Wat leuk dat jullie samen naar NY gaan. Wat mij betreft dé stad. Er hangt daar een 'energie' in de lucht, hele apart. Dat gevoel heb ik bij geen enkele andere stad.
Over de brooklyn bridge. Ik raad je aan om vanaf manhattan op de metro te stappen richting York st. Als je hier uitstpat sta je midden in DUMBO. Erg leuke wijk! Hier kan je een beetje shoppen en leuk lunchen. Daarna doorlopen naar Fulton park, tussen de brooklyn- en manhattan bridge in. Hier heb je een erg mooi uitzicht over manhattan. Vooral op een zonnige dag is het erg leuk om hier in het gras te zitten, starend naar de overkant

. Daarna kun je weer teruglopen naar manhattan over de brooklyn bridge. Dat uitzicht is echt geweldig gewoon!
Jullie vliegen met Icelandair, zie ik. Opzich een prima maatschappij, maar ook afwijkend van de andere maatschappijen. Ze bieden namelijk als enige geen maaltijden aan op de vluchten. Verwacht dus je creditcard te moeten trekken. Ook komen ze niet vaak met drinken langs (wel gratis), dus een eigen fles met water meenemen valt aan te raden! Verder een prima maatschappij. Keflavik is ook een mooi compact vliegveld om over te stappen.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, heel veel plezier gewenst iig!