Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke stad mist nog op onze "been-there-done-that" lijst?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Welke stad mist nog op onze "been-there-done-that" lijst?
Niemand noemt het, maar toch even vragen: is Dallas ook de moeite waard?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Dallas is een grote stad waar ik ik vorig jaar een aantal dagen ben geweest.
Ik vond het niet spectaculair, in die zin dat het wel een wereldstad is maar eigenlijk weinig specifieke dingen heeft met de echte 'wow' factor.
Uiteraard is het de plaats waar JFK vermoord is, waar het American Airlines museum zit, maar verder??
Ik vond het niet spectaculair, in die zin dat het wel een wereldstad is maar eigenlijk weinig specifieke dingen heeft met de echte 'wow' factor.
Uiteraard is het de plaats waar JFK vermoord is, waar het American Airlines museum zit, maar verder??

[/url]
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Dallas vind ik ook niet echt spectaculair. Het hele JFK gebeuren is dan wel weer interessant, maar verder zou ik er niet teveel tijd doorbrengen. Wat ik dan wel weer kan aanraden is Austin. Misschien geen 'wereldstad' (hoewel het wel de hoofdtad van Texas is), maar gewoon een heel leuke en gezellige, maar vooral muzikale stad! Ook leuk is om hier rond schemering een boottochtje te maken en te kijken hoe duizenden vleermuizen uitvliegen. Overdag wonen deze vleermuizen onder een brug, maar zodra de schemering valt trekken ze er allemaal tegelijk op uit, op jacht naar muggen en andere ongedierten. Je kan de vleermuizen ook gewoon vanaf de kant zien, maar vanaf het water is het helemaal een geweldig gezicht!
Iemand anders noemde Hot Springs. Ja, ook dat is een erg leuke stad. Geen grote wereldstad, maar wel erg leuk. Veel spa mogelijkheden, een alligator farm, mooie natuur en een leuk gangster museum. Klinkt wellicht vreemd om midden in Arkansas een gangster museum te vinden, maar dit is de plek waar vele gangsters als Lucky Luciano en Al Capone vakantie vierden en hebben onderdoken.
Iemand anders noemde Hot Springs. Ja, ook dat is een erg leuke stad. Geen grote wereldstad, maar wel erg leuk. Veel spa mogelijkheden, een alligator farm, mooie natuur en een leuk gangster museum. Klinkt wellicht vreemd om midden in Arkansas een gangster museum te vinden, maar dit is de plek waar vele gangsters als Lucky Luciano en Al Capone vakantie vierden en hebben onderdoken.
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht