Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Delta Airlines?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Goliath
Amerika-ontdekker

Delta Airlines?

Bericht door Goliath »

Ik zie er een aanbieding van naar Los Angeles. We vliegen dan via Atlanta. Is het een goede maatschappij? (ik bedoel kwa eten, service ect..).
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Een degelijke luchtvaartmaartschappij(mijn top 5: Singapore airlines, Continental Airlines,Delta airlines,Malaysia airlines,Sabena). Service is vriendelijk en het eten is redelijk maar dat is te verklaren doordat ik niet echt van luchtvaart eten hou en al drie jaar niet meer een maaltijd neem tijdens mijn vlucht.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Altijd met Delta gevlogen (afgelopen 6 jaar) en eigenlijk nooit problemen gehad, vriendelijke service en het eten, ach ja je moet er van houden!
Het enige dat ik sinds vorig jaar te horen kreeg is dat je tegenwoordig voor alle alcoholische versnaperingen moet betalen, ook op de intercontinentale vluchten ($4 of 4 euro voor een biertje, afzetters)
Ik houd wel van een biertje op zo'n lange vlucht, maar je hoeft natuurlijk niet te drinken, alle frisdrank is natuurlijk nog gratis!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Queeni
Amerika-ontdekker

Re: Delta Airlines?

Bericht door Queeni »

Halloo,
Ik ben een keer met Delta gevlogen en dat was ook de laatste keer.Ik heb dit ook al elders vermeld op de site hier.Mischien had ik gewoon pech,maar ik was niet erg tevreden.De service aan boord(en inderdaad $ 4 voor een wijntje of een biertje,belachelijk,maar goed het is niet anders)is goed,maar ik was niet tevreden nadat ik in New York was geland en mijn vlucht naar Boston gecanceld was.Zonder opgaaf van reden en zoek het je maar uit over hoe en wat.Ik ben maar achter de mensen aangehold die ook naar Boston moesten,koffer weer opgehaald en toen met en shuttle van JFK naar LaGuardia in een helse busrit,waar de chauffeur gewoon weigerde de mensen te helpen met hun koffers inladen.Hij zei gewoon keihard;Ï am the driver,not the bellboy"en bekijk het je maar.Laad je zooi maar zelf in.Hij reed veels te hard,we kapzeisden bijna 2 keren,waardoor de koffers,die op een rek stonden in het rond vlogen . Opeens stond de bus stil op een helling en begon gewoon achteruit te rollen....Zo van die dingen allemaal.
Ik heb wel een klacht ingediend bij Delta via email,maar nooit of te nimmer is daarop gereageerd.
Dit is gewoon mijn ervaring,maar als ik dus zou kunnen kiezen zou ik dus niet meer voor Delta kiezen.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Op Delta is weinig aan te merken... alles is bovengemiddeld. Goede service, vriendelijk personeel. Niet geweldig, maar gewoon in orde.

Natuurlijk kan je altijd zoiets gebeuren zoals bij Queeni, ik had zo'n zelfde ervaring met United. Dat kan betekenen dat je hele perceptie van die luchtvaartmaatschappij negatief wordt, maar ik denk dat over alle luchtvaartmaatschappijen wel horrorverhalen zoals het hare te vertellen zijn.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Dino
Amerika-ontdekker

Bericht door Dino »

Al 2 X mee naar NY gevlogen (en terug ;)) Geen klagen van Delta, personeel is vriendelijk, eten aan boord is in orde. Het is zeker geen 5-gangen diner, maar zeker eetbaar. Op de intercontinentale vluchten is frisdrank gratis, alcoholische dranken moeten betaald worden...
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Hey Queenie, ja ik ken dat soort taferelen en ik kan je vertellen dat dat niet geheel Delta's schuld is, maar meer new york airport. New york is echt het slechtste vliegveld waar ik ooit kom, niets is geregeld, de mensen geven geen r... om jouw. Maar ik kan je vertellen dat als je gewoon naar de delta balie was gegaan en had gezegd "ik heb hulp nodig" hadden ze iemand aangesteld om je overal heen te begeleiden! Je moet alleen wel "niet op je mond gevallen zijn", maar waar ter wereld is dat niet meer tegenwoordig!

Ik reis echt al 6 jaar regelmatig met delta en heb ook mijn "horror" verhalen, maar achteraf viel het allemaal best mee en hebben ze me op andere momenten weer veel beter dan normaal behandeld (upgrades enz...) Voor mij was het altijd de betere en de "goedkoopste"

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Queeni zegt:
Halloo,
Ik ben een keer met Delta gevlogen en dat was ook de laatste keer.Ik heb dit ook al elders vermeld op de site hier.Mischien had ik gewoon pech,maar ik was niet erg tevreden.De service aan boord(en inderdaad $ 4 voor een wijntje of een biertje,belachelijk,maar goed het is niet anders)is goed,maar ik was niet tevreden nadat ik in New York was geland en mijn vlucht naar Boston gecanceld was.Zonder opgaaf van reden en zoek het je maar uit over hoe en wat.Ik ben maar achter de mensen aangehold die ook naar Boston moesten,koffer weer opgehaald en toen met en shuttle van JFK naar LaGuardia in een helse busrit,waar de chauffeur gewoon weigerde de mensen te helpen met hun koffers inladen.Hij zei gewoon keihard;Ï am the driver,not the bellboy"en bekijk het je maar.Laad je zooi maar zelf in.Hij reed veels te hard,we kapzeisden bijna 2 keren,waardoor de koffers,die op een rek stonden in het rond vlogen . Opeens stond de bus stil op een helling en begon gewoon achteruit te rollen....Zo van die dingen allemaal.
Ik heb wel een klacht ingediend bij Delta via email,maar nooit of te nimmer is daarop gereageerd.
Dit is gewoon mijn ervaring,maar als ik dus zou kunnen kiezen zou ik dus niet meer voor Delta kiezen.

dat is pas een horrorverhaal! :shock:

De reden voormij om de verleden jaar en ook deze jaar niet met Delta te vliegen is eigenlijk dat ik ooit tijdens de checkin voor mijn terugvlucht vanuit NY een uur buiten de luchthaven heb gestaan en dan nog een uur binnen de luchthaven en dan was ik nog niet eens ingecheckt( en dit In de zomervakantie!!!) met mijn koffers omdat men zoveel verschillende vluchten aan het inchecken waren dat het een gigantische chaos werd. En JFk is idd zoals rperre zegt een zeer slechte luchthaven. Newark is een veel betere en modernere luchthaven en het inchecken bij Continental was ook een verademing t.o.v Delta.
Queeni
Amerika-ontdekker

Bericht door Queeni »

Hi allemaal,
Bedankt voor jullie reactie.Het is ook helemaal mijn bedoeling niet om Delta airlines slecht te maken,het was gewoon een beetje rotte ervaring.Vooral als je alleen reist,ben je toch wat zenuwachtig en hoopt maar dat je volgende transfer goed verloopt.Maar het was toen een ontzettende chaos op JFK en iedereen was aan het klagen omdat Delta niet wilde zeggen waarom de vlucht naar Boston gecanceld was.Ook de manier waarop de chauffeur van de shuttle reageerde,hij vertikte het gewoon om de mensen te helpen met hun koffers in te laden.Mijn koffer woog 30 kilo,ik ben écht wel wat gewend ivm mijn werk,maar ik kreeg dat koffer niet die trappen van shuttle op.Een oud vrouwtje stond langs me en ik kon haar koffer ook niet tillen.Een Braziliaanse man heeft toen écht iedereen geholpen.Petje af,dat zal ik nooit vergeten.
Maar goed,mischien heb ik de volgende keer een slechte ervaring met een andere maatschappij,maar ik wilde dus niemand afkraken.
groetjes
Queeni
Laatst gewijzigd door Queeni op 29 mei 2004, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Queeni
Amerika-ontdekker

Bericht door Queeni »

Richard weet je wat me ook op viel in JFK New York?
Ik kwam vanuit Brussel,moest dus mijn koffer ophalen in Jfk,en toen werd ik zoals iedereen gefouilleerd..Niets aan de hand,ik legde al mijn spullen,zoals rugzak,riem,beurs,mapje met traveller cheques,mijn ticket, in dat bakje wat door de scanner moet.Toen zei een vrouw van de customs dat ik mee moest om mijn schoenen en zo te controleren.Ik zei tegen haar dat mijn spullen daar nog lagen.Daar had ze niets mee te maken,ze zei dat ik mee moest.Ik dacht WAT???Mijn hele hebben en houwen ligt daar in dat bakje....
Ik kan je vertellen dat ik alles angstvallig in de gaten heb gehouden en zeer opgelucht was toen ik mijn spullen weer had.Op het moment dat dat gebeurd lopen er zoveel mensen langs jouw spullen waar je op dat moment niet bij kunt en dat is erg frusterend.
Bono
Amerika-ontdekker

Bericht door Bono »

queeni, die vrouw van de customs was is in dienst van Delta Airlines.
Delta Airlines heeft namelijk op JFK een eigen terminal waar ze mensen
controleren.
Laatst gewijzigd door Bono op 30 mei 2004, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Goliath
Amerika-ontdekker

Bericht door Goliath »

Bedankt voor jullie tips. :wink:
Bono
Amerika-ontdekker

Nieuwe terminal voor Delta Airlines op JFK

Bericht door Bono »

Is de afhandeling voor buitenlandse vluchten nu sneller ?
Heb gehoord dat ze de terminals helemaal vernieuwd hebben.

Jeffrey.
we are united!
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Bono schreef:queeni, die vrouw van de customs was is in dienst van Delta Airlines.
Delta Airlines heeft namelijk op JFK een eigen terminal waar ze mensen
controleren.
Dit is volgens mij niet helemaal waar, je wordt gecontroleerd door een onafhankelijk bedrijf, dat die zijn ingehuurd door Delta is een ander verhaal, de security heeft zijn eigen regels en New York is daar jammer genoeg een van met minder "gastvrijheid" In atlanta zijn ze wel altijd vriendelijk en proberen er zeker van te zijn dat jouw spulletjes weer in jouw handen komen!

Richard
Irmy
Amerika-newbie

Bericht door Irmy »

Hallo ik ga samen met mijn partner en nog 2 vrienden 21 aug naar New York.
Wij gaan met een boeing 767.
Hoe is daar de been ruimte?
En krijg je ook een kussentje aan boord?
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

Zoals elke reiziger, heeft iedereen wel wisselende ervaringen met maatschappijen. Na goeie dingen gehoord te hebben over American Airlines, was de eerste keer voor mij gelijk de laatste. Delta daarentegen heeft mij nog niet teleurgesteld.
Goeie service, héél goed entertainment, en een vriendelijke crew aan boord (al verschilt dit natuurlijk héél erg van vlucht tot vlucht)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
bat039
Amerika-ontdekker

Bericht door bat039 »

Vorige jaar heen en terug gevlogen op Amsterdam - Atlanta - Orlando.
De service vond ik minder dan het gemiddelde. Vriendelijkheid en service konden beter.

Bij aankomst in Orlando waren onze koffers spoorloos. Veel tijd verloren. En we waren met velen aan de balie om melding te maken van ontbrekende baggage. Bijna 3 dagen mogen wachten op onze koffers.
Reeds een 65-tal vluchten gevlogen over gans de wereld. Dit was de eerste keer dat onze bagage vermist was. Het was ook onze eerste Delta-vlucht.
Laatst gewijzigd door bat039 op 13 aug 2010, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Vriendelijkheid vind ik altijd zo iets subjectiefs.. en bagage kan bij elke airline mis gaan. Ik heb alleen maar lovende woorden over Delta (/NW).
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Clint schreef:Vriendelijkheid vind ik altijd zo iets subjectiefs..
Dat is absoluut waar, en iemand kan ook gewoon een keer zijn dag niet hebben. Wel moet ik zeggen dat ik het afgelopen jaar niet te spreken was over de service van KLM. Ik vlieg namelijk vrijwel altijd met Delta en hun ticketing ed is op Schiphol nu overgenomen door SkyTeam partner KLM en sindsdien is het chaotisch. Dit komt met name dat KLM niet dezelfde systemen gebruikt waardoor ze eventuele problemen niet kunnen oplossen. Voeg daaraan toe de toch wel botte en onverschillige houding van sommige medewerkers en je hebt een nogal onplezierige reiservaring...
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer