dutchie_in_boston schreef:Sinds 1938 mag je in dit land geen oneetbare producten verpakken in iets eetbaars. De hele wereld mag genieten van die eitjes, behalve US. Ik zie ze heel enkel staan, dus die worden dan illegaal verkocht.
In cornflakes pakken zaten toch ook speeltjes als even niet op let eet je kind ook een superheld op
Nou dan weten ze dat kennelijk niet bij onze Hollandse winkel want daar heb ik die Kindereieren toch regelmatig gezien! (Ik zal ze niet aangeven hoor!)
Inderdaad wat betreft die cereal verpakkingen, en ook in dozen Cracker Jacks zitten "extra's".
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
dutchie_in_boston schreef:zo'n Kinder surprise eitje
weten jullie dat die niet in Amerika verkocht mogen worden? Sinds 1938 mag je in dit land geen oneetbare producten verpakken in iets eetbaars. De hele wereld mag genieten van die eitjes, behalve US. Ik zie ze heel enkel staan, dus die worden dan illegaal verkocht.
Ze verkopen ze ook in the Sawgrass Mills Mall (enorm groot winkelcentrum in Sunrise), bij een 'Europe Candy' winkeltje, maar dan zijn ze bijna $4 per stuk
En in down-town Ft. Lauderdale bij een Engelse winkel (British Depot) daar zijn ze wel betaalbaar maar ze vliegen vaak de deur uit.
Bij ons fietsen is ongeveer gelijk aan zelfmoord, geen fietspaden, auto's die 70 mile per uur langs razen, zelfs op mijn Harley gevaarlijk maar vond in Nederland fietsen ook redelijk gevaarlijk, bromfietsen die je van de sokken rijden en veel fietsers dachten dat ze King of the Road waren. Ik rij trouwens vaak motor zonder helm, dus let maar niet op mij
Texas Boy schreef:Ik rij trouwens vaak motor zonder helm, dus let maar niet op mij
oh ja, heerlijk zonder helm op de motor in Maine en New Hampshire: toeren door de bossen en rond de meren. Mag niet in Massachusetts. Ik heb zo'n pesthekel aan dat 'protect you against yourself' geneuzel, wat hier al erg is maar (vind ik) nog veel erger in NL.
Zucht, dat is een van de dingen die me hier echt toe gruwelt.
Als ex motorrijder te vaak meegemaakt dat een helm en beschermende kleding iemands hersenpan en of huid heeft gered dat ik me niet kan voorstellen dat iemand geen helm zou gebruiken.
Als ik bedenk hoe mijn helm eruit zag na een foezel waarbij we niet harder gingen dan 40 km per uur, brrrrr.
En dan het feit dat je natijd geen kam door je haar heen krijgt omdat het vol zit met knopen.
En wat dacht je van de vliegbeesten? Een vriend van ons had een blauw oog na een motorritje. Na wat gelach en slappe grapjes gaf hij toe dat hij een of andere vlieg/bij/watdanook tegen z'n oog had gekregen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.