Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisbureau

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Ten Speed

Reisbureau

Bericht door Ten Speed »

Ik ben nog nooit naar Amerika geweest en ga over een maand een week alleen heen.
Heeft iemand een goede tip voor mij, als het gaat om een reisbureau?
Er is veel op internet te lezen, maar de ervaren Amerikagangers weten vast wel een goed reisbureau.
Mijn bestemming is Nashville.
Ik hoor graag van jullie.....

Groetjes Marc Roelaarts
Groningen
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Hallo Marc,

Wij boeken onze reis altijd bij Wereldcontact (http://www.wereldcontact.nl/site/algeme ... x?tabid=11 ) en hebben daar altijd goede ervaringen mee gehad. Goede en deskundige medewerkers, scherpe tarieven.
Ga je ook een auto huren? Vraag dan het reisburo naar pakket prijzen(combinatie autohuur-ticket-evt. hotel) ,dit kan een flinke korting opleveren. Maar vaak komen ze hier al zelf mee.

Veel plezier!

Groeten,
Monique
DDC
Amerika-ontdekker

Bericht door DDC »

Hi!

Wij boeken al jaren bij http://www.wrc.nl .
Ze hebben ook vestigingen, dus je kan langsgaan.
Goeie service. Wij komen altijd bij de Haagse vestiging. Ze nemen altijd de tijd om naar goeie vluchten/aansluitingen en prijzen te zoeken.

Groetjes,
Isis&Dave
Ten Speed

Bericht door Ten Speed »

Monique, Iris en Dave,
Bedankt voor jullie tips...ben al druk aan het surfen op die websites!!

Groetjes Marc
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Hoi Marc

Kijk ook eens op http://www.exit-reizen.nl of http://www.jandoets.nl en lees vooral veel op dit forum of het prikbord van amerika.pagina.nl

Heel veel surf- en leesplezier
Groetjes, Nel
XoNo
Amerika-ontdekker

Bericht door XoNo »

Ik ga over 4 weken voor het eerst naar Amerika, en wel Dallas en ik heb mijn reis via D-reizen geboekt. Niet te duur, goede vlucht en ook daar wordt enorm veel tijd voor je genomen om naar allerlei mogelijkheden te kijken. Goedkopere vluchten, vluchten die handiger zijn in reistijd en verhuur van auto's en dergelijke.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Reisbureau

Bericht door Jasmino »

Ten Speed schreef:Ik ben nog nooit naar Amerika geweest en ga over een maand een week alleen heen.
Heeft iemand een goede tip voor mij, als het gaat om een reisbureau?
Er is veel op internet te lezen, maar de ervaren Amerikagangers weten vast wel een goed reisbureau.
Mijn bestemming is Nashville.
Ik hoor graag van jullie.....

Groetjes Marc Roelaarts
Groningen
Hoi Marc,

Ik boek de vluchten altijd via een reisbureau, maar nooit via een reisorganisatie. Zij kunnen namelijk gewoon via een bepaald computersysteem alle beschikbare vluchten van alle maatschappijen zien met de goedkoopste prijzen. Je betaalt wel administratiekosten via het reisbureau, die heb je niet als je rechtstreeks via internet boekt. Ik boek echter toch altijd via het reisbureau, om dekking te hebben voor mijn annuleringsverzekering. Als je rechtstreeks bij de maatschappij goedkope tickets boekt, worden die meestal niet gedekt door de annuleringsverzekering.

De reservering van de huurauto boek ik wel meestal via een reisorganisatie. Hotelplan is een goede keuze, zij hebben vaak de beste prijzen. Rechtstreeks een huurauto boeken bij de verhuurorganisatie is altijd duurder!

Succes ermee!
Jacqueline
Hansje
Amerika-ontdekker

Bericht door Hansje »

ik boek altijd via Euram, een Belgische organisatie
In Nederland hebben ze een paar agenten zitten
Heel grote keuze, alleen New York al meer dan 125 hotels.
osc
Amerika-ontdekker

Bericht door osc »

Hansje schreef:ik boek altijd via Euram, een Belgische organisatie
In Nederland hebben ze een paar agenten zitten
Heel grote keuze, alleen New York al meer dan 125 hotels.
Is er ook een website van te vinden :?:
Hansje
Amerika-ontdekker

Bericht door Hansje »

nope.
ze verkopen alleen via reisbureaus
ik weet alleen dat ze via http://www.beins.nl verkocht worden.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hansje schreef:nope.
ze verkopen alleen via reisbureaus
Toch hebben ze een website kijk maar op http://www.euram.be als reisburomedewerker zou je dat moeten weten, via Google kwam hij gelijk naar voren.
Ik heb de site verder niet bekeken maar voor osc zal het misschien wel mogelijkheden bieden die woont tenslotte in Belgie

Gr.
Rob
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Rob schreef:Toch hebben ze een website kijk maar op http://www.euram.be als reisburomedewerker zou je dat moeten weten, via Google kwam hij gelijk naar voren.
Ik heb de site verder niet bekeken maar voor osc zal het misschien wel mogelijkheden bieden die woont tenslotte in Belgie

Gr.
Rob
Hoi Rob,

De site is alleen toegankelijk voor reisbureau's en zo, je moet namelijk inloggen om bij de gegevens te kunnen. Ik heb gisteren ook gelijk gekeken, maar zag dat ik op de site niet verder kwam.

Jacqueline
Queeni
Amerika-ontdekker

Bericht door Queeni »

Halloooo,
Ik boek altijd in belgie omdat Brussel voor mij dichter bij is dan Amsterdam,om te vertrekken,want ik woon in Limburg.En ik vindt het goedkoper.
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

We hebben in het verleden bijna altijd geboekt via een regulier reisbureau. De ene keer helemaal verzorgd en naar USA de laatste keer alleen de vliegreis, auto en 1e nacht.
Nu ben ik in december gestart met inof om onze reis te boeken via internet. Had al behoorlijk veel aanbiedingen en ben toen gaan overleggen met ons reguliere reisbureau. We kwamen toen veel beter uit met de reis terug en hadden zelfs een mooier hotel met een extra gratis nacht. We hadden eerst onze keus laten vallen op rechtstreeks boeken bij S* Tr* maar nu kwam onze reisagente met een beter voorstel, zelfs ook bij S* Tr*.
Dus probeer zoveel mogelijk vergelijk te maken, soms kan het behoorlijk schelen.
Veel suc6
Groetjes, Nel
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Ik boek al een vijftal jaar al mijn reizen bij een Connections reisbureau. Dik in orde en nog nooit een prob gehad! :D

Hier is hun website:

http://www.connections.be/
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

een week alleen
kan iemand mij vertellen waarom je een reisbureau nodig hebt voor een week in Nashville?

begrijp me niet verkeerd, allemaal goed tips :wink:

http://www.klm.nl
http://www.delta.com

boek een vlucht, huur een auto en heb veel plezier, het is een geweldige stad, rij ook even naar memphis als je kan!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

rperre zegt:
kan iemand mij vertellen waarom je een reisbureau nodig hebt voor een week in Nashville?

begrijp me niet verkeerd, allemaal goed tips

boek een vlucht, huur een auto en heb veel plezier, het is een geweldige stad, rij ook even naar memphis als je kan!

Ik kan alleen voor mij zelf spreken maar alhoewel ik vaak dvd koop via het internet. Ik toch niet graag een reis of vlucht bestel via het internet. Zo veel vertrouwen heb ik nie om zo een dure reisvlucht via het internet te bestellen. Het geef me ook een geruster gevoel als ooit iets fout loop tijdens een reis ik kan terug vallen op bv. de telefooncentrale van de reisbureau.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Wat iedereen vergeet is dat de huidige vlieg bedrijven zelf ook allerlei mensen onder zich hebben die dit soort dingen kunnen regelen en als je problemen hebt kun je hun ook meteen bellen, hetzelfde geld voor hotels etc..

Ik begrijp uiteraard dat sommige mensen iets makkelijker praten in hun moedertong en wat onwennig zijn in het buitenland, maar het is niet onmogenlijk en soms zelfs wat goedkoper, in het begin ging ik ook vaak naar het reisbureau, gewoon om te kijken of ze een goede deal hadden of zo, maar altijd kwam ik toch weer goedkoper uit door zelf te boeken via de telefoon of op het internet, ze zijn echt erg behulpzaam en b.v. Delta heeft ook een nederlandse ondersteuning onder kantoor uren in NL. Meestal vragen ze erna of je een huurauto moet hebben, kunnen ze je meteen doorschakelen! Ik zie zelfs vliegmaatschappijen met complete vakantie pakketten met vlucht, hotel en auto in een, erg handig allemaal.

Bedenk wel dat ik inderdaad altijd "alleen" maar de vlucht hoefde te hebben en het voor mij dus ietsje makkelijker lag allemaal!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

rperre schreef:Bedenk wel dat ik inderdaad altijd "alleen" maar de vlucht hoefde te hebben en het voor mij dus ietsje makkelijker lag allemaal!
Dat is het 'm nu juist Richard.

Ik heb voor mijn vakantie dit jaar ook de prijzen via internet vergeleken. Als je enkel een vliegticket moet hebben kan dat inderdaad net zo goed via internet. Een auto erbij huren maakte het voor mij een stuk duurder.

Ik heb maar één mooie aanbieding gezien (via United Airlines), vlucht + autohuur (mid-size auto). Echter, voor hetzelfde geld had ik bij het reisbureau de vlucht + een full-size auto. De keus is voor mij dan niet zo moeilijk... :wink:

Groet,

Roland (...die vandaag over 13 dagen vertrekt... 8) )
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer