Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reacties en foto's Alles Amerika Meeting 2009

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Reacties en foto's Alles Amerika Meeting 2009

Bericht door Rob »

Dan hoop ik voor jou dat ze hier niet meeleest want dan breng je ze zelf op ideeen. :lol:
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Nee hoor, zij heeft geen account. Zo slim zijn we nog net, al denken de vrouwen daar precies anders over, enkele pagina's terug :wink: :lol:
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Misschien heeft ze wel een account maar weet jij dat niet (zo slim zijn vrouwen namelijk) 8)

Marjon
Elfje
Amerikafan

Bericht door Elfje »

Ook wij kijken terug op een geslaagde avond. CHAPEAU voor de organisatie!
De quiz was erg moeilijk (zeker 25 keer gokken).
Leuk om een paar mensen te spreken. We waren een van de stellen (nieuwkomers) die alleen aan een tafeltje zaten en kenden gezichten van foto's van de reisverslagen maar niemand persoonlijk.
We zijn meer type "de kat uit de boom kijken" en dan wil je geen stoorzender zijn voor gezellige groepjes om ons hen.
Dat we op niemand indruk hebben gemaakt kan je ook zien op de binnenkomst-foto. De kanjer naast me is namelijk Marcel en niet Harry zoals er staat :roll: Typisch geval van: jammer :lol: (grapje, hoor)

Ondanks alles hadden we deze meeting niet willen missen.

Groetjes Elfje en Har....oh, nee
Elfje en Marcel
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Njit schreef:Winnaar 2e prijs (Capitoolgids USA): Karinita
Afbeelding
Karinita baalde zichtbaar dat ze net geen eerste is geworden. :lol:

Nog even over de meeting: Ik heb bijna iedereen gesproken die ik ook graag wou spreken. Martin & Marianne, Dude, Vana, Hekkie, Coyote (Mijn vriendin is erg bang voor hem :lol: ), Rob en Henriette waren voorbeelden van mijn "verlanglijstje". Van dit lijstje heb ik alleen Henriëtte niet gesproken, die wat mij betreft wel een keer de prijs mag krijgen van mooiste website. :wink: Ik heb ook velen gesproken die ik wel van nickname kende, maar nauwelijks sprak op het forum, zoals Njit, SpaceAce, 4me, Michelly, Susie One en waarschijnlijk nog wel meer, maar als je er zoveel spreekt, kun je nog wel eens iemand vergeten. :lol: Is dus niks persoonlijks. :lol: Ik vond het erg leuk om iedereen te spreken die ik nu al genoemd heb en de eventuele vergeten namen. Ik vond de fotoalbums van Susie One erg mooi. Jammer dat je niet aan de fotowedstrijd mee mocht doen met die foto boven het Vrijheidsbeeld. :wink:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

vana schreef:Ik wil diegenen die op mijn foto gestemd hebben nog heel hartelijk bedanken.
Ik heb zojuist van Martijn de commentaren die erbij gezet waren (anoniem) ontvangen en ik werd er helemaal verlegen van. Wauw, wat een aardige woorden!
Toch wil ik nog even iets rechtzetten. Ik krijg de indruk dat sommige mensen denken dat ik de foto zwart wit bewerkt heb, maar dat is niet zo. Ik heb alleen het contrast iets sterker gemaakt en de de kleurenverzadiging een paar puntjes veranderd (ik weet niet of ik het goed zeg zo, maar ik heb geen fotoshop programma of zo)
Toen wij op het strand aankwamen was het koud, regenachtig en mistig, de foto is gewoon zo genomen zoals het was daar. Er hing inderdaad een hele mysterieuze sfeer.
Marjon
Ik geloof het meteen!
Wij hebben 's ochtends vroeg tijdens onze vakantie in de Doubtful Sounds in Nieuw Zeeland ook zo'n zwart/wit achtige foto gemaakt waarvan iedereen die hem ziet direct denkt dat deze z/w is afgedrukt maar dat zijn gewoon de 'kleuren' van de ochtend :-D
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

gleuknie schreef: Karinita baalde zichtbaar dat ze net geen eerste is geworden. :lol:
Als je die foto zo ziet zou je dat haast wel denken ja, maar het is meer dat ik niet zo graag alleen op de foto ga. :mrgreen:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Elfje schreef:Dat we op niemand indruk hebben gemaakt kan je ook zien op de binnenkomst-foto. De kanjer naast me is namelijk Marcel en niet Harry zoals er staat :roll: Typisch geval van: jammer :lol: (grapje, hoor)l
:oops: heb het verbeterd. Ik heb zelfs nog met jullie gekletst... Ik geef de haast waarmee het online is gezet maar de schuld :) (we hadden die middag nog een etentje in Eindhoven)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik ook niet....hadden we dat nou geweten, dan hadden we kunnen pleiten dat we samen op de foto mochten :mrgreen:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Iris, hoe lang heb je nog over de terugweg gedaan?
Sandy
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ik ben ook erg benieuwd waar de koelkastmagneetjes komen te hangen. Ik hoorde al van diverse mensen dat ze geen koelkast hadden waar die op bleef plakken :lol:

Foto's zijn altijd welkom :)
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Haha ik heb idd ook geen koelkast waar hij op blijft plakken, maar ik verzin wel een andere leuke plek!

@Sandra: Terugweg viel mee, wel heel voorzichtig gereden ivm de enorme sneeuwval die ik had.
De andere kant op stond het helemaal vast, maar ik heb wonder boven wonder geen file gehad.
Heb er een uur en 10 minuten over gedaan, dus maar een kwartiertje langer dan als ik met 120 door had kunnen scheuren :-)
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik vond het overigens heel gezellig met je gekletst te hebben Iris .. ook met Ilse en Juul. De avond was te snel om .. ik wilde nog met Elke kletsen over Canada, maar ze was al weg ..

Zou eigenlijk een 'extra' zomermeeting moeten komen ;)
Sandy
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik vond t ook leuk om je eens gesproken te hebben Sandra! Beetje over fotografie kletsen is altijd leuk toch? :mrgreen:
T is jammer dat we vrij ver uit elkaar wonen, anders zouden we samen eens wat experimenten kunnen doen in een studio of zo....

ps. Qua weersomstandigheden is een meeting in de zomer ipv de winter sowieso geen slecht idee denk ik.. :D
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

gleuknie schreef:Van dit lijstje heb ik alleen Henriëtte niet gesproken, die wat mij betreft wel een keer de prijs mag krijgen van mooiste website. :wink:
Je brengt me aan het blozen, René :oops: :oops: We hebben zaterdag veel enthousiaste reacties op onze website gekregen, en dat was natuurlijk wel erg leuk om te horen. Jammer dat we elkaar niet hebben gesproken, maar er komt ongetwijfeld nog wel een nieuwe kans bij de volgende meeting.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Iris_1982 schreef:ps. Qua weersomstandigheden is een meeting in de zomer ipv de winter sowieso geen slecht idee denk ik.. :D
kan gleuknie ook in z'n korte broek komen :)
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Henriëtte schreef:
gleuknie schreef:Van dit lijstje heb ik alleen Henriëtte niet gesproken, die wat mij betreft wel een keer de prijs mag krijgen van mooiste website. :wink:
Je brengt me aan het blozen, René :oops: :oops: We hebben zaterdag veel enthousiaste reacties op onze website gekregen, en dat was natuurlijk wel erg leuk om te horen.
Vond de foto's met Ducky geweldig.
Vooral de laatste, super grappig!
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Staceybeesie schreef: Vond de foto's met Ducky geweldig.
Vooral de laatste, super grappig!
Met dank aan mijn dochter Melanie :D
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
trudy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door trudy »

Gisteren heb ik mijn PC niet aan gehad, dus daarom nu, misschien wat laat maar niet minder gemeend onze waardering voor de geslaagde AA-meeting. We vonden het super georgaiseerd met lekker en ruim voldoende eten, de handige muntjes, de leuke quiz en de fotowedstrijd. Zo waren er steeds momenten dat er voor iedereen wat 'te doen'was. We hebben veel in de fotoboeken gekeken en met verschillende mensen een praatje gemaakt. Ik vond het leuk om verschillende mensen van het forum nu in levende lijve te zien en vooral om ze eens echt te kunnen bedanken voor hun tips en de reisverslagen.
Ook voor ons was het de eerste meeting en inderdaad vonden we het gemakkelijker om bij de statafels aan te schuiven dan bij de lange tafels. Misschien een aandachtspunt voor een volgende keer?
Een verrassing was natuurlijk nog dat ik een mand met Amerikaans lekkers won. We gaan het allemaal uitproberen, al zal het nog wel even duren (sneeuw!) voordat de barbecuesaus kan worden gebruikt.
OT, bedankt voor alles!
Harry-Carla
Amerikafan

Bericht door Harry-Carla »

Njit schreef:Ik ben ook erg benieuwd waar de koelkastmagneetjes komen te hangen. Ik hoorde al van diverse mensen dat ze geen koelkast hadden waar die op bleef plakken :lol:

Foto's zijn altijd welkom :)
Wasemkappen en magnetrons plakken ze meestal ook wel op :wink:
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,

Harry & Carla

2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer