek en serviesgoed.
We hebben vorig jaar al een beetje lopen kijken naar prijzen, ik denk dat we voor 10 tot 15 dollar serviesgoed en bestek kunnen kopen, 2 badlakens kosten ongeveer 10 dollar, kussen 5 dollar.
Dat is 30 dollar pp is ongeveer 22 euro.
Pannen kosten ook niet zoveel, het hoeft geen top kwaliteit te zijn voor de paar weken.
Wat keuken bestek en je bent klaar.
Koffie apparaat en toaster huurden we ook al, dat zullen we deze keer ook weer doen.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Voor $4 tot $6 heb je al een laken bij Walmart... en voor $17 een gloednieuw koffiezetapparaat...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik denk eerlijk gezegd ook dat je goedkoper uit bent met kopen. Puur uit gewoonte heb ik voor de twee camperreizen van dit jaar de convenience kits al besteld (en betaald), maar een volgende keer denk ik dat we dat ook anders gaan doen.

Broodrooster en koffiezetapparaat zaten trouwens bij Road Bear altijd standaard in de camper, bij Moturis moeten we de toaster ook huren.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

IK ben daar ook van overtuigd, omdat we toch al een comforter kochten.
Ook als iemand slaapzakken mee neemt en zo het beddengoed niet gebruik zal het goedkoper zijn.
Want 35 euro voor 2 badlakens, 1pers,bestek en servies is dan wel erg prijzig.
Eventueel neem je oude badlakens mee van huis.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik neem altijd al badlakens mee, ik vind ze gewoon niet groot genoeg van RB. De comforter kopen wij ook elk jaar. Maar we krijgen bij RB altijd wel netjes voor 6 personen servies en bestek en dat vind ik wel weer handig, je kan nog eens een keer wat laten staan of dubbel gebruiken.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Bij RB zijn de badlakens niet alleen aan de kleine kant maar je krijgt er ook maar 1 p/p, de linnenset van RB vonden wij aan de magere kant, bij E-M krijg je 2 grote badlakens p/p.
Door de maatregels van de vliegmaatschappijen kan je helaas steeds minder spullen al van huis uit meenemen, met die € 50,- per koffer kan je net zo gemakkelijk je spullen in Amerika kopen, is in ieder geval minder slepen op de heenreis.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

De convenience kits bij RB - als je ze "los" zou bestellen - zijn inmiddels weer $5 p.p. duurder zijn geworden en kosten nu dus $70 p.p. ... tel uit je winst.

Voor $140 kom je een heel eind bij Walmart. Grote handdoeken heb je er al voor $6 tot $8 dollar, en setjes bestek kosten er ook niet veel; dan nog wat (goedkope) potten en pannen erbij, wat lakens, en zelfs met een nieuwe broodrooster en koffiezetapparaat ben je volgens mij voor minder dan die $140 klaar...

Onze website | Mijn blog
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Door de maatregels van de vliegmaatschappijen kan je helaas steeds minder spullen al van huis uit meenemen, met die € 50,- per koffer kan je net zo gemakkelijk je spullen in Amerika kopen, is in ieder geval minder slepen op de heenreis.
Als je BC vliegt, mag je nog veel meer meenemen ;-) Ik neem dus mijn favoriete handdoeken wel mee.
WimVM
Amerika-ontdekker

Bericht door WimVM »

Ik heb ze niet meebesteld en zal lokaal wel aankopen. Het is inderdaad redelijk duur als je het moet "huren" en op de foto's die ik gevonden heb, heb ik de indruk dat het niet veel zaaks is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer