Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 2

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 2

Bericht door MattRob »

1250 schreef: Eigenlijk wil ik ook voor het Intercontinental gaan, in mijn ogen samen met Ritz en Four Seasons een van de beste ketens...
Oefff .... ik vind wel een groot gat tussen IC en Ritz/Four Seasons zitten, qua verschil in kwaliteit ... Als ik mag kiezen ... Maar IC staat naar mijn mening wel weer stuk boven de 'rest' (Sheraton, Hilton, Marriott, Renaissance, etc) ... Keuzes, keuzes, keuzes .... Helaas kan je met priceline niet kiezen :mrgreen: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Nee... maar wel mooi dat je eigenlijk vaak voor een spotprijs in fantastische hotels kan zitten... :wink:
IC voor mij wel boven Sheraton/Hilton enz. en Ritz staat dan weer boven IC.
Four Seasons kan ik nog steeds niet goed indelen, soms hebben ze uitmuntende service en dan weer 'relatief' mindere kamers, en soms andersom...
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

1250 schreef:Four Seasons kan ik nog steeds niet goed indelen, soms hebben ze uitmuntende service en dan weer 'relatief' mindere kamers, en soms andersom...
Oh :shock: , dit heb ik nog niet meegemaakt bij een Four Seasons, voor mij behoren ze tot de absolute top van hotelketens, ik en ook Jaap zijn nog nooit een slechte Four Seasons tegengekomen, met als absolute toppers Scottsdale en Shanghai.
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Dat heb ik ook nog niet meegemaakt hoor; service is bij mij altijd TOP geweest, ik kan daar hele verhalen over schrijven, maar laat ik dat maar niet doen :mrgreen: ! Kamers vind ik altijd geweldig, maar die service helemaal. Ik heb ook een keer een case gehad over Four Seasons, wat hun standaarden zijn etc. Dat is echt een geweldig verhaal. Voor mij niets boven Four Seasons hoor :lol:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Oké, met name de kamer in Austin viel mij helaas tegen... wel fantastische service van het personeel!
Beste was Miami, wow wat was dat Four Seasons fantastisch zeg!
Ik heb helaas nog nooit in een Four Seasons buiten de US geslapen.
dizzyy0
Amerika-newbie

Bericht door dizzyy0 »

ik wil graag via hotwire of priceline een hotel boeken in SFO maar omdat wij een auto hebben wil ik graag een hotel met gratis parkeren of parkeren voor een klein bedrag. In welk gebied van de stad kan ik dan het beste bieden of hoe kan ik zien of het hotel (betaald) parkeren heeft?
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

Zo ver mogelijk van het centrum c.q. de plekken waar iedereen heen wil, af :wink:
Afbeelding
[/url]
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

Tip:

Priceline heeft nu de Big Deal Days.

Ze laten de prijzen zien van recent gewonnen biedingen in de plaats waar jij een hotel wilt hebben. Maar let op dit zijn niet per definitie de laagste prijzen voor het betreffende sterniveau.Het geeft echter wel een goede indicatie.
Afbeelding
[/url]
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

In SFO zijn er volgens mij bijna geen hotels waar je niet voor hoeft te betalen voor het parkeren. Columbus Motor Inn(dat overigens best goede recensies krijgt) is een van de weinige.
ALS je kunt, zou ik de auto niet ophalen als je aankomt maar een paar dagen later. Ben je op doorreis dan is dat natuurlijk geen optie en dan zou ik echt voor het Columbus gaan. Wij hebben in
Le Meridien overnacht en de auto wat verder weg gezet want de parking van ons hotel was meen ik $49.- per dag. Niet echt een leuke prijs dus.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

Wij zijn even gestopt met Priceline.
Over een paar weken gaan we het weer proberen.
We hebben nu voor $120,- per nacht het Ramada Hotel Long Island City geboekt.
Mooie kamers, met ontbijt, dicht bij de metro, ongeveer een kwartier van Times Square. En het kan geannuleerd worden.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik ben gisteren ook nog even op Priceline geweest voor NYC 9 t/m 10 september (2 nachten). Ook weer gestopt.
Heb hotel via booking.com en probeer het later nog weer.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

MattRob schreef:Dat heb ik ook nog niet meegemaakt hoor; service is bij mij altijd TOP geweest, ik kan daar hele verhalen over schrijven, maar laat ik dat maar niet doen :mrgreen: ! Kamers vind ik altijd geweldig, maar die service helemaal. Ik heb ook een keer een case gehad over Four Seasons, wat hun standaarden zijn etc. Dat is echt een geweldig verhaal. Voor mij niets boven Four Seasons hoor :lol:
Wat denk jij van het Hilton Times Square (4*), $150 per nacht..?
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Tja, de prijs vind ik lastig te beoordelen (wat kost het als je gewoon wilt boeken), maar niet verkeerd. Nogmaals; mooie locatie en prima kamers / bedden ! Ligt er aan wat je echt wilt natuurlijk :mrgreen: !
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Zou jij het doen..?
Kamers normaal inclusief AAA korting $245.
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik wacht nog, maar meer om het spelletje; ik wil proberen onder de $ 120 uit te komen, en om het even welke van de hotels ik dan krijg :mrgreen: ! Tenminste, wel een 4ster natuurlijk :lol: ! En als eerste keus voor ons (omdat we met de kinderen zijn) het Hilton Doubletree Guest Suites Times Square; natuurlijk ideaal met z'n 4-en :wink: !
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Klopt... daar zit ik eigenlijk ook nog op te wachten....
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik ben dit weekend bezig geweest met Priceline voor Washington DC (11/6 - 13/6). Helaas niets gewonnen. :cry:

Ik ben begonnen met **** in het gebied: Convention Ctr - Capitol Hill area. Later ook het gebied: Dupont Circle - Woodley Park toegevoegd en gegaan tot $ 70. Later ***½ tot dezelfde prijs. Ook dit leverde niets op.

Liefst ga ik niet hoger dan $ 70 en zit er aan te denken een ander gebied te kiezen: Tysons Corner, VA. Ik heb hier vaker geslapen en ook vandaar kun je eenvoudig met de metro naar Washington DC. Volgens mij kan ik hier ook wel een stukje goedkoper zitten.

Iemand misschien tips voor andere gebieden in en rondom Washington DC?

In 2008 kreeg ik een hotel via Priceline in de Convention Ctr - Capitol Hill area voor $ 65 in dezelfde week als nu. Later geen gebruik van gemaakt i.v.m. gewijzigde vakantieplannen maar het lijkt erop dat Washington DC wat duurder geworden is.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Heb een vraagje .Kan je met big deal days maar 1 keer bieden .Krijg steeds je hebt al geboden voor deze trip.
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Heb op 15/03/10 een hotel gewonen met preceline.Heb ( your hotel receipt uitgeprint )de confirmation numbers heb ik dus gekregen maar nog geen email gekregen,en het is ook nog niet van mijn rekening,mijn andere boekingen stonden de dag erna al op mijn uitgaven .Heb ik dan wel deze hotelboeking gewonen?
anitaensylvia
Amerika-ontdekker

Bericht door anitaensylvia »

Wij zitten voor onze uitstapjes naar Washington in Bethesda. Mijn nichtje loopt daar stage. Via Priceline een 3,5 * gewonnen voor 89 dollar per nacht. Zitten recht boven de metro met het hotel en op loopafstand van leuke restaurantjes volgens haar! Ga pas in mei, dus nu kan ik je er niet veel over vertellen behalve dat het hotel het Hyatt Regency Bethesda is.

Gr. Anita
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer