Ik zal het eens checken als ik er langs kom.
We hebben hier toch Volendam ?!dimple schreef:En mis zo'n gekke stad als Las Vegas!!
Het is de Wok-express en ik kan uit ervaring vertellen dat het heel goed te eten is (hebben ook een filiaal op het Stadhuisplein). Je krijgt het eten in van die leuke (amerikaanse?) bakjes, die je tot mijn teleurstelling nooit krijgt bij de Panda Express. Ze hebben geen chicken orange, maar het is wel lekker. Het is zeker fastfood en de prijzen zijn alleszins redelijk. Ik bedoel niet de Wok Daily die vlakbij de V&D zit. Ook lekker trouwens, maar duurder. Eet smakelijkRiverCola schreef:Uuuuhhhmm...er zit volgens mij wel een soort chinees ding maar het zou ook Japans kunnen zijn. Wat ik wel zeker weet is dat het geen fastfood-keten is met idem prijzen![]()
Ik dacht niet dat Vol de wok-express bedoelde. Die zat namenlijk tegenover de C&A in zo'n paviljoen (of is dat Wok-To-Go? ben nu in de war geraakt). Bij Wok-to-Go komen wij trouwens best vaak. Wij nemen daar altijd Kom-Po Vis. Een gerecht met tong-filet en groenten en saus dat tegenwoordig niet meer op de kaart staat maar je kunt het wel nog steeds bestellen. Maar wat er nou precies tegenover het Stadhuis zit...... Ben er al een poosje niet meer langs gefietst.Ceetje schreef:Het is de Wok-express en ik kan uit ervaring vertellen dat het heel goed te eten is (hebben ook een filiaal op het Stadhuisplein). Je krijgt het eten in van die leuke (amerikaanse?) bakjes, die je tot mijn teleurstelling nooit krijgt bij de Panda Express. Ze hebben geen chicken orange, maar het is wel lekker. Het is zeker fastfood en de prijzen zijn alleszins redelijk. Ik bedoel niet de Wok Daily die vlakbij de V&D zit. Ook lekker trouwens, maar duurder. Eet smakelijkRiverCola schreef:Uuuuhhhmm...er zit volgens mij wel een soort chinees ding maar het zou ook Japans kunnen zijn. Wat ik wel zeker weet is dat het geen fastfood-keten is met idem prijzen![]()
Ceetje schreef:E Daar kan wat mij betreft geen Amerikaanse donut tegenop.
Hier ben ik het helemaal mee eens. We hebben eens in Texas eentje gegeten rechtstreeks 'van de lijn'. Kennelijk als buiten het neonlicht brandt zijn ze bezig met bakken. Overheerlijk! Het is alweer jaren geleden maar we hebben het er nu nog over.Petra/VS schreef:Er is geen betere donut, dan een net gebakken gewone glazed Krispy Kreme donut. Daar kan geen enkele supermarkt donut aan tippen.
Het water loopt me in de mond nu ik dit lees.Petra/VS schreef:Er is geen betere donut, dan een net gebakken gewone glazed Krispy Kreme donut. Daar kan geen enkele supermarkt donut aan tippen.