Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door Njit »

Je kan ze gewoon in het Engels mailen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

Mein Deutsch ist aber auch sehr gut :wink: :lol: :lol:
Afbeelding
[/url]
Mickey99
Amerikakenner

Bericht door Mickey99 »

@Bostonlover; heb je inmiddels al gemaild met USAreisen?
Ik ben wel benieuwd naar de uitkomst aangezien wij onze huurauto ook al geboekt hadden.

Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Hanny65
Amerikafan

Bericht door Hanny65 »

ja wij zijn ook benieuwd wat usareisen als antwoord heeft gegeven, wij hebben vorige week geboekt
Bostonlover
Amerikafan

Bericht door Bostonlover »

net binnen:

Sehr geehrter Herr ,

vielen Dank für Ihre Email.

Bei dem derzeitigen Rabatt handelt es sich um ein Special von Alamo, welches ab dem 06.03.-21.03. gilt. Hierfür gibt es 8% Ermäßigung für alle MW Buchungen mit dem Code USA95 und USA96.

Dieses Special hat nichts mit dem Frühbucherrabatt an sich zu tun - Specials können immer mal wieder von den Vermietern gewährt werden, ohne, dass wir vorher darüber Bescheid wissen.

Wenn Sie den Rabatt erhalten möchten, müßten Sie den Mietwagen neu einbuchen und wir stornieren den Mietwagen, den Sie bisher gebucht haben, kostenfrei.

Bitte geben Sie uns Bescheid, ob wir die Stornierung durchführen sollen!

Mit freundlichen Grüßen

Nadine Zieschank
Afbeelding
[/url]
Mickey99
Amerikakenner

Bericht door Mickey99 »

Bedankt voor je antwoord.

Als ik het goed begrijp (mijn Duits is niet zo heel goed) moet je dus opnieuw boeken om van de extra korting te kunnen profiteren en kun je de 1e boeking kostenloos annuleren?

Het zou bij ons € 19,71 voordeliger worden maar ik vind het wel erg omslachtig om het zo te doen :?

Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ja Sonja zo staat het er, er moet een nieuwe boeking gemaakt worden en de originele boeking moet je annuleren.
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Dat vind ik ook .Ik laat het maar zo :wink:
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Harry schreef:Ja Sonja zo staat het er, er moet een nieuwe boeking gemaakt worden en de originele boeking moet je annuleren.
Nou dan laten we het maar zo, ik dacht er ook over om te mailen met usareisen maar zal het zelfde antwoord wel krijgen.
Zonde van die extra € 30,00 maar het zij zo.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Mjah, 30 euro in 5 minuten is toch snel verdiend lijkt me. Zo lang hoeft opnieuw boeken niet te duren..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
wilco1111
Amerika-newbie

Bericht door wilco1111 »

Hallo allemaal,

Wij willen ook een auto gaan reserveren, begrijp ik nou goed, dat je de huurauto evt kostenloos kunt annuleren??
Zij er dan nog speciale voorwaarden??

Gr's Sandra
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bij usareisen.de kun je tot 72 uur voor vertrek de auto kosteloos annuleren of veranderen:
NEU: Ab sofort keine Stornierungs- oder Umbuchungskosten
bis 72 Stunden vor Mietbeginn bei allen Alamo, Dollar und National Tarifen!
Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
breaker9240
Amerikakenner

Bericht door breaker9240 »

Kort vraagje,

Ik heb eergisteren de auto geboekt.
Nu heb ik dit betaald met de CC van men vriendin (die niet zal reden in de states)
Maar ik heb in het formulier wel mijn naam geschreven dat ik de bestuurder word.
Bij het afhalen van de wagen, komt dit dan wel goed?
Men vriendin gaat er natuurlijk bij staan en tegen dan zijn we getrouwd want het een honeymoon voor iets natuurlijk.

Groetjes, sven
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dat is geen probleem aangezien zij er zelf bij is als je de wagen op gaat halen. Vorige keer had ik met mijn creditkaart gereserveerd, maar ik geef wel mijn man als huurder op, en ik ben de bijkomende chauffeur.

Mag ik hier ook nog even beroep doen op jullie Duits? Want ik reserveerde gisteren een Equinox voor Canada, en dit kwam vandaag als antwoord (en mijn zoon heeft het woordenboek Duits op school staan):
Die Leistung:
- "Alamo Equinox Super-Inklusiv-PLUS-Preise"
konnte vom zuständigen Reiseveranstalter nicht sofort bestätigt werden
und wurde/n somit von uns verbindlich angefragt.

