Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ipod

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: ipod

Bericht door nieuwenoord »

Mijn Zen is al een paar jaar oud en al verschillende keren mee heen en weer geweest. Net als trouwens mijn fotocamera's, die trouwens niet zo oud zijn, maar ook zonder aankoopnota mee gaan. Kan geluk zijn hoor, maar er mij nog nooit iets gevraagd.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

De meeste nieuwere autos kunnen ook mp3 afspelen van een CD of DVD. Bij Gepke in de auto zit een 6 disk CD wisselaar waarin 6 CDs met mp3's zitten. Daar staan bijna alle liedjes in ons bestand. Onze andere auto kan ook mp3 van DVDs afspelen. Die kan dus maximaal 6 DVDs in de wisselaar hebben, en dus heb je daar de beschikking over ruim 24 GB aan muziek. En dan hebben we daarin ook nog satelliet radio (Sirius), dus we zitten nooit om muziek verlegen daar. En ja er zit ook nog een kabelaansluiting in voor een iPod, maar die heb ik nog steeds niet gebruikt :)
basta18
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door basta18 »

Vorig jaar voor vertrek op Schiphol een 3,5 mm audiokabel gekocht voor de i-pod voor 9 Euro. Gelukkig had onze Nissan Altima een aux ingang. Werkte de hele reis perfect! Aanrader.
Zuidwest USA - 2009
NY - 2010
NY - 2011
Canada - 2012
Noordoost USA - 2014
Wereldreis 2015 (USA-NZ-AUS-Zo-Azië)
NY - 2020
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Als je hem bij radioshack koopt bespaar je flink wat Euries, Schiphol is erg duur en Radioshack zit op elke hoek :wink:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb volgens mij het kabeltje weer gevonden, maar zeker weten doe ik het niet. Nah, plug hem er wel in volgende week, lukt het niet is een andere zo gekocht.
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

ok, in amerika kopen dus......
9 euro was ook wel een ok prijs, maar als het veel goedkoper kan in usa, dan kan ik wel een dagje wachten....
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Neem inderdaad alsjeblieft je Ipod mee. Ik reis elke dag een enorm eind naar mijn werk (90 mijl enkele reis), en soms wordt ik gek van de lokale zenders. Ik kan NPR een heel eind ontvangen (maar na 45 mins nieuws, ben ik daar ook klaar mee), en dan heb ik de keuze tussen classic country, rock country, old school country, of iets dat family radio heet en alwaar men vooral over hel en verdoemenis praat. Ik heb helaas geen "aux" aansluiting in mijn auto, en ikheb zo'n ipod ding dat op een lokale frequentie uitzendt. Het jammere daar aan is dat als je ver rijdt, je steeds een nieuwe zender op moet zoeken. Dan is een "aux" kabeltje veel handiger. Misschien toch maar eens tijd voor een nieuwe radio. Of een nieuwe auto ;)
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

of een setje miniboxjes ;) Jess had zo'n setje speakers voor 50 dollar en het geluid is redelijk. Als je een auto hebt met een cassettespeler, kan je ook een adapter kopen. Dit ziet er uit als een cassette met een 3.5mm jack eraan, deze stop je in de cassettespeler, draadje in de iPod en spelen maar :) Geluid komt gewoon via de speakers.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Mrjn
Amerikafan

Bericht door Mrjn »

En dat soort aux-kabeltjes werken niet met een iphone.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Jawel hoor!

Mijn iPhone heeft in alle huur auto's en RV's gewerkt!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

In de Dodge Grand Caravan die ik vorig jaar gehuurd heb had de radio een AUX en een USB aansluiting. Met je standaard datatransfer kabeltje kon je de IPOD op de USB aansluiting aansluiten waarna alle muziek ingeladen werd. Best wel handig, alleen duurde het een beetje lang met de bijna 5.000 nummers die ik op m'n IPOD had staan :mrgreen:

Verder werkt AUX altijd maar de kwaliteit via USB zal iets beter zijn ;)
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Gisteren dus weer terug gekomen en er was helemaal niemand bij de douane op Schiphol. :D
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer