Yosemite

Mono Lake

Arches

Grand Canyon

Santa Barbara

Hmmm... Guess...

@StacybeesieStaceybeesie schreef:@ Klouwer
Heb je foto's in Smugmug bekeken en prachtig!
Hele intensieve kleuren.
Is die van het huisje met het hek ervoor in de Smokey Mountains gemaakt?
Ik ben jaloers. (Op een positieve manier.klouwer schreef:@gleuknie
Deze drie zijn in Yellowstone gemaakt, ik zit nu in Montana, mijn vriendin studeert aan de MSU. ik ga zaterdag naar west-entrance en hoop dan nog veel meer leuke foto's te kunnen maken.
zie dit topicgleuknie schreef:Prachtige foto's Mack.
Jij bent dus al in Sacramento geweest?
Is het de moeite om daar een overnachting te hebben en de stad te bezoeken?
Je hebt hier inderdaad een statief bij nodig anders gaat het niet lukken. Dan is het een kwestie van een zo lang mogelijke sluitertijd. Deze foto was 10 seconde. Eigenlijk zou je nog langer willen hebben het lieft rond de 30 seconde echter dan heb je een ND filter nodig om het wat donkerder te maken en ik gebruik een circulair polarisatie filter om de fletse kleuren weg te halen.Lezolas schreef:KLouwer, hoe maak je zo'n foto?
Ik probeer dat ook, zo dat effect van dat water, te bekomen.. maar telkens te vergeefs!
Of een ND filter, een goed hulpmiddel voor het maken van deze foto's.Petra/VS schreef:Voor zo'n lange sluitertijd heb je wel donker weer nodig.
Deze foto is echt prachtig! Verder ook prachtige foto's. Die van Bodie zijn ook erg mooi!!Georgie schreef:
Ik kan het ook gewoon niet laten om eraf te blijven, ondanks dat ik weet dat er 840 calorieënEn je hebt trouwens een grappige gebruikersnaam. Ik heb tijdens onze reis door de V.S. de nodige Baconators naar binnen gewerkt bij diverse Wendy's.
Die onzekerheid zie je wel vaker, maar vaak als je je foto's plaatst, krijg je positievere reacties dan je denkt. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar deze klik klak-foto's.zon25 schreef:Ik kom niet in de buurt met mijn klik klak dingetje