Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reacties en foto's Alles Amerika Meeting 2009
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reacties en foto's Alles Amerika Meeting 2009
Allemaal goede verhalen dus en mooie foto's van Njit en een schitterende taart! Is er toevallig een groepsfoto gemaakt? 

The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
---Mark Twain
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
Net thuis na een zeer geslaagde meeting! Van ons ook de complimenten voor het OT, alles zat goed in elkaar en prima geregeld. Het was onze 1e meeting en dan is het toch ff de kat uit de boom kijken, want je kent niemand. Toch nog wat mensen gesproken en informatie uitgewisseld. Mooie albums gezien en wat folders mee kunnen nemen voor de volgende reis. Heel geslaagd allemaal!
Prima hotel, lekkere wijntjes en prima bedden en vanmorgen was het ontbijt grandioos.
Leuk om nu wat gezichten bij de namen te hebben zien en ............Dude een fantastische foto!!
Ben benieuwd op welke plaats die van mij is beland en het commentaar erbij
Daan en Jeannine
Prima hotel, lekkere wijntjes en prima bedden en vanmorgen was het ontbijt grandioos.
Leuk om nu wat gezichten bij de namen te hebben zien en ............Dude een fantastische foto!!
Ben benieuwd op welke plaats die van mij is beland en het commentaar erbij

Daan en Jeannine
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
Nee, is geen groepfoto gemaakt 

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Nee, maar wel een leuke vervanger hiervoor. Deze volgen laterGrandu schreef:Is er toevallig een groepsfoto gemaakt?

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
O ja er werden bij binnenkomst allemaal foto's van ons gemaakt!
Ik denk dat ze daar wat mee gaan doen!
Ben zeer benieuwd.....................

Ben zeer benieuwd.....................
Leuk dat het zo een geslaagde meeting is geweest! Ben heel benieuwd naar de overige foto's!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn ook alweer een tijdje thuis na een heerlijk ontbijt te hebben genuttigd in het hotel!
Onze complimenten voor het OT; alles was perfect georganiseerd! Het eten was lekker en er was méér dan genoeg (ook de bittergarnituur later op de avond was erg lekker!), de locatie was super, de quiz en loterij waren erg leuk. Ik heb nog de vijfde prijs gewonnen bij de quiz, dus ging nog met een road atlas naar huis!
Verder was het natuurlijk erg gezellig, heb met meerdere mensen weer lekker bij kunnen kletsen!
Het hotel was ook prima. Van de afterparty heb ik niet veel meer meegemaakt, rond half een ben ik naar bed gegaan, maar zoals ik van Gerbert begreep was het gezellig!
Het ontbijt vanochtend was echt prima; met verse jus, croissantjes, diverse broodjes en beleg, eieren, spek, vers fruit...!
Volgend jaar zijn we graag weer van de partij!
Onze complimenten voor het OT; alles was perfect georganiseerd! Het eten was lekker en er was méér dan genoeg (ook de bittergarnituur later op de avond was erg lekker!), de locatie was super, de quiz en loterij waren erg leuk. Ik heb nog de vijfde prijs gewonnen bij de quiz, dus ging nog met een road atlas naar huis!

Verder was het natuurlijk erg gezellig, heb met meerdere mensen weer lekker bij kunnen kletsen!
Het hotel was ook prima. Van de afterparty heb ik niet veel meer meegemaakt, rond half een ben ik naar bed gegaan, maar zoals ik van Gerbert begreep was het gezellig!
Het ontbijt vanochtend was echt prima; met verse jus, croissantjes, diverse broodjes en beleg, eieren, spek, vers fruit...!
Volgend jaar zijn we graag weer van de partij!

