Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Avis Autohuur ~ autogroep (klasse) Z
- Natasja L.
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Avis Autohuur ~ autogroep (klasse) Z
Wij hebben een auto gereserveerd bij Avis. We gaan de auto ophalen in Orlando. Wij hebben gekozen voor categorie Z, een Chevrolet Tahoe of gelijkwaardig. Gelijkwaardig wil zeggen een Ford Expedition of een Dodge Durango. Vorig jaar hadden we Cadillac Escalade, dus we wilden dit jaar weer een grotere SUV. Iemand ervaring met één van deze auto's en/of met Avis? Ik hoor het graag.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is een Dodge Durango niet vergelijkbaar met de Ford Explorer i.p.v. de Expedition (m.a.w. een andere klasse)?
De Durango is volgens mij toch kleiner dan een Tahoe of een Escalade...? Of kijkt men naar het uitrustings-/luxe niveau?
De Durango is volgens mij toch kleiner dan een Tahoe of een Escalade...? Of kijkt men naar het uitrustings-/luxe niveau?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
De Dodge Durango is iets groter dan een Explorer maar volgens mij iets kleiner dan een Expedition. In 2005 heb ik een Dodge Durango gehuurd. Een hele fijne wagen om mee te rijden al vond ik 'm wel wat "lui". De Chevrolet Equinox die ik afgelopen januari huurde was "pittiger"Dento schreef:Is een Dodge Durango niet vergelijkbaar met de Ford Explorer i.p.v. de Expedition (m.a.w. een andere klasse)?

Hieronder het verschil tussen de Ford Explorer en de Dodge Durango:

In de linker auto, de Dodge Durango, reed ik.

Roland
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hmm dan is 'ie in de nieuwere uitvoeringen inderdaad toch een stuk groter - leuk om het zo naast elkaar te zien!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Re: Avis Autohuur ~ autogroep (klasse) Z
Ons reisbureau heeft voor ons een wagen geboekt bij Avis en wij halen hem op in San Francisco.
Iemand ervaring welke wagen er standaard wordt aangeboden?
Eventueel noodzakelijk om upgrade te boeken? Zo ja voor welke wagen/ Wat kost dit normaal?
Iemand ervaring welke wagen er standaard wordt aangeboden?
Eventueel noodzakelijk om upgrade te boeken? Zo ja voor welke wagen/ Wat kost dit normaal?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Om daar antwoord op te kunnen geven zal je toch eerst moeten weten welk type auto het reisbureau voor je geboekt heeft.
- AlwinEnTessa
- Amerika-ontdekker
Beste Sente,
Wij hadden in 2008 in SF bij Avis een upgrade aanbieding voor een Ford Escape limited Edition met Sateliet radio voor $ 6 per dag. Best een goede aanbieding en het is een fantastische auto. Rijd ook nog wel redelijk zuinig.
Wij hadden in 2008 in SF bij Avis een upgrade aanbieding voor een Ford Escape limited Edition met Sateliet radio voor $ 6 per dag. Best een goede aanbieding en het is een fantastische auto. Rijd ook nog wel redelijk zuinig.
Zuidwest USA 2008
Zuidwest USA 2010
Orlando, Florida 2012
Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas in mei 2013
Zuidwest USA 2010
Orlando, Florida 2012
Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas in mei 2013
Beste,
Het reisbureau wist mij te vertellen dat ze een full size hebben geboekt. Wat mag ik verwachten van wagen? Iemand ook een full version geboekt bij Avis? Ik haal mijn wagen op in San Francisco.
Groeten,
Sente
* Note mod:
Het tweede bericht met gelijke strekking is uit een ander topic verwijderd.
Eén maal plaatsen is voldoende. Zie tevens de forumregels en dan punt 5.
Het reisbureau wist mij te vertellen dat ze een full size hebben geboekt. Wat mag ik verwachten van wagen? Iemand ook een full version geboekt bij Avis? Ik haal mijn wagen op in San Francisco.
Groeten,
Sente
* Note mod:
Het tweede bericht met gelijke strekking is uit een ander topic verwijderd.
Eén maal plaatsen is voldoende. Zie tevens de forumregels en dan punt 5.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt op de site van Avis zien welke modellen daar onder vallen. Wat je krijgt weet je nooit van te voren. In de gidsen van de reisorganisaties staan de modellen per categorie ook altijd vermeld.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht