Nou we gaan er nog maar eens heeel goed over nadenken hoe we het gaan doen in Las Vegas en Zion..

. Valley of Fire overslaan vind ik namelijk wel erg jammer.
Ik denk namelijk niet dat we snel weer richting het zuidwesten van Amerika gaan (als het aan mij ligt wel natuurlijk

).
Zouden jullie me nog kunnen helpen met onderstaande vragen? Ik hoor graag jullie meningen/ adviezen!
Ik zat net even naar mijn lijstje te kijken met stops op Highway 1tussen LA en SF en dat zijn er inmiddels al best veel geworden!
We zijn er maar 1 overnachting (Pismo Beach) en ik vraag me dan ook af welke stops haalbaar zijn en wat echt een must is om te zien.
- Santa Barbara (de bedoeling is om daar te gaan lunchen op weg naar Pismo Beach)
- Solvang
- Julia Pfeifer Burns
- 17mile drive
- Carmel
- Big Sur
- Hearts Castle
- Yosemite: als wij in Yosemite zijn is de Tioga Road waarschijnlijk nog gesloten. We moeten dus via de Sonora Pass naar Bridgeport. Nu hebben we een signature tent geboekt in Curry Village. Ik vraag me af of het niet veel handiger is om in Oakhurst te gaan zitten als we via de Sonoro Pass naar Brigeport moeten rijden?
- Page: is zwemmen in Lake Powell goed te doen in mei? Ik heb op het forum gelezen dat er strandjes zijn bij Lake Powell. Lijkt me wel leuk om daar nog even heen te gaan.
Heb verschillende opties gekregen qua tijdtip om de Horseshoe Bend en Antelope Canyon te bezoeken ('s ochtends en eind van de middag), dus moet maar even kijken wanneer we gaan. Hangt ook van hoe laat we uit Bryce komen (of we de viewpoint en de trail op 1 dag kunnen doen). Raden jullie de Upper of de Lower Canyon aan?
- Monument Valley: wat is de ideale tijd om aan te komen in Monument Valley met het oog op zonstand etc.?
- Grand Canyon: is het nog de moeite waard om 21 mei een rit te maken met het shuttlebussysteem of is voor een eerste bezoek de uitzichtpunten bekijken voldoende?
Die dag hebben we nog een lange rit voor de boeg en daarom vind ik wel dat het echt een must moet zijn.
- San Diego: ik heb op dit forum gelezen dat sommige stranden in San Diego vol met wier liggen? Dat is wel jammer! Welk strand of stranden zijn leuk in San Diego of omgeving? Ik hoor veel goede dingen over Laguna Beach.