Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas: Céline Dion komt terug vanaf 15/03/2011
Re: Las Vegas: Céline Dion komt terug vanaf 15/03/2011
Daar heb je gelijk in, "Celine-bashing" is helemaal niet nodig. Mea culpa
. Zij is een van die artiesten waar je óf helemaal dol op bent óf een ontzettende hekel aan hebt. Er lijkt geen middenweg te zijn.

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Voila,
Ticket is besteld voor de premiere. 285 USD
Een dezer de marketing dienst van MGM eens mailen om te horen of er al kamers voor die periode gereserveerd kunnen worden en dan kan ik beginnen plannen
Wss Vegas gecombineerd met Los Angeles en the Grand Canyon.
Ticket is besteld voor de premiere. 285 USD

Een dezer de marketing dienst van MGM eens mailen om te horen of er al kamers voor die periode gereserveerd kunnen worden en dan kan ik beginnen plannen

Een beetje dollen kan geen kwaad toch? Ik ben dan ook weer mans genoeg om toe te geven dat ook ik een traantje heb weggepinkt in de armen van mijn lief bij "My heart will go on" van diezelfde Celine Dion met een prachtig uitzicht op die schitterende dansende fonteinen van Bellagio.Matrox schreef:Geweldig nieuws voor haar fans toch (waar ik overigens niet bij hoor)? Hou je er niet van, dan ga je gewoon niet. Maar om je nu zo uit te gaan putten in aangeven hoe vreselijk je haar vindt vind ik nu ook weer een beetje onnodig.
Aan alle Celine Dion fans: geniet ervan en ik heb het niet zo bedoeld. Maar die cover kon echt niet.
285 dollar? Voor 1 ticket? Mijn hemel Bralo, is dat voor een prive-concert of zo? 

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik neem graag de betere zitjes die beschikbaar zijn... Als ik naar een concert ga zie ik nooit op een EUR of een USD... Hier in België ga ik regelmatig al eens naar een concertje en dan probeer ik altijd VIP tickets te nemen, kwestie van een hapje en een drankje te hebben, een dichte parkeerplaats en de betere zitplaats of staanplaats, indien geen VIP plaatsen beschikbaar neem ik zowieso altijd de duurste tickets. Als muziekliefhebber zit ik graag op de best mogelijke plaatsen. Een geluk dat voor Céline de VIP packages nog niet te koop zijn, hoewel die wss net iets te duur zullen zijnmartijn76 schreef:285 dollar? Voor 1 ticket? Mijn hemel Bralo, is dat voor een prive-concert of zo?

In tegenstelling tot de échte fans beperk ik me wel telkens tot 1 concert, ik heb hoegenaamd geen zin om enkele dagen na elkaar hetzelfde te moeten aanhoren, hoe goed het ook moge zijn... In 2012 en 2013 wil ik nog wel eens terugkeren maar dat zal dan ook telkens voor 1 concertje zijn en niet meer. Ik zal me daags voor- of nadien wel amuseren aan de pokertafel of de slotmachines of door de omgeving te verkennen

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Céline Dion is inderdaad een van de artiesten waar je voor bent of waar je tegen bent, hoewel... Zelf beschouw ik me eerder als een gematigde fan (misschien ja toch wel die onbestaande middenwegmartijn76 schreef:Een beetje dollen kan geen kwaad toch? Ik ben dan ook weer mans genoeg om toe te geven dat ook ik een traantje heb weggepinkt in de armen van mijn lief bij "My heart will go on" van diezelfde Celine Dion met een prachtig uitzicht op die schitterende dansende fonteinen van Bellagio.Matrox schreef:Geweldig nieuws voor haar fans toch (waar ik overigens niet bij hoor)? Hou je er niet van, dan ga je gewoon niet. Maar om je nu zo uit te gaan putten in aangeven hoe vreselijk je haar vindt vind ik nu ook weer een beetje onnodig.
Aan alle Celine Dion fans: geniet ervan en ik heb het niet zo bedoeld. Maar die cover kon echt niet.

Ik heb altijd al iets met Las Vegas gehad en dit sinds 2007 toen ik voor de eerste keer in de stad kwam, neem daarbij ook de muziek van Céline Dion die ik weet te waarderen en je hebt een goede reden om weer eens wat airmiles te verzamelen

Wat covers betreft... Sommige covers die ze brengt zijn inderdaad afschuwelijk... Anderzijds zijn er ook covers die ze prachtig brengt, misschien zelfs wel beter dan het originele... Ook omgekeerd, ik was er altijd van overtuigd dat niemand beter het nummer "Pourque tu m'aimes encore" kon brengen dan Céline zelf... Tot ik een werkelijk prachtige opname zag van Lara Fabian die in een van haar concerten het nummer bracht en dit op een manier dat het nummer naar een heel ander niveau tilde... Soms gebeurt het dus ook dat andere artiesten haar eigen nummers beter brengen, maar veelal worden ze zoals het ACDC nummer inderdaad, verkracht

Ik ben in 2008 samen met mijn broer voor drie dagen naar Las Vegas gevlogen om naar Van Halen in de MGM Grand Arena te gaan kijken.
Ik ben zowel een Las Vegas freak als een Van Halen liefhebber, dus mooier kon niet. Wij zaten daar met z'n tweeen, met een slaaptekort en een jetlag en lichtelijk beneveld, heeeeel erg te genieten. Ik begrijp het dan ook volkomen. Een concert in Las Vegas maakt het net wat meer speciaal.
Ik ben zowel een Las Vegas freak als een Van Halen liefhebber, dus mooier kon niet. Wij zaten daar met z'n tweeen, met een slaaptekort en een jetlag en lichtelijk beneveld, heeeeel erg te genieten. Ik begrijp het dan ook volkomen. Een concert in Las Vegas maakt het net wat meer speciaal.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Mooi verwoord Bralo! Ik had het niet beter kunnen doen.
Begin overigens wel een beetje medelijden met je te krijgen. Je reist zoveel, ziet zoveel dingen, concerts, plaatsen, mensen.......
Bah, wat een naar leven heb jij zeg!!

Begin overigens wel een beetje medelijden met je te krijgen. Je reist zoveel, ziet zoveel dingen, concerts, plaatsen, mensen.......
Bah, wat een naar leven heb jij zeg!!

- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik hoop dat ik volgend jaar ook bij een concert van Celine Dion kan zijn. Ik hou vooral van de Franstalige nummers. In Antwerpen zong ze gelukkig ook meer Franstalig. Het is één van mijn grootste wensen om nog eens een concert van haar bij te wonen in Las Vegas. Een geweldige stad waar ik me ook heel goed kan vermaken.
Gaaf! Ik was eigenlijk van plan om Vegas over te slaan tijdens onze volgende vakantie, maar misschien dat ik straks toch maar een nachtje in Vegas boek. 

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Naar aanleiding van de premiere op 15 maart 2011 wordt er trouwens in Las Vegas een heuse internationale fanmeeting georganiseerd waaraan naar schatting 150 à 200 personen zullen deelnemen vanover de hele wereld... De organisatie van deze meeting gebeurt door het grootste Céline Dion forum (http://www.celinedionforum.com) op het net en hiervoor is een speciaal organisatiecomité in het leven geroepen (waarvan ook ik deel uitmaak) die een volledig programma gaan samenstellen voor enkele dagen. Hiervoor zullen we samenwerken met Harrah's (eigenaar van Caesar's Palace) en het management van Céline Dion. Ook de nodige contacten met de media zijn reeds gemaakt om mediacoverage te garanderen over dit evenement. Het volledige programma zal later te bekijken zijn op een speciaal ontwikkelde website waar iedereen zich kan aanmelden voor deze gebeurtenis, deelname aan de meeting zelf is volledig gratis en de zaken die betalend zijn (etentjes, bezoeken, e.d.) zullen aan kostprijs doorgerekend worden. Iedereen die deelneemt aan de meeting zal nog een geschenkpakket krijgen met enkele exclusief ontworpen memorabilia, waaronder een professionele, gepersonaliseerde ID badge die tevens zal dienen om toegang te verschaffen tot enkele van de geplande activiteiten.
Binnenkort meer hierover

Binnenkort meer hierover

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Bralo20 schreef:waaraan naar schatting 150 à 200 personen zullen deelnemen vanover de hele wereld...
Hmmmmmm, ze heeft zo te zien niet zoveel fans meer over.

Maar veel plezier Bralo! Zelf ben ik een groot fan van Janis Ian (ik hoor nu al een echo: WIE???) en als die in Europa is MOET ik daar heen. De zangeres is net zo oud als mijn moeder en eigenlijk had ze haar grootste hit voor mijn jaartelling, maar ik vind haar zo goed. Het lijkt mij dan ook gaaf om een keer een concert van haar bij te wonen in de USA, maar telkens past haar tourschema niet in mijn route. En zo hebben we allemaal wel wat.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Off-Topic.jolanxyz schreef:Zelf ben ik een groot fan van Janis Ian (ik hoor nu al een echo: WIE???)
Valt wel mee hoor, dit nummer blijft natuurlijk van wereldklasse.
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Ik heb Janis Ian jaren geleden gezien in Carré in Amsterdam. Erg goed. Celine gezien bij haar eerste concert in Den Haag(toen was ze nog niet echt beroemd) en dat was een prachtig concert. Mensen stonden te dansen op hun stoelen. In Vegas vond ik het ook prachtig. De hele Cirque aankleding vond ik erg goed passen bij de muziek. Zoals gezegd, het is maar wat je mooi vindt. Haar nummer met de BeeGees, "Immortality" vind ik nog steeds prachtig.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Harry schreef:Bralo20 schreef:waaraan naar schatting 150 à 200 personen zullen deelnemen vanover de hele wereld...
Hmmmmmm, ze heeft zo te zien niet zoveel fans meer over.![]()
![]()
![]()

Afgaande van de kaartverkoop lijken er nog genoeg mensen te zijn die haar weten te smaken... Maar de openingshow zal wss volzitten met VIP's, business associates, familie, vrienden, etc... En niet iedereen die gaat kijken is lid van een forum hé

150 à 200 man voor een meeting vind ik al welletjes, als je zou weten hoeveel werk er in kruipt... En dan spreek ik nog niet over de kosten...
Neen, we moeten nu ook niet overdrijven...

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
jolanxyz schreef:Dat zat ik me ook te bedenken, Harry.
![]()
Maar veel plezier Bralo! Zelf ben ik een groot fan van Janis Ian (ik hoor nu al een echo: WIE???) en als die in Europa is MOET ik daar heen. De zangeres is net zo oud als mijn moeder en eigenlijk had ze haar grootste hit voor mijn jaartelling, maar ik vind haar zo goed. Het lijkt mij dan ook gaaf om een keer een concert van haar bij te wonen in de USA, maar telkens past haar tourschema niet in mijn route. En zo hebben we allemaal wel wat.

Ik heb eigenlijk vooral plezier met de organisatie ervan, ik doe niks liever dan zoiets... Zaken uitpluizen, onderhandelen, eventueel eens naar ginder vliegen om te vergaderen/onderhandelen... Neen, voor mij is de fun eraf eens de meeting begint en er geen werk meer is

Janis Ian klinkt me niet echt bekend, straks thuis eens kijken naar je Youtube link (heb geen boxen op kantoor

- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11

Gr, Gerben
Dank je wel voor de tip....dan ben ik daar dus niet! 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht