Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Sedona

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
elisabeetje
Amerika-ontdekker

Hotel Sedona

Bericht door elisabeetje »

Iemand ervaring met een goed betaalbaar hotel in Sedona? Via Priceline lukt het niet iets onder de 100 $ te vinden :roll:
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Hotel Sedona

Bericht door gleuknie »

Op welke datum overnacht je in Sedona?
Ik weet een supergoed hotel in Sedona, maar ik weet niet zo wat de prijzen zijn.
Het hotel is de Super 8. De naam doet zijn eer aan vind ik. We hadden er een ruime en schone kamer met een supergroot bed. Kijk ook maar eens naar de foto in deze topic met meerdere reacties over de Super 8.:
viewtopic.php?f=7&t=24834

Het restaurant bij de Super 8 is ook zeker weten een aanrader. We hebben daar heerlijk gegeten. Het personeel in het restaurant en in het hotel is ook erg vriendelijk.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
lianne88
Amerika-ontdekker

Bericht door lianne88 »

wij hebben hotel la quinta geboekt. Voor 34 euro p.p voor 1 nacht. Op internet lijtk het een prima hotel! Met goede revieuws
Afbeelding

http://www.liannedanny.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Wij hebben in 2007 in het Kings Ransom Hotel overnacht en in 2008 in het Hampton Inn. Beide hotels zijn heel erg goed bevallen en de prijzen waren (toen) onder de $100 per nacht.
Laatst gewijzigd door jerbia op 08 mar 2010, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
melle18
Amerikafan

Bericht door melle18 »

Jerbia, mag ik je vragen waarom je de 2e keer niet weer naar Kings Ransom ging? Wij twijfelen nl nog een beetje aan dat hotel, met name door de locatie
Afbeelding
jerbia
Amerika-expert

Bericht door jerbia »

De tweede keer kwam Hampton Inn beter uit de bus qua prijs. De locatie van Kings Ransom is niet slecht hoor (al is die van Hampton Inn wel beter). Je bent binnen een paar minuten in het centrum.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Harm-Jan
Amerika-ontdekker

Bericht door Harm-Jan »

Iemand bekend met de Kokopelli Inn?

Gr.

HJ
patrick99
Amerikafan

Bericht door patrick99 »

Wij hebben 2 x in de Kings ransom overnacht en ebide keren is het geoed bevallen. De kamers zijn netjes en ruim en ze hebben een mooi zwembad. Op 100 meter zit een een klein centrum met winkeltjes en een goed mexicaans restaurant. Ik zou het hotel zo weer boeken.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

gleuknie schreef: Ik weet een supergoed hotel in Sedona, maar ik weet niet zo wat de prijzen zijn.
Het hotel is de Super 8. De naam doet zijn eer aan vind ik. We hadden er een ruime en schone kamer met een supergroot bed.
Wat maakt die Super 8 nou precies zo speciaal in vergelijking met andere motels in Sedona René ?
Ik heb de foto's op de site bekeken maar de kamers zien er niet anders uit dan de andere Super 8 hotels waar wij overnacht hebben. Het gebouw ziet er niet mooi uit en het heeft net als veel Super 8 motels, maar een heel klein zwembadje midden op de parkeerplaats.
Wat me wel opvalt op de site is dat het hotel "Pet Friendly "is. Dat betekent dus dat er honden in de kamers mogen, ik weet niet of ik dat nou wel zo prettig vind.
Wat heeft jullie zo enthousiast gemaakt over dit motel? Is het heel mooi gelegen misschien?

Marjon
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Hallo, wij hebben afgelopen jaar gelogeerd in het BW Sedona Inn, op mijn reisverslag zeg ik er het volgende over:

Dag 18: Best Western Sedona Inn

Prachtig hotel met goede ligging en mooi uitzicht over de rode rotsen van Sedona. Gratis shuttle die je naar het centrum brengt en ook weer ophaalt (excl. tip uiteraard!) en echt een gezellig hotel doordat je voor je kamer ook nog een soort van terrasje hebt waar je ’s avonds kunt zitten en gezellig kunt kletsen. Kamers zijn ruim en bedden zijn ook heerlijk. Uitgebreid ontbijt inclusief en een lekker bubbelbad bij het zwembad, dus dit hotel is zeker een aanrader.

Ik geloof dat wij destijds 99 USD/nacht excl. tax betaalden.
GinoW
Amerikakenner

Bericht door GinoW »

Heb je al op Tripadvisor.com gekeken?
http://www.tripadvisor.com/Hotels-g3135 ... otels.html
Dan kun je vervolgens links aangeven welke prijs je maximaal wilt.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Sky Ranch Lodge en Matterhorn zijn onze favorieten maar wel iets duurder dan $ 100,-- denk ik. Matterhorn ligt in Uptown bij de restaurants en jeep tours, Sky Range ligt aan a/p road, een gekende plaats voor sunset.
Yeehaw
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

vana schreef:Wat maakt die Super 8 nou precies zo speciaal in vergelijking met andere motels in Sedona René ?
Ten opzichte van andere motels in Sedona kan ik moeilijk vergelijken, maar van alle hotels en motels op onze vakantie is de Super 8 in Sedona ons het beste bevallen. We hadden een ruime en schone kamer met een supergroot bed. De grootste van de vakantie. Ik houd wel van ruim liggen, dus dat was ideaal. Natuurlijk is de omgeving prachtig van Sedona, maar ook het personeel van de Super 8 en van het restaurant waren ontzettend vriendelijk. Al met al hebben wij onze overnachting in de Super 8 in Sedona als meest prettig ervaren en als we weer naar Sedona gaan, is de keus qua motel niet moeilijk. :D
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Heb je ook al geprobeerd via Hotwire een hotel te boeken?
Voor welke datum kijk je als ik vragen mag?

Er zijn genoeg goede hotels in Sedona, dus op de bonnefooi kan ook altijd nog mocht het niet lukken.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

De Best Western is ook een stukje duurder hoor in het hoogseizoen.
$ 119,- (ex tax) voor een 2 pers. kamer en $ 139, voor een vierpersoonskamer.
En in het weekend nog $10 duurder.

Marjon
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Yeehaw schreef:Sky Ranch Lodge en Matterhorn zijn onze favorieten maar wel iets duurder dan $ 100,-- denk ik. Matterhorn ligt in Uptown bij de restaurants en jeep tours, Sky Range ligt aan a/p road, een gekende plaats voor sunset.
Yeehaw
Wij verblijven deze zomer ook in de Sky Ranch Lodge en de prijzen vallen wel mee, in ieder geval onder de $ 100,00 per nacht.
Wij gaan begin juli en normaal zijn de kamers (Garden double queen met patio) $ 90,00 maar omdat we meer dan 2 nachten blijven krijgen we ook nog 10% korting. :D
samabith
Amerika-ontdekker

Bericht door samabith »

In 2008 hebben wij in Hampton Inn overnacht, Goede locatie, ruime kamers en voor een leuke prijs.
2004 Orlando, 2007 Florida, 2008 Zuid West, 2010 LV, SF, LA, 2012 New York, 2013 Deep South, 2014 Zuid Oost
elisabeetje
Amerika-ontdekker

Bericht door elisabeetje »

Bedankt voor jullie reacties! Sky Ranch Lodge ziet er goed uit maar minimum verblijf is 2 nachten .. wij blijven maar 1 nacht. (9 juli) Twijfel nu tussen die Super 8 en Kings Ransom. Qua prijs maakt het weinig uit (beiden rond de 100 $ per nacht met 4 personen) maar afgaande op hun websites neig ik toch meer naar Kings Ransom ...... Hampton Inn is een beetje boven budget .... Best Western ook ... Hotwire geeft weinig opties helaas ....
Vol
Amerikafan

Bericht door Vol »

Harm-Jan schreef:Iemand bekend met de Kokopelli Inn?
Hmm, ik kan mn eigen reactie niet verwijderen dus dan maar een edit.

Ik had het verkeerd begrepen, we hebben wel eens overnacht in de kokopelli suites welke aan hwy 89 ligt en wat meer centraal is dan de inn. Vanaf de inn is het nog een eindje rijden naar de parken en trails door een bijzonder irritant deel (veel rotondes, snelheidsbeperkingen, construction etc) van Sedona en valt daarom autoamtisch af voor mij.

Review kokopelli suites:
1.5 jaar geleden hebben we daar 2 nachten geslapen. Ze hebben leuke thematische kamers gebaseerd op landmarks om het hotel heen en ook een honeymoon achtige suite. Het is een prima hotel, ik vond de prijs kwaliteit verhouding wat minder omdat kamers er vrij duur zijn voor de staat van het hotel maar wij konden destijds een goede deal krijgen en waren niet teleurgesteld. Ontbijt was wel behoorlijk mager.
Ingrid67
Amerikafan

Bericht door Ingrid67 »

Wij hebben afgelopen zomer ook in het super 8 overnacht en vonden het een prima hotel. Niet groot opgezet maar wel met een zwembad. Volgens mij is dit tevens één van de goedkoopste in Sedona.

De vorige 2 keren hebben we in http://www.pocodiablo.com/ geslapen. Dit heeft een hele mooie ligging tussen de rode rotsen en heeft een goed restaurant.
Is niet te vergelijken in prijs, maar zo geweldig!

Gr. Ingrid
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer