Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stoelen van te voren reserveren.
Re: Stoelen van te voren reserveren.
Niemand een idee hoe ik er achter kan komen welke vluchten ik heb en of je de stoelen nog kunt wijzigen?
Welke vluchten je hebt staat op je bevestiging
Deze bevestiging heeft ook een e-ticket of conformation#
Met dit # en je achternaam kun je hier inloggen en eventueel je stoelen nog wijzigen.
Je ziet hier ook de indeling van het betreffende vliegtuig, door dit te vergelijken met Seatguru kun je vaststellen om welke 777 het gaat.
Met dit # en je achternaam kun je hier inloggen en eventueel je stoelen nog wijzigen.
Je ziet hier ook de indeling van het betreffende vliegtuig, door dit te vergelijken met Seatguru kun je vaststellen om welke 777 het gaat.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Wij hebben ook een code gekregen en met deze code en achternaam kon ik gelijk al zien welke vluchten en stoelen we hebben gekregen (boeking van vanmorgen en ik kon het gelijk zien). Let wel op als je een achternaam hebt met bv. DE ervoor dan pakt hij je boeking niet altijd als je alleen bv. RIJK typt, je moet dan DERIJK typen ofzo.
Ik heb vandaag gebeld met United Airlines. De stoelnummers op de conformation zijn niet gegarandeerd de stoelnummers die je krijgt toegewezen bij inchecken op het vliegveld.
Vliegtuigstoelen kan je aangeven bij het inchecken aan de balie. Daar worden ze vastgelegd.
Ik heb dit 2 keer aan verschillende mensen bij United nagevraagd en twee keer is mij hetzelfde verhaal verteld.
Persoonlijk hoop ik ook echt dat dit zo is. Ik kan niet op iedere rij zitten met mijn lengte van 2.06m en ga daarom vroeg inchecken.
Dit is volgens mij de enige manier om een goede zitplek te krijgen.
Vliegtuigstoelen kan je aangeven bij het inchecken aan de balie. Daar worden ze vastgelegd.
Ik heb dit 2 keer aan verschillende mensen bij United nagevraagd en twee keer is mij hetzelfde verhaal verteld.
Persoonlijk hoop ik ook echt dat dit zo is. Ik kan niet op iedere rij zitten met mijn lengte van 2.06m en ga daarom vroeg inchecken.
Dit is volgens mij de enige manier om een goede zitplek te krijgen.
Website: http://haroldspierenburg.nl
Heb je geen confirmatie nr van United zelf of ben je geen lid van mileage plus? Met die gegevens kan je normaal jouw itinerary opzoeken en seats vastleggen. Of misschien kan dat allen als je via de sites van United boekt.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Je kan online wel stoelen vastleggen maar dat is geen garantie dat je die ook hebt bij het inchecken, mensen met een hogere status ( veel mijlen) krijgen voorrang en dan moet je mogelijk je stoel inleveren.
Is bij mij nooit gebeurd in al de keren dat ik stoelen online heb vastgelegd.
Dit is alleen voor economy plus stoelen. Niet voor de normale economy.Rob schreef:Je kan online wel stoelen vastleggen maar dat is geen garantie dat je die ook hebt bij het inchecken, mensen met een hogere status ( veel mijlen) krijgen voorrang en dan moet je mogelijk je stoel inleveren.
Je kunt normale economy stoelen wisselen op internet maar er 30% van de stoelen niet worden vastgelegd zodat ze tijdens inchecken nog kunnen worden gewisseld.
Een aantal plaatsen zullen pas op dag van vertrek worden uitgedeeld aan mensen die ziek zijn, een handicap hebben of aanverwante zaken.
Website: http://haroldspierenburg.nl
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb bij de KLM naderhand extra betaald voor Economy Comfort stoelen. Ik neem aan dat dat niet meer wijzigt?
6foot6 schreef:Welke vluchten je hebt staat op je bevestiging
Bedankt voor de reacties! hier ben ik echter al geweest. ik krijg dan volgens mij geen indeling van het vliegtuig, dus heb nog steeds geen idee om welke vliegtuigen het precies gaat..
hmm.. ik zie nu idd wel dat ik de stoelen nog kan wijzigen. nu moet ik er nog achter komen welk vliegtuig we precies hebben. ik ga nog eens even zoeken..
Ik ben er al uit, bij de eerste vlucht hebben we idd. 'poor seats' en niet meer te veranderen. De rest is nu redelijk goed.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1633 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-
- 5 Reacties