Ik heb jullie helaas niet tegen het lijf gelopen. Ik was nog gaan vragen aan Marjan (Hekkie) maar die wist jullie ook niet meteen zitten. Reden was omdat ik op jullie foto gestemd had4me schreef: Leuk om nu wat gezichten bij de namen te hebben zien en ............Dude een fantastische foto!!
Ben benieuwd op welke plaats die van mij is beland en het commentaar erbij![]()
Daan en Jeannine

Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Groepsfoto hebben we inderdaad bewust niet gemaakt. Met een groep van bijna 90 man is dit vrijwel niet te doen. Vandaar dat we gekozen hebben voor een andere manier. Zoals Martijn al aangaf, deze volgen laterNjit schreef:Nee, maar wel een leuke vervanger hiervoor. Deze volgen laterGrandu schreef:Is er toevallig een groepsfoto gemaakt?

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij zij ook weer veilig thuis aangekomen.
De meeting was ook dit jaar weer zeer geslaagd. Complimenten aan het organisatie team alles liep zeer gesmeerd.
Wij zijn eerst naar het hotel gegaan en hebben daar met een groep mensen in de hal een kopje koffie gedronken.
Bij aankomst bij het American Roadhouse werd er van iedereen een foto gemaakt, die hier vast nog op het forum gezet worden (ik houd mijn hart vast)
De zaal was leuk ingericht met voldoende ruimte voor iedereen. Het was heel gezellig en in tegenstelling tot Ger die een eigen privéclubje had gevormd met Jan en Peter, heb ik met heel veel mensen kennisgemaakt. Leuk om nu een gezichten te zien bij mensen die ik van het forum ken of waar ik Pb 's mee heb uitgewisseld. Grappig ook dat sommige mensen al een vertrouwd gezicht voor me hadden omdat ik ze via hun weblog gevolgd heb.
Het eten was heerlijk en wat een goed idee om nummertjes uit te delen voor de volgorde waarop iedereen naar het buffet mocht gaan (vooral omdat Ger en ik nr. 12 en 13 hadden en dus als eerste aan de beurt waren
)
De quiz was super moeilijk, de vragen werden op het scherm vertoond. Ik had er toch nog 13 punten goed van de 28 (ondanks dat ik, toen de laatste vraag geweest was, een vraag over had
)
Ger won met zijn geluksnummer 13 een muffin zelfmaakpakket en tot mijn grote verbazing won ik de tweede prijs bij de foto wedstrijd. De prijs bestond uit een mand met 2 blikjes Mountaindew, een brownies bakpakket, marshmallows, barbecuesaus, chocalate chip cookies en American Steakhouse seasoning.
Mijn foto was nummer 23. De foto heb ik gemaakt op Ruby Beach (Olympic NP Washington)
Om een uur of twaalf zijn we naar het hotel vertrokken en hebben daar nog tot kwart voor twee in de bar gezeten.
Vanochtend heerlijk ontbeten in het hotel. Daarna hebben we Jan naar het American Roadhoase gebracht om zijn auto op te halen. Tot onze schrik was het hek dicht en de zaak gesloten.
We zagen wel een man op een tractor rondrijden maar ondanks dat Ger langdurig bleef toeteren ging hij onverstoorbaar door met wat hij aan het doen was.
Op een gegeven moment kwam hij eindelijk onze kant uit en nadat hij ons geroep en gerammel aan het hek opgemerkt had deed hij het hek voor Jan open.
Gelukkig maar voor Jan anders had hij er nu nog gestaan
Wij vonden de meeting zeer geslaagd, ik heb ontzettend gelachen (was helemaal schor vanochtend)
Wij zijn er volgend jaar zeker weer voor onze 7e meeting, wat mij betreft weer in het American Roadhouse.
Marjon
De meeting was ook dit jaar weer zeer geslaagd. Complimenten aan het organisatie team alles liep zeer gesmeerd.
Wij zijn eerst naar het hotel gegaan en hebben daar met een groep mensen in de hal een kopje koffie gedronken.
Bij aankomst bij het American Roadhouse werd er van iedereen een foto gemaakt, die hier vast nog op het forum gezet worden (ik houd mijn hart vast)
De zaal was leuk ingericht met voldoende ruimte voor iedereen. Het was heel gezellig en in tegenstelling tot Ger die een eigen privéclubje had gevormd met Jan en Peter, heb ik met heel veel mensen kennisgemaakt. Leuk om nu een gezichten te zien bij mensen die ik van het forum ken of waar ik Pb 's mee heb uitgewisseld. Grappig ook dat sommige mensen al een vertrouwd gezicht voor me hadden omdat ik ze via hun weblog gevolgd heb.
Het eten was heerlijk en wat een goed idee om nummertjes uit te delen voor de volgorde waarop iedereen naar het buffet mocht gaan (vooral omdat Ger en ik nr. 12 en 13 hadden en dus als eerste aan de beurt waren

De quiz was super moeilijk, de vragen werden op het scherm vertoond. Ik had er toch nog 13 punten goed van de 28 (ondanks dat ik, toen de laatste vraag geweest was, een vraag over had

Ger won met zijn geluksnummer 13 een muffin zelfmaakpakket en tot mijn grote verbazing won ik de tweede prijs bij de foto wedstrijd. De prijs bestond uit een mand met 2 blikjes Mountaindew, een brownies bakpakket, marshmallows, barbecuesaus, chocalate chip cookies en American Steakhouse seasoning.
Mijn foto was nummer 23. De foto heb ik gemaakt op Ruby Beach (Olympic NP Washington)
Om een uur of twaalf zijn we naar het hotel vertrokken en hebben daar nog tot kwart voor twee in de bar gezeten.
Vanochtend heerlijk ontbeten in het hotel. Daarna hebben we Jan naar het American Roadhoase gebracht om zijn auto op te halen. Tot onze schrik was het hek dicht en de zaak gesloten.
We zagen wel een man op een tractor rondrijden maar ondanks dat Ger langdurig bleef toeteren ging hij onverstoorbaar door met wat hij aan het doen was.
Op een gegeven moment kwam hij eindelijk onze kant uit en nadat hij ons geroep en gerammel aan het hek opgemerkt had deed hij het hek voor Jan open.
Gelukkig maar voor Jan anders had hij er nu nog gestaan

Wij vonden de meeting zeer geslaagd, ik heb ontzettend gelachen (was helemaal schor vanochtend)
Wij zijn er volgend jaar zeker weer voor onze 7e meeting, wat mij betreft weer in het American Roadhouse.
Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 31 jan 2010, 13:42, 2 keer totaal gewijzigd.
halen jullie wel een photoshop over die foto's heen ? 

Niet zo bescheiden zijn Marjon,vana schreef: en tot mijn grote verbazing won ik de tweede prijs bij de foto wedstrijd.
Marjon
Het was echt wel een prachtige foto. Ik heb hier op voorhand verscheidene mensen de foto's laten zien en die van jouw zat steeds bij de grootste kanshebbers.
Bart
Grts, Bart
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Njit op 01 feb 2010, 08:46, 2 keer totaal gewijzigd.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ha, leuk gemaakt Njit! Altijd leuk om eens de gezichten bij de namen te zien.
Desteintjes had er zin in
Desteintjes had er zin in

Laatst gewijzigd door Grandu op 31 jan 2010, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
---Mark Twain
---Mark Twain
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk hoor, al die fotootjes.
Bij sommigen denk ik nu: Ah, is dát nou ~vul forumnaam in~
Bij sommigen denk ik nu: Ah, is dát nou ~vul forumnaam in~

- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ook wij zijn weer thuis na een ontzettend geslaagd weekend! We hebben met volle teugen genoten! Gisterenmiddag hebben we ons eerst ingecheckt bij het hotel en daarna hebben met een groep eerst gezellig 'een bakkie gedaan' in het hotel. Daarna zijn we vertrokken naar het American Roadhouse waar we een meer dan fantastische avond hebben gehad. Alles was tot in de puntjes geregeld, helemaal top! Het eten was heerlijk. De quiz was pittig, maar erg leuk. Ook de loterij was een leuke verassing. De taart die Souraia had gemaakt was prachtig! Helaas wilde Harry deze helemaal voor zichzelf houden
De fotowedstrijd was dit jaar ook heel goed georganiseerd. De winnaar kon meteen het doek meenemen naar huis, en dat is toch wel erg leuk. Gefeliciteerd nog Dude!
Rond middernacht zijn we terug naar het hotel gereden waar we nog een gezellig afzakkertje hebben genomen. Natuurlijk verlieten wij weer als laatsten de bar met nog een paar anderen
Vanmorgen hebben we met de grote groep overnachters een goed ontbijt gehad en ook dat was weer erg gezellig.
Als toetje hebben we met de groep geocachers uit het gezelschap nog een mooie wandeling door het betoverend witte landschap gemaakt langs de Waal. Jos59 had de eer om zijn allereerste cache boven water te halen
Nogmaals, het was een zeer geslaagd weekend en ik wil alle leden van het OT dan ook bedanken voor de perfecte organisatie! Jullie zijn inderdaad talenten op dit gebied.

Rond middernacht zijn we terug naar het hotel gereden waar we nog een gezellig afzakkertje hebben genomen. Natuurlijk verlieten wij weer als laatsten de bar met nog een paar anderen

Vanmorgen hebben we met de grote groep overnachters een goed ontbijt gehad en ook dat was weer erg gezellig.
Als toetje hebben we met de groep geocachers uit het gezelschap nog een mooie wandeling door het betoverend witte landschap gemaakt langs de Waal. Jos59 had de eer om zijn allereerste cache boven water te halen

Nogmaals, het was een zeer geslaagd weekend en ik wil alle leden van het OT dan ook bedanken voor de perfecte organisatie! Jullie zijn inderdaad talenten op dit gebied.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
En voor diegenen die de Quiz nog een keer willen doen of de antwoorden nog een keer rustig willen nalezen staan hieronder de links naar beide presentaties. Deze staan in Powerpoint 2003 formaat. Het originele bestand is daar ook te downloaden.

Laatst gewijzigd door Njit op 31 jan 2010, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik sluit me hier volledig bij aan. Het was een erg gezellige en geslaagde meeting. Complimenten voor het OT!!!

- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ook voor ons was het een zeer geslaagde meeting!
Alleen jammer dat we eerder naar huis moesten vanwege de steeds slechter wordende weersomstandigheden...
Toch zijn we nog redelijk op tijd en veilig in Nijmegen aangekomen.
Maar we hebben erg genoten van de o.a. de vele fotoboeken.
Voor ons was de foto van Marjon de mooiste maar het was een lastige keuze tussen 1 en 2.
De quiz was lastig en voor de uitslag hoefden we niet te wachten, winnen was geen optie
In elk geval hebben we veel inspiraties opgedaan voor hopelijk onze eerste vakantie samen dit jaar.
Het OT bedankt voor de perfecte organisatie!
Roland heeft vroeger zeker op de kermis gewerkt
Met zijn "alweer een winnaar...." Roeping gemist...
Alleen jammer dat er lang na de 7 nog een 20 volgde maar het is Harry van harte gegund!
Groeten,
Gert en Katinka
Alleen jammer dat we eerder naar huis moesten vanwege de steeds slechter wordende weersomstandigheden...

Toch zijn we nog redelijk op tijd en veilig in Nijmegen aangekomen.
Maar we hebben erg genoten van de o.a. de vele fotoboeken.
Voor ons was de foto van Marjon de mooiste maar het was een lastige keuze tussen 1 en 2.
De quiz was lastig en voor de uitslag hoefden we niet te wachten, winnen was geen optie

In elk geval hebben we veel inspiraties opgedaan voor hopelijk onze eerste vakantie samen dit jaar.
Het OT bedankt voor de perfecte organisatie!
Roland heeft vroeger zeker op de kermis gewerkt

Alleen jammer dat er lang na de 7 nog een 20 volgde maar het is Harry van harte gegund!
Groeten,
Gert en Katinka
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien wel maar het was toch echt Linda die achter de knoppen zatGPJ73 schreef:Roland heeft vroeger zeker op de kermis gewerktMet zijn "alweer een winnaar...." Roeping gemist...
![]()

Mocht er iemand zelf een keer achter de knoppen willen zitten: Kermis Soundboard
Laatst gewijzigd door Njit op 31 jan 2010, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.