Sobald wir vom Veranstalter eine Antwort erhalten, werden wir uns unaufgefordert bei Ihnen melden.
Wir rechnen mit einer Antwort innerhalb der nächsten 3 bis 4 Werktagen.

Vielen Dank für Ihre Geduld!

Wir möchten an dieser Stelle noch einmal ausdrücklich darauf hinweisen, dass wir lediglich Vermittler von
Reiseleistungen sind! Es gelten die Leistungsbeschreibungen / Reisebedingungen des jeweiligen Reiseveranstalters.
De reservatie kon niet onmiddellijk bevestigd worden, en zij gaan het nu navragen? En dat kan 3 tot 4 werkdagen duren?
Iemand hier al ervaring mee gehad? Want vorige keer werd het onmiddellijk bevestigd. We haalden de auto toen op in Vancouver, en die man bij Alamo zei toen dat we in Canada geen Equinox kennen. We kregen een Ford Edge mee (ook goed!).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Klopt, er moet eerst contact opgenomen worden met de verhuurder om te kijken of jouw aanvraag mogelijk is.

Ik heb dit ook nog niet eerder meegemaakt bij usareisen.de maar het is niet ongebruikelijk. Zo heb ik in het verleden, toen ik nog via een reisbureau boekte, ook wel eens een paar dagen moeten wachten voordat duidelijk werd of ik een bepaalde auto in een bepaald gebied wel of niet kon huren.

Lastig als je nu gelijk alles in orde willen maken maar ik ga ervan uit dat usareisen.de gauw met een antwoord komt. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

kastelke schreef: De reservatie kon niet onmiddellijk bevestigd worden, en zij gaan het nu navragen? En dat kan 3 tot 4 werkdagen duren?
Iemand hier al ervaring mee gehad? Want vorige keer werd het onmiddellijk bevestigd. We haalden de auto toen op in Vancouver, en die man bij Alamo zei toen dat we in Canada geen Equinox kennen. We kregen een Ford Edge mee (ook goed!).
Elke, op zich is dit niets bijzonders hoor. Ik heb het meerdere malen meegemaakt dat de bevestiging van het aanvragen van een huurauto via een reisburo één of meerdere dagen duurde. Zo ook voor onze komende reis volgende maand waar we de auto ook hebben geboekt via bemiddelaar usareisen.de. Usareisen geeft zelf al aan "slechts" bemiddelaar te zijn want de reservering zelf geven ze uit handen aan een reisburo. Zie hieronder.

Wir möchten an dieser Stelle noch einmal ausdrücklich darauf hinweisen, dass wir lediglich Vermittler von Reiseleistungen sind!
Es gelten die Leistungsbeschreibungen / Reisebedingungen des Reiseveranstalters
Frosch Touristik GmbH, Friedenstr. 32, D-81671 München.

Ik heb dus dezelfde tekst ontvangen als jij en een dag later de bevestiging gekregen van in dit geval reisburo Frosch Tourist te München.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Elke, ik heb het ook veschillende keren meegemaakt hoor. Nog niet voorgehad dat het niet kon, uitgezonderd éénmaal ene hotel.
Je krijgt één van de dagen wel een bevestiging.
Groetjes,
Carine
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik heb ze al gehad. :lol: Heel erg snel dus. Was al aan 't kijken geweest welke auto we anders zouden boeken (en wat ons dat meer ging kosten). Alles in orde dus.
(nu nog wat gaan spelen op Priceline)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Remco_1980
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Remco_1980 »

Hoe lang duurt het voordat je per e-mail bevestiging van je boeking krijgt van USAreisen?
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Mijn voorbeeld: gisterenavond op hun site een boeking gemaakt rond 22.30 u. Ik denk dat ik toen vrij snel in mijn mailbox zo'n standaard berichtje kreeg dat ze mijn aanvraag ontvangen hadden (heb deleted items inmiddels leeggemaakt, vandaar dat ik het niet meer weet).
Deze ochtend kreeg ik dan dat berichtje dat ze het nog moesten navragen of het ging (zie enkele berichten hier boven), en deze middag kreeg ik dus de bevestiging. Dit nam allemaal zo'n 12 uur in beslag, wetende dat daar dus wel een nacht tussen zat. ;-)
Het gaat dus heel snel.
Elke
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer