jokaluma schreef:klopt bij hotwire kun je maar 4 personen aanvinken....
Inderdaad, en dan nog kan dit voor problemen zorgen. Wij boekten 1 hotel in Monterey (IC the Clement) voor onze komende eerste reis naar de VS deze zomer. We boekten voor 4, maar later kwam er een 5e persoon bij. Omdat de website van het hotel vermeldde dat ze over rollaway beds beschikken, stuurde ik een mail om er één te vragen. Na 2 weken kreeg ik vandaag eindelijk een antwoord:
Hello,
Our rooms accommodate 2 adults and 2 children max. The bed configuration is two double sized beds, which are larger then full smaller then queen. As a side note, no additional bed may enter a room with two beds already, due to fire code violations. I would strongly suggest for comfort purposes, you book an additional room.
Ik begrijp dus dat er geen rollaway bed op de kamer mogelijk is, waar ik me kan bij neerleggen. Wat ik niet begrijp is dat ze zeggen dat hun kamers geschikt zijn voor max 2 volwassenen en 2 kinderen. Tijdens mijn reservatie bij hotwire gaf ik namelijk op een kamer te zoeken voor 4 volwassenen. Ik veronderstel dan als ze me dat hotel aanbieden, dat het ook mogelijk is om er met 4 te slapen, wat nu niet het geval blijkt...
Iemand een idee wat ik in dit geval kan doen?