Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York en priceline/hotwire

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
anitaensylvia
Amerika-ontdekker

Re: New York en priceline/hotwire

Bericht door anitaensylvia »

Prijs op hotwire ligt boven de 200 dollar per nacht.... Hmmmz... Misschien omdat het pinksteren is? Wij hebben geen voorkeur voor een bepaald hotel. En dachten: laten we eens voor de hoofdprijs gaan. Het Doubletree Guest Suites Hotel lijkt me ook heel aardig. Voor een 3,5 ster ligt op hotwire de prijs rond de 155 dollar.
Had zelf ook al het idee om terug te gaan naar 3,5 ster.

En nog een vraagje: bij priceline betaal je tax. Is dit die toeristenbelasting of komt die daar ook nog boven op? Heb namelijk begrepen dat die in New York vrij hoog is.
Overigens jammer: wij landen op Newark en daar is geen Alamo vestiging waar we uit de Equinox categorie graag een auto hadden gehad. Was me in Florida namelijk erg goed bevallen :D . Nu ook wel een aardige aanbieding van National gezien.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

anitaensylvia schreef: En nog een vraagje: bij priceline betaal je tax. Is dit die toeristenbelasting of komt die daar ook nog boven op? Heb namelijk begrepen dat die in New York vrij hoog is.
Overigens jammer: wij landen op Newark en daar is geen Alamo vestiging waar we uit de Equinox categorie graag een auto hadden gehad. Was me in Florida namelijk erg goed bevallen :D . Nu ook wel een aardige aanbieding van National gezien.
Bij de uiteindelijke prijs bij priceline (dus niet wat je biedt) zitten belastingen inbegrepen. Soms moet je nog een 'Resort' fee betalen, maar dat is vaak alleen in echte 'Resort' hotels, maar niet altijd. In New York heb ik dat overigens nog niet vaak gehoord.

National is ook prima, is dezelfde eigenaar als Alamo en de prijzen liggen ook op een vergelijkbaar niveau voor de Equinox. Dus die zou ik gewoon daar doen :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
anitaensylvia
Amerika-ontdekker

Zit al op $ 127 voor een 3,5 * op TSQ, MTW en CPS maar nog steeds geen resultaat.....
Dat Doubletree Guest Suites lijkt me wel wat, maar zo te zien moet de prijs behoorlijk omhoog :cry:
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

houdt de bekende fora's in de gaten.Boek nu al een hotel die je tot op het laats kunt annuleren!
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Paige
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Paige »

wil bij mij helaas ook niet nog niet lukken, maar we houden de moed erin :lol:
Laatst gewijzigd door Paige op 08 mar 2010, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
liveverslag 2008/9/10 http://www.down2oz.com/blog" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Misschien een idee om naar 3 sterren te gaan? Wij zijn ook bezig met Priceline, we willen nog steeds een 3,5 sterren hotel en we hebben nu maximaal $118 geboden, maar helaas... (we gaan half mei).
Ik denk dat je met een 3 sterren-hotel ook wel een goed hotel hebt (hoop ik :wink: )
anitaensylvia
Amerika-ontdekker

Om jullie even op de hoogte te houden.... Zit inmiddels op TSQ, MTW en CPS nu op dit moment op $135..... Nog steeds geen succes!!!
Wel voor Washington inmiddels mooi hotel gewonnen (Hyatt Regency Bethesda). Wilden ook in Bethesda zitten. Zie ook het algemene topic hierover
Paige
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Paige »

ze hebben nu ook iets van Big Deals Days, maar vraag me af of dat echt betrouwbaar is. Ze kunnen wel van alles roepen. Denk dat de bekende forums toch een beter beeld geven. :roll:
liveverslag 2008/9/10 http://www.down2oz.com/blog" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Marloes
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marloes »

Ik probeer inmiddels ook al meer dan een maand om een 3 sterren hotel in Manhattan te winnen voor 21 t/m 28 mei.
Het is me nog steeds niet gelukt. Ben nu tot $120 gegaan. Gelukkig heb ik nog tijd om het te blijven proberen. Heb het idee dat er (nog) weinig aangeboden wordt voor im mei.
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Oh dat is net een weekje nadat wij gaan. Wij gaan het nu ook proberen met 3 sterren. Wij vinden $120 wel het maximum. Tot hoe hoog wil jij gaan?

Succes!
Marloes
Amerikafan

Bericht door Marloes »

Ik wil eigenlijk ook niet veel hoger gaan dan $120. Ik hoop dat het nog gaat lukken.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

lelie schreef:Misschien een idee om naar 3 sterren te gaan? Wij zijn ook bezig met Priceline, we willen nog steeds een 3,5 sterren hotel en we hebben nu maximaal $118 geboden, maar helaas... (we gaan half mei).
Ik denk dat je met een 3 sterren-hotel ook wel een goed hotel hebt (hoop ik :wink: )
Ik ben voor ongeveer die periode (eind april/begin mei) ook een eeuwigheid bezig geweest. Uiteindelijk zag ik dat iemand een 3* hotel voor 80 dollar per nacht had gewonnen en heb ik dat ook gedaan en bingo!
Ik zat alsmaar op 3.5* en 4* te zoeken maar zelfs met 130 dollar lukte het me niet!! Nou is mei ook wel een hele populaire maand voor NY, maar toch...
Maar goed, hang in there! het komt goed :)
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Ik wilde eigenlijk beginnen vanaf $95 anders duurt het zo lang :wink: (en ik zie ook alleen maar dat 3 sterren hotels gewonnen worden vanaf $105 in de periode half mei).
anitaensylvia
Amerika-ontdekker

Zojuist bod van $144 voor de drie gebieden ook weer niet geaccepteerd! Ze hebben nu een extra zone toegevoegd (hell's kitchen)....
Marloes
Amerikafan

Bericht door Marloes »

Ik hoop dat het jullie lukt binnenkort, dan lukt het mij vast ook :wink:
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

Vandaag weer 2 keer een poging gedaan!!! En niet gelukt !! :twisted: :oops:
We zitten inmiddels op$130 voor een ***hotel en bieden op 8 zones!! rondom Time Square.
We twijfelen hoe we nu verder moeten. Gewoon elke dag opnieuw proberen? En geduld hebben???
Of bieden op de 1e 3 nachten en daarna op de laatste 3 nachten??
Wie heeft de gouden tip?? :D
anitaensylvia
Amerika-ontdekker

Ik heb mijn pogingen maar gestaakt. Ik zat op $158 voor een 3,5 ster. Met alle bijkomende kosten toch maar gewoon gaan zoeken naar een hotel. Is uiteindelijk Wyndham Garden Hotel at Broadway and Fifth geworden. Gemiddelde recensies op tripadvisor en op andere sites zeer goede. Ik heb best veel geduld, maar voor New York had ik het helemaal met priceline.com geha :x :x :x :x , hahaha. Nu op naar priceline+Boston....
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

kangie schreef:Vandaag weer 2 keer een poging gedaan!!! En niet gelukt !! :twisted: :oops:
We zitten inmiddels op$130 voor een ***hotel en bieden op 8 zones!! rondom Time Square.
In het andere topic over Priceline/Hotwire lees ik dat je via Hotwire ong. $ 150 zou moeten betalen voor een kamer per nacht. Voor 6 nachten zou dat dus op ongeveer $ 120 extra uitkomen ($ 60 p.p = ± € 44 p.p.)

Misschien eens nadenken of je dat extra wilt betalen zodat je toch in het gebied van je keuze zit?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Ja, maar dan zitten we alweer op $150 en we zouden eerst maar tot $110 gaan, we zijn al uitgelopen naar $130. We willen daar ook nog shoppen :wink:
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik herken de frustratie rondom Pricleline en NY maar uiteindelijk is het ons gelukt voor 80 dollar per nacht. Houd moed!! :mrgreen:
En anders via Hotwire boeken, die hadden toen ook alsmaar een rate van 139 dollar per nacht dus dan weet je iig zeker dat je t voor die prijs hebt
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer