Ik ga september 2010 (voor het eerst) naar de USA.
Vanwege de koers (en eigenlijk ook zeker omdat ik het leuk vind) heb ik 700 dollars gekocht - vorige week. Toen stond de keurs op 1,50 en kocht ik 'm voor 1,39 (geen handling fee). Ik verwacht namelijk wel dat de koers onder de 1,39 staat als ik in september naar de USA ga. Niet dat 700 dollar zoveel is, maar ik heb ook geen zin om met duizenden op pad te gaan
Wat vinden jullie er van? Gekocht op een goed moment of verspilling van m'n tijd?
foxtrotc schreef:Wat vinden jullie er van? Gekocht op een goed moment of verspilling van m'n tijd?
Omdat wij dagelijks met de koers te maken hebben vanwege de export hebben we een redelijk idee wat de koers doet. De koers is o.a. nauw verbonden met de olie prijs en de Amerikaanse economie, gaat Wall Street omhoog, dan gaat de olieprijs omhoog en de Dollar word sterker. Het is waarschijnlijk niet zo simpel, maar gewoon wat mij dagelijks opvalt. De olie landen zijn tevreden met de olie prijs en zijn erg bang wat er in Kopenhagen word besproken want een wereld zonder olie meer is niet zo best voor hen. De regering hier probeert elk positief bericht op te blazen en Wall Street volgt graag blijkbaar, gisteren Wall Street van -120 naar 0 en weer -120 Een maand geleden was de voorspelling dat de Dollar meer zou zakken, er word veel meer gehandeld in goud en Euro's, ook is de kans van een double dip reccession nog steeds aanwezig, dus in mijn bescheiden mening weet niemand wat er gaat gebeuren maar we zijn nog lange niet uit de recessie en een flinke aanslag ergens en de olieprijzen schieten omhoog, Wall Street omlaag, etc
Tot en met Januari word ik nog in Euro betaald, daarna in dollars. Ik heb enorm voordeel gehad van de lage koers, maar wat mij betreft mag hij nu langzaam gaan stijgen en weer richting de $1=EUR1 gaan
De laatste prognoses laten een sterke versterking zien begin volgend jaar....naar 1,25 1,30 tegen de euro....
Dat is dus een aanzienelijk verschil.....
Wat texas boy of anderen ook mogen menen, ik heb meer vertrouwen in economen....
Er waren maar heel weinig economen die de recessie zagen aankomen, de meeste kijken alleen maar naar cijfers en ze zijn net zo betrouwbaar als een aandelenhandelaar.
Ja dat was een leuk artikel....Ik zag m wel een beetje aankomen die recessie. Ik verkocht op tijd en ben de aandelenmarkt weer ingestapt in november, eerst een dipje tot maart en daarna een goede winst...
Als dingen te goed lijken om waar te zijn, dan zijn ze dat meestal ook......
Ik geloof in mn eigen mening natuurlijk, daarvoor heb ik sterk in gedachten om een deel te verkopen (heb inmiddels 30 n% verkocht en het geld in de wacht gezet....) Ik verwacht een slecht aandelenjaar in 2010.
Af en toe moet je ook tevreden zijn met een bepaald rendement hoeveel hoger dingen ook kunnen gaan....
Ik weet dat er heel veel mensen zeggen dat het een fantastisch jaar wordt, risico spreiden zullen we maar zeggen.
Maar dat de dollar sterker wordt ,daar twijfel ik niet aan, historisch gezien ook......
Ik weet echter ook dat usa een beleend land is met heel grote kredieten bij andere landen....dat is wel een beetje een faktor die belangrijker gaat worden......
Ik tip de dollar op 1 april in 1,30 (en dat is geen grap) zullen we dit nog eens teruglezen over 4 maanden? Had ik het fout dan ben ik de eerste die dat voluit wil zeggen....
RoyBergen schreef:Ik tip de dollar op 1 april in 1,30 (en dat is geen grap) zullen we dit nog eens teruglezen over 4 maanden? Had ik het fout dan ben ik de eerste die dat voluit wil zeggen....
Als het in dit tempo doorgaat wordt het wel 1,30 op 1 januari...
Ik ga in april, nog een keer, naar Amerika toe en vraag me nu af wat het verstandigst is.
Gewoon lekker wachten en daar met Creditcard betalen of nu al kijken of geld in te wisselen voor Dollars?
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Mijn prognose van 1,30 op 1 april word krachtig bijgesteld en dus versterkt, Ik zeg dat we op 1 april waarschijnlijk op de 1,10 aan zitten
Bedankt: griekenland-spanje-portugal
Als het Obama Money op is gaan we naar de 1.90 USD, yihaaaaa denk dat een hoop mensen op Wall Street nu snel rijk worden en de EU moet die vakantielanden eruit knikkeren
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.