Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waarom Amerika ?
-
- Amerika-ontdekker
Waarom Amerika ?
Wat was de reden dat je je hebt gevestigd in de VS ? Of heb je je partner toevallig ontmoet ?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Waarom Amerika ?
Er is al een sticky over dit onderwerp, ook in Amerika algemeen: viewtopic.php?f=3&t=1551&start=0
(één topic boven dit
)
Misschien dat je dit bedoelt? Het geeft de verhalen van de Neder-Amerikanen weer, en verklaart dus "waarom Amerika?"
(één topic boven dit

Misschien dat je dit bedoelt? Het geeft de verhalen van de Neder-Amerikanen weer, en verklaart dus "waarom Amerika?"

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-ontdekker
Nou, ik ben meer benieuwd naar de reden achter mensen hun vestiging. Maar na die thread gelezen te hebben gelezen komt mijn thread volgensmij op hetzelfde neer.....
lol
lol
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat je in die 17 pagina's vast wel een beeld zult krijgen van het waarom. 
Heel vaak is het een verhuizing om bij een geliefde te zijn, het volgen van werk, of het winnen van de DV-loterij - waarbij ieder dan zijn/haar eigen verhaal heeft...

Heel vaak is het een verhuizing om bij een geliefde te zijn, het volgen van werk, of het winnen van de DV-loterij - waarbij ieder dan zijn/haar eigen verhaal heeft...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-expert
Omdat New York niet Amsterdam is, ben geboren, getogen en universitair opgeleid in Amsterdam, 29 jaar was genoeg. Heb even geaarzeld tussen Bangkok en New York, maar in New York kende ik de taal al en Bangkok is wel erg warm.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-expert
Ik ben gaan wonen in het land van mijn lief en dat was toevallig amerika.
- goldenhills
- Amerika-expert
Omdat er op deze aardbol maar 1 Silicon Valley is, en die ligt in de VS...
- Bandido
- Amerika-expert
Same here. Had net zo goed Griekenland of Finland kunnen zijn.dutchie_in_boston schreef:Ik ben gaan wonen in het land van mijn lief en dat was toevallig amerika.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3198 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut