Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 2
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 2
Ja, die site hebben we ook bekeken. Als ik het zo zie moeten we wel iets kunnen winnen rond de $100 en $110, maar dan wel 3 sterren.
-
- Amerika-ontdekker
Dat overwegen wij nu ook: 2 nachten hotel + 3 nachten hotel..... Wordt pittig om iets te vinden voor de prijzen die anderen hebben gekregen voor zoveel nachten!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Je kan altijd nog het Howard Johnson hotel boeken ( 4 sterren) waar wij slapen. Momenteel kost die $ 103 p.n. (€ 62) en is nog beschikbaar voor de dagen die jullie willen. De metro is vlakbij en binnen een mum van tijd sta je op Times Square. Ook de reviews zijn prima behalve dan dat het ontbijt wat matig is.lelie schreef:Ja, die site hebben we ook bekeken. Als ik het zo zie moeten we wel iets kunnen winnen rond de $100 en $110, maar dan wel 3 sterren.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ik zit me ineens af te vragen of het een probleem kan zijn, wanneer ik via Priceline hetzelfde hotel win, als wat ik nu achter de hand geboekt heb?
Ik heb nu een hotel geboekt wat ik zou willen annuleren als ik via priceline goedkoper een hotel win. Ik heb alleen maar de beschikking over 1 creditcard, dus zou dan eventueel bij hetzelfde hotel een boeking op dezelfde naam en dezelfde creditcard kunnen krijgen.
Heeft iemand enig idee of hier ervaring mee?
Ik heb nu een hotel geboekt wat ik zou willen annuleren als ik via priceline goedkoper een hotel win. Ik heb alleen maar de beschikking over 1 creditcard, dus zou dan eventueel bij hetzelfde hotel een boeking op dezelfde naam en dezelfde creditcard kunnen krijgen.
Heeft iemand enig idee of hier ervaring mee?
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Toevallig ook ervaring mee (in Las Vegas); maar is geen enkel probleem. Als je een annuleerbare boeking hebt, kan je gewoon de reguliere (annuleerbare) boeking annuleren. Dat is immers de conditie waarop je geboekt hebt.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- lelie
- Amerika-expert
Ik ben nu met Priceline bezig, en nu zeggen ze dat ze er nog steeds mee bezig zijn om te kijken of ze een hotel voor me hebben. Ze hebben over 15 minuten antwoord zeggen ze.
Dan moet ik weer naar het vorig scherm gaan en toen heb ik toch maar een wijk toegevoegd en ik bied met $112. Nu wordt er weer gezegd dat ze nog bezig zijn en dat het 15 minuten duurt. Maar als ik niks doe gebeurt er ook niks, want ik kan alleen terug naar het vorige scherm.
Moet ik nou weer met een $ omhoog gaan?
Straks zit ik met 3 gewonnen hotels
Dan moet ik weer naar het vorig scherm gaan en toen heb ik toch maar een wijk toegevoegd en ik bied met $112. Nu wordt er weer gezegd dat ze nog bezig zijn en dat het 15 minuten duurt. Maar als ik niks doe gebeurt er ook niks, want ik kan alleen terug naar het vorige scherm.
Moet ik nou weer met een $ omhoog gaan?
Straks zit ik met 3 gewonnen hotels

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik zou even wachten totdat je reactie hebt. Zoals ik het nu lees heb je 2x geboden op een hotel.
Als je bod afgewezen wordt, krijg je daar een email over (bij winst ook natuurlijk.
)
Roland
Als je bod afgewezen wordt, krijg je daar een email over (bij winst ook natuurlijk.

Roland
- lelie
- Amerika-expert
Dus het kan zijn dat ik straks 2 hotels gewonnen heb? Oeps... dat zou heel erg zijn. Ik zal snel mijn scherm afsluiten (niet dat dat helpt....
)

- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toen je de eerste keer terugging en opnieuw bood, had je toen al een afwijzing gekregen?
Zou de komende minuten even je mail goed in de gaten houden.
Hopelijk heb je nu straks niet 2x een hotel gewonnen. Mocht dat wel het geval zijn. Dan gelijk een mail naar Priceline sturen en vragen of ze iets kunnen doen (hoeven ze niet overigens).
Succes, hoop dat het goed afloopt en je straks 1 gewonnen hotel hebt.
Roland
Zou de komende minuten even je mail goed in de gaten houden.
Hopelijk heb je nu straks niet 2x een hotel gewonnen. Mocht dat wel het geval zijn. Dan gelijk een mail naar Priceline sturen en vragen of ze iets kunnen doen (hoeven ze niet overigens).
Succes, hoop dat het goed afloopt en je straks 1 gewonnen hotel hebt.

Roland
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Tegenwoordig krijg je in principe altijd gelijk reactie, maar in het verleden, toen ik hier net mee bezig was (wsl jaar of 6 / 7 terug), kreeg je na ELKE bieding het berichtje dat ze bezig waren en dat je na 15min terug kon komen kijken. Blijkbaar hebben ze tijd nodig om door de databases heen te geen. Ik krijg het tegenwoordig eigenlijk nooit meer, op een heel enkele keer na. Enige wat je kan doen is wachten tot je reactie krijgt dat ze een 'antwoord' voor je hebben, per email. Dan kan je weer klikken en krijg je te horen of je bod wel of niet geaccepteerd is. In jouw geval, tricky, best het 'risico' dat je nu 2 keer geboden hebt. Maar in dit geval, mocht het echt zo zijn, dan krijg je vast van priceline wel je geld terug. Overigens deed ik wel eens een bod in een zelfde periode waarin ik al eens prijs had (maar dan voor iemand anders) en toen gaf priceline aan dat ik al iets had voor deze periode, en of ik wel zeker wist dat ik wilde bieden.
Overigens, ook 'vroeguh' moest ik ook 72uur wachten voordat ik weer opnieuw kon beginnen ....
Maar goed, gewoon afwachten op de email dus
!
Overigens, ook 'vroeguh' moest ik ook 72uur wachten voordat ik weer opnieuw kon beginnen ....
Maar goed, gewoon afwachten op de email dus

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
- lelie
- Amerika-expert
Nee, geen afwijzing. Die heb ik de laatste 2 keren niet gekregen. Dus opzich kan ik nog 2 keer bieden (2 zones erbij).Coyote schreef:Toen je de eerste keer terugging en opnieuw bood, had je toen al een afwijzing gekregen?
Dat doe ik straks. Ik neem aan dat ik na 15 minuten geen mail meer krijg(?).
Ik heb wel een mailtje gekregen dat ik nu 3 keer geboden heb (en niks heb gewonnen).
Robert-Jan, ja doodeng dit

Gelukkig nog steeds geen mail....
- lelie
- Amerika-expert
Kangie had dit vanmorgen ook. Wel apart. Zij kon alleen wel ergens op klikken en doorgaan.
- lelie
- Amerika-expert
Wanneer zouden jullie het weer proberen? Het kwartier is al lang voorbij....
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan is dit toch de bevestiging dat je niets gewonnen hebt? Zijn het mailtjes met de 2 bedragen die je zojuist geboden had?lelie schreef:Ik heb wel een mailtje gekregen dat ik nu 3 keer geboden heb (en niks heb gewonnen).
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb hetzelfde gehad vorige week. Ik kon ook wel doorgaan en toen gebeurde de tweede keer hetzelfde. Ik heb toen afgesloten en ben helemaal overnieuw begonnen met de angst dat er toch misschien wel meerdere gewonnen hotels uit zouden komen. Alles ging echter goed de derde keer. Ik heb ook geen mails gehad over de vorige "in behandeling" berichten....lelie schreef:Kangie had dit vanmorgen ook. Wel apart. Zij kon alleen wel ergens op klikken en doorgaan.

Succes!
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- lelie
- Amerika-expert
Coyote schreef:Dan is dit toch de bevestiging dat je niets gewonnen hebt? Zijn het mailtjes met de 2 bedragen die je zojuist geboden had?
Nee, van de laatste 2 biedingen heb ik geen mailtje ontvangen. Dat is blijkbaar niet afgemaakt.
Ik heb in totaal 5 keer geboden en in het mailtje staan alleen de eerste 3 biedingen. Die laatste
2 biedingen ga ik nu maar doen....
Marjan, ik kan me voorstellen dat je snel afsloot. Doodeng vind ik het allemaal, haha!
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wellicht valt het dan allemaal toch wel wat mee. Misschien is het wel erg druk met biedingen.
Roland

Roland
- lelie
- Amerika-expert
Raar, dit komt er nu te staan:
Dublicate Request
We were not able to process this request since our records indicate you have already
made a request for this same trip. Your credit card has not been charged for Request
Number .........
Vreemd hoor. Maar morgen weer een dag....
Dublicate Request
We were not able to process this request since our records indicate you have already
made a request for this same trip. Your credit card has not been charged for Request
Number .........
Vreemd hoor. Maar morgen weer een dag....

- lelie
- Amerika-expert
En nu krijg ik toch een mailtje binnen dat ik geboden heb (de laatste 2 keer) maar dat het onsuccesvol was.
Ik ga in de zomer naar New York, inmiddels al flink wat ervaring met Priceline (ik kreeg vorige week een mail dat ik >100 boekingen heb gedaan), New York voor deze zomer is alleen moeilijk...
Ik wil minimaal in een 4 * hotel zitten en het liefst op TS, daarna MTE of MTW, zijn er nog grote verschillen tussen MTE en MTW?
Iemand enig idee in welk hotel ik kom als ik 4* op TS doe..?
Ik wil minimaal in een 4 * hotel zitten en het liefst op TS, daarna MTE of MTW, zijn er nog grote verschillen tussen MTE en MTW?
Iemand enig idee in welk hotel ik kom als ik 4* op TS doe..?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.