Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trainer gedood door orka in SeaWorld Orlando
Re: Trainer gedood door orka in SeaWorld Orlando
Verschrikkelijk ongeval, maar idd goed dat het dier niks aangedaan wordt. Mensen die leeuwen, tijgers etc. temmen weten ook dat het een wild dier is en ik vrees dat een orka niets anders is. Het is en blijft een risicovak, waarbij je het wilde dier nu eenmaal niks kwalijk mag nemen.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-expert
Re: Trainer gedood door orka in SeaWorld Orlando
Ben inderdaad blij om dat te horen.
Echter heb ik gisteravond een verslag gezien op tv en daaruit kwam naar voren dat 1 orca 2 miljoen kost.
Niet zo heel gek dus dat er al zo snel besloten is dat de orca mag blijven leven.
Echter heb ik gisteravond een verslag gezien op tv en daaruit kwam naar voren dat 1 orca 2 miljoen kost.
Niet zo heel gek dus dat er al zo snel besloten is dat de orca mag blijven leven.