Dit is onze -voorlopige- route:
1) Brussel -San Francisco
2) San Francisco
3) San Francisco - Yosemite
4) Yosemite
5) Yosemite - Lee Vining
6) Lee Vining - Death Valley (Furnace Creek of Stovepipe Wells)
7) Death Valley - Las Vegas
8 ) Las Vegas
9) Las Vegas - Zion
10) Zion
11) Zion - Bryce
11) Bryce
12) Bryce - Page
13) Page - Grand Canyon
14) Grand Canyon - ???
15) ??? - Los Angeles
16) Los Angeles
17) Los Angeles - Pismo Beach
18) Pismo Beach - Cambria
19) Cambria - San Francisco
20) San Francisco - Brussel
Zoals je ziet heb ik voor dag 14 nog geen idee waar we best naartoe rijden. Aangezien we slechts 1 nacht voor de Grand Canyon voorzien wil ik er 's ochtends wel nog even wandelen. M'n vriend ziet het niet zitten om dan erna nog helemaal tot LA te rijden. Maar ik las al over verschillende mogelijke stops op dit forum (Kingman, Seligman, Williams, Needles, Palm Springs,...) en vroeg me af welke het meest aan te raden is voor ons. We willen graag een stop waar we even kunnen bekomen bij een leuk zwembad. Op dag 15 zullen we niet al te vroeg naar L.A. vertrekken (rond de middag pas) zodat we eerst even kunnen uitblazen...
De plaatsen aan de kust kozen we lukraak, maar we willen dolgraag bvb een halve dag aan 1 van de bekendere typische stranden doorbrengen om daarna door te rijden naar onze overnachtingsplaats in bvb Pismo. Welk strand moeten we volgens jullie zeker doen? Santa Barbara? Santa Monica? Malibu? Of zit hier niet veel verschil tussen?
Voor Las Vegas zijn we ook op zoek naar een hotel op de strip, met een leuk zwembad, maar toch betaalbaar. Ik ben al op zoek gegaan naar leuke promoties voor onze periode maar tot nu toe heb ik weinig interessante zaken gevonden. Ik voorzie er ongeveer 100 euro voor 1 kamer, 2 nachten... Is dit realistisch?
Zo, dit zijn m'n belangrijkste vragen tot nu toe