Op mijn lijstje stonden jullie ook allebeiIris_1982 schreef: Op mijn lijstje stonden bijv, ook nog MattRob en Lelie, maar die kon ik niet vinden (je gaat ook niet alle tafels langs om op iedereens naambordje te staren he?)

Voor mij/ons was het ook wel 'spannend', in die zin dat wij eigenlijk ook maar heel weinig mensen kenden. Wel 3 jaar terug of zo geweest, en via een ander forum kenden we wel een aantal mensen (al hebben we daar juist niet mee zitten kletsen). Maar bij ons kwamen echt heel veel mensen toch even langs (doordat ze mijn gezicht herkenden van de weblogs

Al moet ik eerlijk zeggen, dat ik verwacht dat NIEMAND op de meeting het erg vindt, maar juist ook wel leuk, als je gewoon even binnenvalt. Iedereen vindt het leuk om over de US te praten. Ook al die keren dat mensen zich even bij ons kwamen voorstellen, waren we in gesprek. En wij vonden het juist hartstikke leuk om nieuwe gezichten te zien en te zien wie er nu achter die 'nickname' zaten. En wij hebben ook 2 keer tegen mensen gezegd, die we 'samen' zagen zitten (aan bv tafel achter ons); kom er gewoon bij. Maar je staat er inderdaad ook niet altijd bij stil; dus ik denk toch echt dat het ook van twee kanten moet komen. Je kunt niet alleen van mensen verwachten dat je iemand die alleen zit, of 2 die samen zitten, altijd in de gaten houdt en er dan bij gaat staan. Maar ik vind wel dat we zouden moeten proberen/bedenken of we daar iets mee kunnen ? En dan niet verplichte plekken of zo, mensen dwingen ergens te gaan zitten. Daar ben ik helemaal niet van. Maar bijvoorbeeld mensen van OT die dit 'in de gaten' houden, en de mensen die 'alleen zitten' even introduceren bij een groepje. Ik weet zeker dat iedereen ze graag opneemt.
Maar goed, dat is iets om over na te denken. Dit is denk ik altijd een lastig probleem. En ook wij zijn er misschien wel 'schuldig' aan, maar dan absoluut onbewust.