Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Propvolle routes in het Zuidwesten

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Propvolle routes in het Zuidwesten

Bericht door Dento »

Verdorie, toch een label... :lol: :wink:

Maar we dwalen af... 8)
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Voor mij ook geen label hoor. Soms sla ik een campertopic ook over, als er al van alles over gezegd is, heb ik voor mijn gevoel niks meer toe te voegen. En ja, ik heb geen zin in verantwoordelijkheden ;-)
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik wil alleen een label als daar betaalde studiereisjes naar Amerika aan vast zitten (je moet tenslotte je kennis up to date zien te houden).

Mrjon
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Wat mij ook regelmatig opvalt bijvoorbeeld is dat iemand een route neerzet die ze zelf helemaal bedacht hebben en dat dan niet wat tips gegeven worden maar dat echt de complete route omgegooid wordt. En ook begin en eindpunt van de route worden regelmatig veranderd terwijl niet eerst gevraagd wordt of de tickets al geboekt zijn.
Dat was mij idd ook al een paar keer opgevallen! Om eerlijk te zijn houdt ik mij in dat soort gevallen vaak maar buiten de 'discussie'. Ik krijg een beetje het gevoel dat het anders wat overrompelend kan worden voor die arme, onschuldige vraagsteller :wink: , vooral als die een 'newbie' is!

Marjon maakte ook een opmerking over het adviseren over (delen van) een route waar de 'adviseur' nog nooit geweest is. Ik kan mij helemaal in die opmerking vinden! Ik denk dat mensen zich tot dit forum richten om de mening van ervaringsdeskundigen te krijgen, met de nadruk op het woordje 'ervaring'.. 8) Anders kunnen zij immers ook wel een cut&paste route uit een brochure gebruiken. Toch?

Al met al denk ik dat een van de belangrijkste conclusies uit dit topic wel is dat de adviseur zich goed op de hoogte stelt van de wensen/mogelijkheden van de vraagsteller.
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
elisabeetje
Amerika-ontdekker

Bericht door elisabeetje »

Ik vind het jammer te lezen dat sommigen zich ergeren als iemand om tips vraagt over een hotel ... zo'n iemand ben ik :oops: Lees hier al een aantal maanden mee ... en was me al opgevallen dat als iemand een route neerzet die korter dan 3 weken is ... het commentaar soms behoorlijk pittig is ... reden voor mij om onze "korte" route niet eens neer te zetten! Twijfelde over hotels op 1 plek en heb daarvoor een topic geopend (en natuurlijk had ik hier en op tripadvisor rondgelezen maar zag even door de bomen het bos niet meer) Heb dankzij de tips hier een leuk hotel geboekt! En dan is het toch jammer te lezen dat een aantal mensen zich aan zulke vragen ergeren .. reden voor mij om hier verder maar niets meer te vragen :oops: Hou het wel bij lezen verder (weet het, ben een gevoelig typetje :oops: ) ..hoop hier nog veel tips op te doen want dit is een prachtig informatie forum! :mrgreen:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Toch wel erg jammer om te horen dat mensen geen topic over hun route durven te openen uit angst voor reacties die mogelijk komen.

Ik denk dat pushirubiano het mooi verwoordde:
pushirubiano schreef:Al met al denk ik dat een van de belangrijkste conclusies uit dit topic wel is dat de adviseur zich goed op de hoogte stelt van de wensen/mogelijkheden van de vraagsteller.
En daarbij hoort dus ook het gewoon uitgaan van de tijd die de vraagsteller heeft, zonder te zeggen dat het te kort is en dat de vraagsteller eigenlijk langer zou moeten gaan.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Ik vind het ook jammer om te lezen dat mensen niet eens hun route durven te plaatsen. Zoals je hebt gezien, ben ik in deze topic ook al een aantal keren aangevallen, maar het weerhoudt mij er niet van om mijn adviezen te blijven geven. Ik let altijd op de wensen van de vragensteller, kijk ook naar de gezinssamenstelling en blijf ook gewoon in mijn adviezen alternatieve aankomst- en/of eindpunten noemen, als dit voordeliger kan zijn voor de vragensteller. Klein voorbeeldje: Je ziet wel eens dat vragenstellers van L.A. naar Grand Canyon willen en uiteindelijk ook eindigen in L.A. Dan raad ik bijvoorbeeld aan (En dat hoeft niet overgenomen te worden, maar is gewoon een advies) om te starten in Phoenix, indien de tickets nog niet geboekt zijn.
elisabeetje schreef:en was me al opgevallen dat als iemand een route neerzet die korter dan 3 weken is ... het commentaar soms behoorlijk pittig is ... reden voor mij om onze "korte" route niet eens neer te zetten!
Ik zou gewoon je route op het forum zetten. Ik weet niet of je nog tips over je route wil. Je mag anders ook wel een PB naar mij sturen. Ik heb regelmatig mensen weten te helpen die mij via PB aanspraken. Ik begin nu een vermoeden te krijgen waarom er mensen zijn die mij dit niet via het forum zelf vragen, maar dus via een PB.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
schellie
Amerikafan

Bericht door schellie »

Om te beginnen, laat ons allemaal Amerika ontdekker noemen, want elke keer dat wij daar komen ontdekken we weer wat anders. Alleen het grote verschil al in de seizoenen wat betreft de natuur. Als je alleen al rijdt in een vreemd land en al zeker in een land wat zoveel verschillend te bieden heeft als Amerika is het volop genieten. Natuurlijk zijn er dagen bij dat je een grotere of zelfs heel grote afstand moet overbruggen, maar als je je daar op instelt met z,n alle gaat ook dat prima. Vroeger met de kinderen als je naar oom Jan moest die 10 km verder op woonde waren ze na 3 km al aan het bleren van zijn we er nog niet, het duurt zo lang. Op vakantie naar Spanje met de auto en regelmatig een stop ging meestal alles prima.Maar verder hebben 1000 mensen ook 1000 verschillende meningen. Vakantie vieren is naar mijn mening heel persoonlijk. Natuurlijk is het prima om tips en adviezen te krijgen, maar ik zou zeggen tegen diegenen die voor de eerste keer ergens naar toe gaan , lees reisverslagen en filter daar een aantal dingen uit waarvan je denkt dat wil ik zien en zo wil ik het ook wel doen. Maak dan een planning van het aantal dagen die je kunt, het voertuig, de start en eindplaats en niet te vergeten je budget, natturlijk is een helicoptervlucht geweldig, evenzo raften, pretparken , hummertochten , treinreizen enz. Voor 2 personen nog overzichtelijk, maar voor een gezin zijn dit zo maar een paar duizend dollar. Kijk dan nog eens kritisch naar wat haalbaar is en inderdaad, stop die reis niet te vol. Ga ook eens een dag gewoon op een camping staan om te niksen of blijf een extra dag in een hotel in een klein plaatsje , gewoon helemaal niets doen. Een heel belangrijk iets is, als je met (kleine) kinderen gaat ,dat je een paar dagen reserveert voor hun, geen parken geen musea geen winkels, maar gewoon bij het zwembad. Je kunt zoveel van de natuur houden als je wilt,maar geen 3 a 4 weken achter elkaar. Ga daarom niet iedere nacht op een natuurcamping staan als je met een camper reist, maar neem een leuke camping met zwembad e.d. Dit geld ook voor hotels. Maak daarom een paar alternatieve routes voor als je ergens langer bent gebleven als je eerste planning door welke oorzaak of reden dan ook, want op die manier kun je echt genieten van die dingen waar je geweest bent. Vakantie is en moet leuk blijven . Ik wens iedereen een hele fijne vakantie, geniet er van!!!
schellie
Laatst gewijzigd door schellie op 11 mar 2010, 01:47, 1 keer totaal gewijzigd.
SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Re: Propvolle routes

Bericht door SonjaV »

Harry schreef:het valt mij juist op dat de laatste tijd iedereen zo ongeveer hetzelfde advies krijgt, straks rijd iedereen die dit forum bezoekt dezelfde route in het zuid-westen,
Dit is eigenlijk heel begrijpelijk.
Het is een betrekkelijk kleine groep mensen (in verhouding tot het aantal forumleden) dat vaak advies geeft.
Ik heb groot respect voor de mensen die zich toch iedere keer weer de moeite nemen om vaak dezelfde vragen te beantwoorden.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet toe behoor.
En zo krijg je dus ook die reacties van daar heb je hem/haar weer met datzelfde advies over dit of dat park.
Dat gevoel kreeg ik over mezelf op een gegeven moment toen ik weer eens de tip gaf om in Las Vegas de Neon Boneyard te bezoeken. Is overigens heel leuk om te bezoeken. Moet je echt doen. Mag je niet missen hoor! :wink: 8) :mrgreen:

Ik vind het vaak vermoeiend worden als telkens dezelfde vragen en routes langskomen.
Daarom nogmaals petje af voor de volhouders die blijven antwoorden.
Zeker rond de tijd van boeken en het begin van vakanties zie je dat veel mensen lid worden, niks lezen van wat al op het forum staan, hun vragen stellen en vervolgens niks meer van zich laten horen.
Dan zie je ook iedere keer hetzelfde standaardrondje langs komen. Of de mensen die alleen maar zeggen dat ze naar Amerika willen gaan en of wij "even" een route voor hun willen maken. :roll:
Tja, dan kan je echt geen genuanceerd advies geven.
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

SonjaV schreef:Dat gevoel kreeg ik over mezelf op een gegeven moment toen ik weer eens de tip gaf om in Las Vegas de Neon Boneyard te bezoeken. Is overigens heel leuk om te bezoeken. Moet je echt doen. Mag je niet missen hoor! :wink: 8) :mrgreen:
Als ik jou was, zou ik die tip gewoon blijven geven. Je krijgt vaker wel waardering voor je adviezen dan niet. :wink:
Ik vind het leuk om mensen te helpen met hun route en ik heb ook regelmatig een alternatieve route gemaakt en ook dat werd vaker wel dan niet gewaardeerd. Zojuist las ik weer een berichtje van een vraagsteller die grotendeels mijn route over heeft genomen. Mijn ervaring is dus ook dat de meeste vragenstellers blij zijn met die alternatieve routes, ook als ze er bijna niks van overnemen. Wie mij al een beetje kent en mijn berichten leest, ziet ook dat ik altijd vriendelijk blijf en nooit stuur: Wat een belachelijke route. Ik stuur ook geen dwingende berichten, maar ik geef alleen advies.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

gleuknie schreef:Wie mij al een beetje kent en mijn berichten leest, ziet ook dat ik altijd vriendelijk blijf
Zelfs halfnaakt in de sneeuw! :mrgreen: :wink: :lol: Oh wacht, da's wel erg off-topic nu... 8)

Onze website | Mijn blog
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Ik heb groot respect voor de mensen die zich toch iedere keer weer de moeite nemen om vaak dezelfde vragen te beantwoorden.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet toe behoor.
Je bent heus niet de enige,Sonja, dat gevoel heb ik vaak ook hoor! Ik moet zeggen dat ik ook wel bewondering heb voor het uithoudingsvermogen van iemand als Rene, die telkens onvermoeibaar op de route-vragen een antwoord weet te geven! Oef!
Ik breng het echt niet verder dan het 'uitpikken' van enkele delen van een route en het opsommen van leuke bezienswaardigheden die nog niet door anderen zijn opgesomd.

@elisabeetje: laat je ajb niet afschrikken om vragen te stellen! Ik denk niet dat het zo sterk bedoeld is als het misschien overkomt, die 'ergernis' aan bepaalde vragen. Volgens mij wordt gewoon bedoeld dat het raadzaam is om eerst de zoekfunctie op het forum te gebruiken voordat je een vraag plaatst omdat dezelfde onderwerpen heel vaak op het forum terugkomen (hotel in Las Vegas/San Francisco, hoeveel dagen aan de south rim... noem maar op :wink: ). Als de zoekfunctie je niet verder helpt, kan je altijd nog de vraag stellen.
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Dento schreef:Zelfs halfnaakt in de sneeuw! :mrgreen: :wink: :lol:
Ik geef me zelfs bloot voor dit forum! Hoe toegewijd kun je zijn. :lol: :lol: :lol:
pushirubiano schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel bewondering heb voor het uithoudingsvermogen van iemand als Rene, die telkens onvermoeibaar op de route-vragen een antwoord weet te geven! Oef!
Ik vind het zelfs erg leuk om te doen. Als ik bijvoorbeeld een route voor iemand maak, heb ik het gevoel dat ik zelf ook weer een beetje in de V.S. ben. Als ik bijvoorbeeld San Francisco - Yosemite noem, zie ik het allemaal weer helemaal voor me. De route Yosemite - Bridgeport zie ik alleen niet als heel geweldig voor me, zoals velen wel weten. :lol:
Daarnaast geeft het erg veel voldoening als mensen blij zijn met de adviezen. Dat geeft natuurlijk ook weer erg veel motivatie om mensen te helpen.
Groetjes René

Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Leuk topic. Had ik even niet gezien. Bemoei me zelf nooit met routes simpelweg omdat ik nooit oplet :oops: Echt het kan mij niet schelen of ik de 1 of de 101 rijd. Wijbe let op, TT doet een duit in het zakje en soms zit ik met de kaart op schoot. Ik vind alles best en als mensen zich helemaal dwaas willen rijden in hun vakantie vind ik het prima. Wij zijn ook wel eens in een vakantie met een camper van Vancouver gereden naar Los Angeles(om iemand te bezoeken) en toen weer terug. Veel in de camper gezeten maar het is mij goed. Wijbe doet het rijden(dat is zijn werk en hij vindt het leuk) en ik doe de verzorging. Iedereen gewoon lekker doen wat hij/zij zin in heeft.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

gleuknie schreef:Ik vind het ook jammer om te lezen dat mensen niet eens hun route durven te plaatsen. Zoals je hebt gezien, ben ik in deze topic ook al een aantal keren aangevallen, maar het weerhoudt mij er niet van om mijn adviezen te blijven geven.
Jammer dat je je aangevallen voelt Rene :( , wat mij betreft is dat helemaal niet de bedoeling, en in mijn ogen is aanspreken en ergens op wijzen heel wat anders dan aanvallen, blijf ook vooral je adviezen geven, maar misschien neem je hetgeen geschreven is een beetje ter harte.

Ook ik hoor tot de mensen die mijn zeer korte route welke ik dit jaar met mijn beste vriend ga maken niet op het forum zet, ik weet namelijk meteen de reacties, te snel, te veel, niet op de juiste plaats overnachten......., maar eigenlijk zou ik wel wat tips willen over wat er eventueel voor bijzonders te zien is langs de route.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik ben blij met alle tips die gegeven worden, en heb bewondering dat sommige leden een hele route voor iemand maken. Maar het blijven tips en adviezen en je zal het uiteindelijk zelf in moeten vullen. Als iemand tips vraagt over een route ga ik er eigenlijk altijd vanuit dat de vluchten al geboekt zijn, blijkt dus niet altijd zo te zijn. Ook kan ik best begrijpen dat er vaak dezelfde vragen worden gesteld, als je nieuw op het forum komt heb je zoveel vragen en denk je niet direct aan de zoekfunctie. Ik neem altijd alle tips die ik leuk vind mee(kopieer ze in een document) Wij boeken bijna niets vooraf en ter plekke bekijken we of we wel of niet niet iets gaan bekijken of we passen de route aan wanneer we het toch te druk vinden en liever een ochtend of middag bij het zwembad willen zitten of gaan shoppen. Belangrijkste advies vind ik toch, plan niet teveel, er kan altijd wat tegen zitten, vertraging met het vliegtuig, wegwerkzaamheden, een dagje niet lekker etc. En lees reisverslagen!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

RiverCola schreef: Maar iets heel anders; wat mij opvalt (en ik heb het idee dat het steeds vaker voorkomt) is dat steeds meer mensen een topic starten met vragen als; welk hotel in San Francisco? Ik moet nog hotels hebben voor...(en dan volgen 6 steden).
Ik persoonlijk vind dat vrij irritant en verwijs mensen steevast door naar tripadvisor en de zoekfunctie van het forum. Waarom niet eerst jezelf verdiepen in de mogelijkheden, een short-list maken en dán een wat specifiekere vraag stellen (bij voorkeur in het topic waar ook je route in staat). Er zijn zoveel mensen die zo weinig zelfstandigheid en zelfinitiatief op dit gebied tonen. Bovendien vervuilt het forum ook nogal hierdoor. Is het mogelijk dat moderators dit soort vragen verplaatsen naar de topics waar de route van mensen in staan?
Mensen zijn soms gemakzuchtig en gooien een kreet op het forum. Wil je dat verbieden of verlangen dat mensen eerst een inventarisatie maken en dan met een specifiekere vraag komen? Zo werkt dat nu eenmaal niet en er zijn altijd weer forumleden die graag zulke vragen beantwoorden. De ideale situatie zul je toch nooit krijgen.

Er worden al regelmatig topics samengevoegd die over dezelfde reis gaan, maar soms ook niet. Je kunt een ideaal beeld willen scheppen door van één forumlid de gehele reis in één topic te plaatsen, maar zo werkt dat soms nu eenmaal niet. Dat bij elkaar plaatsen maakt het bovendien niet altijd duidelijker. Ook bij de interregionale routebesprekingen kan het juist erg handig zijn om een route uit te splitsen door een deel van de route in een ander topic verder uit te werken of specifieke vragen te stellen op de verschillende forums. En voor latere bezoekers kan het dan ook makkelijk zijn een specifiek topic te vinden dan een heel reistopic door te moeten spitten...
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik vind het erg jammer om te moeten lezen dat sommige mensen hun route niet op het forum durven zetten omdat ze bang zijn (of geen zin hebben in) kritiek.

Dat is dus ook weer een wijze les: Probeer als je reageert op een in jouw ogen te drukke route op een andere manier te antwoorden.
Ik heb het ook regelmatig gezien, de reacties als "gekkenwerk, zeker een route van het reisbureau of van Exit reizen" En ik moet eerlijk bekennen dat ik vroeger ook wel eens een route "op zijn Japans" genoemd heb.
Tegenwoordig doe ik dat niet meer omdat ik me realiseerde dat die mensen die reis nu eenmaal geboekt hebben en er niet op zitten te wachten dat alles afgekraakt wordt. Zij hebben ook hard voor hun droomreis gespaard en moeten wel lol in de reis blijven houden en ook hun voorpret hebben. En ook een hele drukke reis kan een onvergetelijke ervaring zijn (vraag maar aan René :wink: )

Probeer in plaats daarvan wat tips te geven om de reis zo goed mogelijk in te delen.
Een voorbeeld:
Natuurlijk is het leuk om de route Las Vegas - Death Valley- Yosemite met drie overnachtingen te doen maar het kan ook prima met twee overnachtingen. leg dan uit waar je het beste kunt overnachten om de dagen zo goed moeglijk in te delen.

Natuurlijk is het leuker om 4 dagen in Moab te hebben, maar Arches, Canyonland en Dead Horse Point kun je best doen op één dag als je niet meer tijd hebt, weet ik uit ervaring. Geef in dit geval de tip hoe je die drie parken het beste kunt combineren.
Natuurlijk kan je als jij dat vindt, ook adviseren om Moab uit de route te halen, maar leg dan uit waarom je dat vindt. Dan kan de vragensteller zelf bepalen of ze het ervoor over hebben om voor één dag die lange rit te maken.

Natuurlijk is het heerlijk om drie dagen in Yosemite te verblijven, maar als je niet zoveel dagen hebt kan je het park best in anderhalve dag bezoeken. Je ziet niet alles en kunt niet veel lange hikes maken maar het blijft een mooie ervaring.

Laten we dus met zijn allen afspreken dat we iedereen in zijn waarde laten en proberen het juiste advies te geven.
Dan zijn mensen ook niet meer bang om hun route neer te zetten als het "maar twee weken is" of een erg gehaaste route.

En als de mensen die hier hun route neerzetten van hun kant dan ook eerst wat voorwerk doen en aangeven wat ze leuk vinden en of de tickets al geboekt zijn wordt het voor de "adviseurs"ook wat makkelijker om gericht advies te geven.

Marjon
(goh, ik lijk wel een schooljuf)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

gleuknie schreef:Je mag anders ook wel een PB naar mij sturen. Ik heb regelmatig mensen weten te helpen die mij via PB aanspraken. Ik begin nu een vermoeden te krijgen waarom er mensen zijn die mij dit niet via het forum zelf vragen, maar dus via een PB.
Hoe goed bedoeld ook, maar dat is nou juist niet de functie van dit forum om routes via pb af te handelen vind ik. Elke route op het forum kan voor iemand anders waardevol zijn.

Ik ben ook vaak via pb of email benaderd over routes. Ik wijs ze dan altijd op het forum (als het via mail komt en de link met AllesAmerika er niet is). Ook als er via pb vragen binnenkomen verwijs ik ze zoveel mogelijk naar het forum omdat dan iedereen er wat aan heeft.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

hekkie schreef:Mensen zijn soms gemakzuchtig en gooien een kreet op het forum. Wil je dat verbieden of verlangen dat mensen eerst een inventarisatie maken en dan met een specifiekere vraag komen? Zo werkt dat nu eenmaal niet en er zijn altijd weer forumleden die graag zulke vragen beantwoorden. De ideale situatie zul je toch nooit krijgen.
Ik vind dat er best wat voorwerk gedaan mag worden door de mensen die een route op het forum zetten en hier tips en adviezen over willen hebben.

Persoonlijk zou ik er dan ook best een voorstander van zijn dat de 'route-topics' aan bepaalde voorwaarden moet voldoen. Gewoon een aantal simpele vragen beantwoorden en in je topic zetten zodat iedereen gelijk een duidelijk beeld van alles heeft. Volgens mij werkt het voor beide partijen prettig op die manier en zullen de reis-topics daardoor nog waardevoller worden.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer