Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat koop je in Amerika?
- Bandido
- Amerika-expert
Re: Wat koop je in Amerika?
Je moet voor Abercrombie & Fitch eigenlijk naar een outlet gaan als je de kans hebt, dan kun je vaak voor $20 per shirt wel slagen. Het is alleen een beetje "hit or miss", het is niet altijd prijs qua collectie.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is hetzelfde bij Ralph Lauren en Tommy Hilfiger; zeker bij RL wil het nog wel eens de "restjescollectie" zijn met shirts waar niemand in gezien wil worden...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zal wel aan mij liggen, maar je kunt toch ook voor $12 een blauwe polo bij Walmart kopen? Ik begrijp die merken hype niet...
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sterker nog: je hebt ze al voor $4... 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Dat was mij ook al opgevallen. Als de parodontax per ongeluk op is tijdens vakantie, vind ik het wel jammer als ik dan weer zo'n mond vol met schuim hebBandido schreef:Ik gebruikte in NL altijd Parodontax en zoiets heb ik hier helaas nog niet ontdekt. Maar ach, het is maar tandpasta, dus dat overleef ik ook wel weer.

'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Even terug naar de tandpastavraag: wij kopen in Amerika Colgate Toothpaste & Moutwash. Geen tube, maar zo'n plastic flacon.
we zullen zien om even terug te komen op de scrapbooking. Het blijft altijd nog goedkoper dan in nederland dus we zullen wel zien 

Loek schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar je kunt toch ook voor $12 een blauwe polo bij Walmart kopen? Ik begrijp die merken hype niet...
Kleding bij Walmart is bagger, schoenen ook, en veel ander spul ook. Je kan bij Walmart een sweater kopen voor 10 Dollar, en na 3 keer wassen een nieuwe halen of je koopt in een Outlet een merk sweater voor 30 Dollar die jaren mee gaat, tel uit je winst

- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Maar wij hebben Witte Reus en mijn kleding van Walmart gaat al vele wasjes mee.Texas Boy schreef:Je kan bij Walmart een sweater kopen voor 10 Dollar, en na 3 keer wassen een nieuwe halen

Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Hier geen witte reus
Maar ik vind de kwaliteit vaak slecht van Walmart en het prijsverschil met echte merken is erg klein, een Levi's spijkerbroek koop je bij JCPennies ook voor 30 USD dus 10 Dollar meer dan zo'n Walmart neppert en dat geld voor het meeste. Walmart is voor veel dingen goed, kleding en schoenen niet in mijn mening.

Ik zou ook niet zo snel van die dure merk kleding kopen. Walmart...soms want ik ben niet gek van walmart. Ik ga meestal naar Target. Kleding is van betere kwaliteit. Ik koop convers one star spijkerbroeken bij Target, zijn wat langer, maar dan wel van het koopjes rek.
Laatst gewijzigd door Rob op 08 feb 2010, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
rijocaer
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb een 4 juli tshirt van de walmart, die gaat wel lang mee en zit wel relaxt, maar nu twee jaar later ga ik het huis er mee schilderen....
Maar ik denk toch dat ik voor de merkkleding ga.........Dat is tenslotte zoveel voordeliger daar in the usa.....
En ik geloof dat de de goede merken echt langer meegaan, maar dat is een persoonlijk gevoel....
Ik vind die deep woods muggendoekjes echt toppie, die ga ik echt groot inkopen....
Maar ik denk toch dat ik voor de merkkleding ga.........Dat is tenslotte zoveel voordeliger daar in the usa.....
En ik geloof dat de de goede merken echt langer meegaan, maar dat is een persoonlijk gevoel....
Ik vind die deep woods muggendoekjes echt toppie, die ga ik echt groot inkopen....
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Geweldige winkel "Farm & Fleet" ! Daar kan ik zo een uurtje (ofzo) in rondsnuffelen.Bramster schreef:Ook koop ik Kleding bij:
Housebrands, Carhart, Dickies, Levise, etcetera
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Ik koop vooral kleding en dan ga ik toch ook vooral voor Tommy Hilfiger. Schoenen bij Timberland en Sketchers. Maar ook make-up, cremetjes en de back and bodypain pillen. Ook kijk ik altijd of ik een aparte bobblehead tegenkom en een aparte magic 8 ball.
Altijd reden genoeg om naar Amerika op vakantie te gaan. Ik word altijd erg hebberig
Altijd reden genoeg om naar Amerika op vakantie te gaan. Ik word altijd erg hebberig

Deze week bij 2 outlets gestopt voor nieuwe schoenen, zoek Columbia of Timberland, beide outlets waren voor 50% leeg, zelfs Levi's Outlet weg, gaat niet goed met de detailhandel en lijkt erger te worden. 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6

Dat is slecht nieuws, je zou juist denken dat mensen langer na de outlets blijven gaan....... We hopen maar op het beste....
- Bandido
- Amerika-expert
Is denk ik ook afhankelijk van de plaats, ik was vorige week bij de Tanger outlet ten noorden van Atlanta en daar stond niets leeg.
Tanger lijkt het altiid wel goed te doen, een oulet is bij Houston http://www.outletsatconroe.com/ en een meer bij Dallas http://www.outletsathillsboro.com/ was opvallend hoe veel er dicht was.
Zijn horloges ook goedkoper in de USA? Ik overweeg een mooie te kopen, maar weet niet of ik moet wachten totdat ik in september in de USA ben. De beste horlogemerken zijn europees, niet amerikaans, dus ben bang dat ik er qua aanschafprijs geen goeie deal kan uitslepen.
Iemand ervaringen daarmee?
Iemand ervaringen daarmee?
- Bandido
- Amerika-expert
Amerikaanse merken kunnen wel flink goedkoper zijn, bv Fossil, Hilfiger, Calvin Klein of Guess. Zwitserse horloges en andere Europese merken daarentegen zullen niet veel goedkoper of zelfs duurder zijn.