Hallo allemaal
Ook ik , Caroline, ga dit jaar in juli/augustus naar het zuid-westen van de USA samen met echtgenoot en de kids Eva (21) en Bart (18). Volgens mij zit half Nederland dan daar

We hebben drie jaar geleden de smaak te pakken gekregen toen we vanwege onze zilveren bruiloft een reis gemaakt hebben in het oosten van de USA (New York,Niagara Falls, Florida,Miami,Naples,Everglades en Key West).Een geweldige reis waarin we veel gezien hebben.Hierna volgde een (groeps)reis door Thailand van Noord naar Zuid (ook super maar weer heel anders)en nu willen we het zuidwesten van de USA dus gaan bekijken. We denken dat dit gebied ook best te doen is zonder een groep/gids.Onze reis begint bij Las Vegas, vervolgens GC,Monument Valley,Antelope Canyon, Page, Bryce Canyon (2dg), Zion, Las Vegas (2 dg) ,Bishop,Yosemite, San Francisco 3dg, coastway Pismo Beach, Los Angeles 3dg. Vervolgens gaan we een week varen op het schip Mariners of the Seas van de Royal Caribeanline en doen 3 plaatsen in Mexico aan te weten Cabo San Lucas, Mazatlan en Puerto Vallarta. Totaal zijn we 3,5 week onderweg. Alle vluchten en hotels zijn inmiddels geboekt, we hebben dus een vaste route. De auto is geboekt via Alamo en zelfs de helicoptervlucht is via internet (papillon) gereserveerd.We vliegen heen via Brussel-Chicago-Las Vegas en terug Los Angeles-Londen-Brussel. Ik heb er nu al enorm veel zin in en lees gretig de reisverslagen en tips die ik via de site AllesAmerica ben tegengekomen. Ik vind het erg leuk om van alles rond dit gebied te verzamelen en uit te printen zodat ik goed voorbereid aan de reis begin.Ik weet nu al dat we te weinig tijd zullen hebben om alles te zien maar ben nu al een beetje verliefd geworden op dit land. We zullen dus zeker nog ooit terug gaan. Ik ben niet zo super handig met het internet en het zoeken op de site moet ik ook nog even onder de knie krijgen dus vergeef me als ik op de verkeerde plek de verkeerde vraag mocht stellen.
Tot zover mijn voorstelrondje..... Bedankt voor alle leuke verslagen/tips/reacties! Enne...mailen mag altijd!