Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door ina »

Ik heb dat ook hoor, aan de ene kant lijkt het me wel wat om in zo'n duur hotel te slapen aan de andere kant ook wel weer zonde en ga ik er liever voor shoppen, nadeel van de dure hotels is dat er vaak ook extra kosten bijkomen, internet, parkeren etc. terwijl dat bij de reguliere hotels allemaal inclusief is, maar een paar daagjes zo'n luxe heeft ook wel weer wat.
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Aspara schreef:Wij trekken in mei opnieuw naar de USA. 6 overnachtingen in Las Vegas, 3 in New York (met vlucht tussen de twee steden).
Er staan een aantal uitstappen naar o.a. Hoover Dam, Death Valley en Grand Canyon op het schema.)
Ik heb niet alle 80 reacties gelezen, maar als je Death Valley en Grand Canyon ook op het schema hebt staan, is het dan niet handiger om daar ook te overnachten, dus 4 nachten Las Vegas en 1 nacht Grand Canyon en 1 nacht Death Valley. Zeker Grand Canyon is niet erg handig als dagtrip.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
elninjoo
Amerikakenner

Bericht door elninjoo »

Ik las het volgende op 'n ander forum:
Tip; haal nooit iets uit de minibar in Las Vegas en leg er ook niet je eigen drinken/ water in. Reden hiervoor is dat er een scannertje in de deur zit, die elke uitname registreert en daarvoor moet je betalen. Dit geldt voor alle hotels in Las Vegas heb ik begrepen. Mocht je echt een koelkast willen gebruiken, dan kan je altijd om een extra koelkast vragen. Schijnt normaal te zijn, maar ja wij vonden het niet normaal genoeg om te vragen
Is dit 'n broodje aap of echt waar?
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ja, dat is voor de meeste hotels wel waar denk ik. In ieder geval heb ik het al vaak meegemaakt; overigens ook in hotels buiten Las Vegas hoor. Er zitten sensors ONDER het drinken, eten, etc. Zodoende krijg je gelijk iets op je rekening bijgeschreven, als je iets van de sensor afhaalt (na bv 20sec of zo). Maar op deze manier weten ze ook gelijk dat ze weer moeten bijvullen. Wij vragen ook gewoon een extra koelkastje, is vaak geen enkel probleem (wij hebben het voor medicijnen nodig; daar zijn ze dan heel behulpzaam in).
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Of het in alle hotels is weet ik niet, maar wij hebben het gezien in het Encore.
Volgens mij afgelopen weekend in Zaltbommel ook.
Dus als je niet de hoofdprijs wilt betalen voor een drankje, wat je misschien niet eens gebruikt hebt, afblijven.
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

Ja, in het Bellagio hebben wij dit ook meegemaakt. Ik had van alles bekeken, en zag toen pas het briefje in de deur van de koelkast. Hier staat inderdaad op dat alles wat je uit de koelkast haalt gelijk op de rekening gaat. Oeps :oops: Ik heb toen met Housekeeping gebeld en verteld dat we 1 flesje cola hadden gebruikt. Is toen netjes aangepast.
Ook wat op de koelkast ligt (chips e.d.), ligt op een sensor. Dus even opletten is wel verstandig. :roll:
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
elninjoo
Amerikakenner

Bericht door elninjoo »

Jeetje, wat bizar eigenlijk. Dat hadden we nooit zelf kunnen bedenken en ik gebruik die minibars altijd voor m'n eigen water. Fijn om dit te weten, dan kunnen we er rekening mee houden.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Contacteer:

Bericht door Harry »

Er is ons bij het inchecken altijd erbij verteld dat je niets uit de minibar moet pakken als je het niet gebruikt, vorig jaar bij het uitchecken bij Wynn hadden een paar lolbroeken die voor ons uitcheckte een paar dingen 59 seconden opgetilt en toen weer teruggezet (na 60 seconden wordt het geregistreerd), dat gaf heel wat discussie met het personeel, helaas stonden wij daarachter te wachten, maar het was ook wel weer vermakelijk om de discussie te volgen. :)
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Eigenlijk was zo'n maatregel ooit wel een keer te verwachten.
Wij deden dit al jaren als we in een hotel zaten waar een minibar op de kamer was.
Alles eruit en onze eigen spullen erin. :)
En wij waren natuurlijk niet de enigste. :wink:
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Mocht je nog op zoek zijn naar een leuk hotel, dan kan ik je zeker Planet Hollywood aanraden.
het personeel aan de incheck was heel erg vriendelijk en alles verliep vlotjes. We kregen zelfs een kamer met fountain-view voor de prijs van een standaard.
Ook de inrichting van het hotel is leuk om een keer gezien te hebben. Het is een modern hotel zonder kitschy thema. Je waant je soms eerder in een discotheek met alle gekleurde spots.
Het enige minpunt vond ik het buffet. Er wordt op sommige fora nogal lyrisch over gedaan, maar het is echt niet zo speciaal. Voor een paar dollar extra kan je gaan buffetten in The Bellagio en dat is zijn geld méééér dan waard. :P
Maar voor de rest echt wel een erg goed hotel dat vaak te krijgen is voor een zachte promoprijs.
foxtrotc
Amerikafan

Bericht door foxtrotc »

Heeft iemand nog een goede promocode voor Planet Hollywood? Het lijkt mij een heel leuk en geschikt hotel.
Het gaat om de nachten 4 t'm 6 september. Op de site van PH kom ik dan op 288dollar uit (excl).

Thanks in advance!
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Het is nog veel te vroeg voor promocodes van september, dat duurt nog wel een paar maandjes.
bigfish
Amerika-ontdekker

Bericht door bigfish »

Ik ben ook op zoek naar promocodes voor Planet Hollywood, maar dan voor juli!

Wie een interessante promo heeft: altijd welkom! :)
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Lijstje met de resort fees in Vegas :

http://lasvegasresortfees.com
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Geert1976
Amerikafan

Bericht door Geert1976 »

Na verhalen gehoord te hebben van diverse collegae/vrienden, hoeft Planet Hollywood niet meer van mij. Ik was eerst ook razend enthousiast

Je schijnt met grote regelmaat lastig gevallen te worden door die time share verkopers... Oh, U wil me niet aanhoren...nou, dan loop ik als verkoper toch gewoon opdringerig n stukje met U mee. En dat kan zeker per dag een keer of 3 voorkomen.
bah bah
G&M
Amerikafan

Bericht door G&M »

Wij hebben 3 nachten in het Venetian gehad. Gewedig!!! Wat een hotelkamer, uitzicht, eten, winkels, slotmachines, pokertafels, bars, cafe's, etc....... In één woord super!
Als je eenmaal de smaak van reizen te pakken hebt ben je altijd onderweg! Al is het alleen maar in gedachten!!
bigfish
Amerika-ontdekker

Bericht door bigfish »

Geert1976 schreef: Je schijnt met grote regelmaat lastig gevallen te worden door die time share verkopers... Oh, U wil me niet aanhoren...nou, dan loop ik als verkoper toch gewoon opdringerig n stukje met U mee. En dat kan zeker per dag een keer of 3 voorkomen.
bah bah
'No speak English' kan misschien helpen? :)

Maar serieus, is dit in andere hotels ook niet het geval? Ik denk niet dat PH daarom een slecht hotel is, heb er al veel goed van gehoord...
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Geert, in Planet Hollywood heb je inderdaad timeshare verkopers. En ook in Luxor, in Mandalay Bay, op de strip, waar eigenlijk niet? Ik snap nooit zo waarom er zo moeilijk over gedaan wordt. Behandel ze net zo als de welbekende kranten- of Greenpeace abonnement verkopers. Een beleefd maar duidelijk "No thank you!" en een ferme tred vooruit doen wonderen. Als je laat merken dat je uit Europa komt druipen ze ook meteen af (ik vermoed dat ze alleen aan Amerikanen mogen verkopen). Wat het ook goed doet, als ze als openingszin vragen: "Are you guys married?", antwoorden met :"Yes, but not to each other!". Direct einde verkooppraatjes.

Ik heb nu ik er over nadenk overigens in Wynn nooit timeshare verkopers meegemaakt. Ik zou in ieder geval mijn keuze voor een hotel er nooit van af laten hangen of er wel of geen timeshareverkopers zijn.
Geert1976
Amerikafan

Bericht door Geert1976 »

oke Martijn...dat wist ik niet. Bedankt voor de goeie tips...haha...lachen! ga ik gebruiken
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Geert1976 schreef:Na verhalen gehoord te hebben van diverse collegae/vrienden, hoeft Planet Hollywood niet meer van mij. Ik was eerst ook razend enthousiast

Je schijnt met grote regelmaat lastig gevallen te worden door die time share verkopers... Oh, U wil me niet aanhoren...nou, dan loop ik als verkoper toch gewoon opdringerig n stukje met U mee. En dat kan zeker per dag een keer of 3 voorkomen.
bah bah

Ze willen toch graag die time-shares van de Planet Hollywood towers welke achter het hotel gebouwd is verkopen, dus het is logisch dat het in het Planet Hollywood hotel veel voorkomt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer