@ Klouwer
Heb je foto's in Smugmug bekeken en prachtig!
Hele intensieve kleuren.
Is die van het huisje met het hek ervoor in de Smokey Mountains gemaakt?
@ Geluknie
Black Sand Beach doet zeker zijn naam eer aan zeg
@ Petra
Die squirrel. (lijkt wel een potlood squirrel).
RiverCola schreef:En als je dan vervolgens ziet dat je eigen bericht ook weer verwijderd is ben je nóg verbaasder. Het was misschien wel netjes geweest als Markro had laten weten dat zowel mijn bericht als dat van Inge was verplaatst naar een nieuw topic.
Excuses aan jullie beide dat ik dat verzuimd heb om te doen.
The Baconator schreef:Maar goed, deze is gemaakt op First Beach bij La Push,WA.
Mooie foto!
En je hebt trouwens een grappige gebruikersnaam. Ik heb tijdens onze reis door de V.S. de nodige Baconators naar binnen gewerkt bij diverse Wendy's.
Het zal wel aan mij liggen zeker, maar die voeten-in-het-zand foto's zie ik altijd omgekeerd . De voeten komen echt uit de foto ipv in het zand gedrukt
Doockles schreef:Het zal wel aan mij liggen zeker, maar die voeten-in-het-zand foto's zie ik altijd omgekeerd . De voeten komen echt uit de foto ipv in het zand gedrukt
Kan je jongens en meisjes dan wel uit elkaar houden
@Doockles; dat had ik ook toen ik de foto van Marloes gezien had (zij was een jaar voor mij in White Sands geweest). Toen ik eenmaal in White Sands was heb ik het uiteraard meteen even geprobeerd en ik was blij dat het mij ook gelukt was om zo'n grappige foto te maken
Om niet helemaal off topic te gaan hier nog een fotootje:
Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015 New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009 Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.