Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Winkelen in Las Vegas
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Winkelen in Las Vegas
Ik heb al vaker gelezen dat je fantastisch kan winkelen in Las Vegas. Nu zijn we wel al eerder in Las Vegas geweest (2002), maar toen hadden we geen auto tot onze beschikking. We hebben toen alleen gewinkeld in de shopping malls van de grote hotels en een mall op de Strip. Nu willen we ook wel eens buiten de stip gaan kijken, naar de outlets en modewinkels, ik bedoel dat de gewone alledaagse winkels en niet de dure designboutiques in de hotels. Waar vind ik die? Welke mall, welke outlet, welke winkels moet ik beslist niet overslaan als ik naar Las Vegas ga en mijn slag wil slaan?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Winkelen in Las Vegas
Dan moet je absoluut naar de Las Vegas Premium Outlets gaan.

Ik ben daar al verschillende keren geweest en kan daar altijd heel goed slagen voor kleding.
Roland

Ik ben daar al verschillende keren geweest en kan daar altijd heel goed slagen voor kleding.
Roland
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij bezoeken ook standaard de Premium Outlets, maar waar we ook heel graag winkelen is in het vrij nieuwe Town Square Las Vegas.
-
- Amerika-ontdekker
Ik wil ook zeker naar de premium Outlet. Doel: Uggs, Ralph Lauren overhemden voor mijn vriend, Tommy Hilfiger polo's voor beiden en misschien nog een echte Burberry Trench voor mij. Zou dat lukken?
Maar hoe gaan we er komen? Wij gaan nl met de camper naar Vegas maar zitten daar in het Planet Hollywood hotel.
We laten het liefst de camper daar op t parkerterrein staan, gewoon een taxi nemen (is dat duur?).
Maar hoe gaan we er komen? Wij gaan nl met de camper naar Vegas maar zitten daar in het Planet Hollywood hotel.
We laten het liefst de camper daar op t parkerterrein staan, gewoon een taxi nemen (is dat duur?).
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Volgens mij rijdt er ook een bus naar de Outlets, kan je na vragen in het hotel.
De camper zou je ook gewoon mee kunnen nemen, doen wij ook altijd, parkeerplaats genoeg.
Je kan ook goed shoppen in Las Vegas Outlet Center.
De camper zou je ook gewoon mee kunnen nemen, doen wij ook altijd, parkeerplaats genoeg.
Je kan ook goed shoppen in Las Vegas Outlet Center.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Zoals Annie ook al aangeeft, er is ruimte voor een camper daar. Er is een parkeergarage, dat gaat niet lukken, maar ook een open parkeerterrein waar het wel lukt.Ingridh007 schreef:Maar hoe gaan we er komen? Wij gaan nl met de camper naar Vegas maar zitten daar in het Planet Hollywood hotel.
Taxi is inderdaad ook een idee. De taxi's hebben daar een eigen standplaats en ik zag ze afgelopen jaar ook weer af en aan rijden. Weet helaas niets van prijzen.
Roland
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Galleria at Sunset lijkt ons ook wel wat.
Aan de andere kant van de straat zit o.a. een Bed Bath & Beyond
Aan de andere kant van de straat zit o.a. een Bed Bath & Beyond
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
De outlets in Primm zijn ook erg mooi!
En als je de Strip zuidwaarts rijdt heb je vlak voor Fryy's een nieuw winkelcentrum aan je rechterhand. Ziet er mooi uit, maar ik ben er niet geweest.
Er zit ook een WholeFood.
Dit kan hetzelfde zijn als wat Annie schreef.
En als je de Strip zuidwaarts rijdt heb je vlak voor Fryy's een nieuw winkelcentrum aan je rechterhand. Ziet er mooi uit, maar ik ben er niet geweest.
Er zit ook een WholeFood.
Dit kan hetzelfde zijn als wat Annie schreef.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Die naast Fry's in de Town Square waar Bianca het over had.
Primms Outlet vinden wij niet veel aan, veel (te dure) kledingszaken en verder weinig te beleven.
Gallaria zit aan Sunset Road, exit 64 van de I-515
Primms Outlet vinden wij niet veel aan, veel (te dure) kledingszaken en verder weinig te beleven.
Gallaria zit aan Sunset Road, exit 64 van de I-515
- kangie
- Amerikakenner
Ook leuk in Vegas:
een bezoek aan de Icebar Minus 5 http://www.minus5experience.com/ in het Mandalay Bay ( niet goedkoop maar je kunt er een lekkere coctail drinken in een bar waar alles van ijs is, je krijgt een warme jas aan.
en genieten van het uitzicht in http://www.mandalaybay.com/dining/mix.aspx. Je kunt daar goed eten maar ook gewoon een drankje nemen.
een bezoek aan de Icebar Minus 5 http://www.minus5experience.com/ in het Mandalay Bay ( niet goedkoop maar je kunt er een lekkere coctail drinken in een bar waar alles van ijs is, je krijgt een warme jas aan.
en genieten van het uitzicht in http://www.mandalaybay.com/dining/mix.aspx. Je kunt daar goed eten maar ook gewoon een drankje nemen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Yep, de Premium aan de South Grand Central is top. Makkelijk te bereiken vanaf de I-15 en gratis parkeren natuurlijk..! Ben absoluut geen shopper, maar die grote Adidas en Nikeshops zijn toch wel even prettig.
Las Vegas Premium Outlets is conveniently located just minutes from the Las Vegas Strip, directly off the I-15 at Charleston Blvd. The Outlets do not operate any shopper shuttles however there are several convenient transportation alternatives available to you.
South on I-15 - Exit Charleston Blvd. on to Martin Luther King Blvd. Left on Charleston Blvd. Left on Grand Central Parkway.
North on I-15 - Exit 41B, Charleston Blvd. West, then Grand Central
Las Vegas Premium Outlets is conveniently located just minutes from the Las Vegas Strip, directly off the I-15 at Charleston Blvd. The Outlets do not operate any shopper shuttles however there are several convenient transportation alternatives available to you.
South on I-15 - Exit Charleston Blvd. on to Martin Luther King Blvd. Left on Charleston Blvd. Left on Grand Central Parkway.
North on I-15 - Exit 41B, Charleston Blvd. West, then Grand Central
Gr, Gerben
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Helemaal mee eens! Ook wij zijn hier héél erg goed geslaagdCoyote schreef:Dan moet je absoluut naar de Las Vegas Premium Outlets gaan.

De Fashion Show Mall (direct aan de Strip) vonden wij ook leuk.
Sonja
- kangie
- Amerikakenner
Grappig hoe mensen kunnen verschillen!door Rob » 21 feb 2010, 11:42
Die naast Fry's in de Town Square waar Bianca het over had.
Als je van Los Angeles komt vind ik het een leuke tussenstop.
Je hebt er ook veel schoenenwinkels, en bv. een Fossilshop met horloges en tassen enz. En inderdaad veel kledingzaken (maar dat vind ik niet zo erg

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Wij hoorden onderweg van mensen dat we naar Primms moesten gaan we moesten er 50 km heen en 50 terug voor omrijden, het viel ons erg tegen terwijl aan het einde van de strip ook een outlet zit die wij leuker vonden.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij vonden aan primm ook niets.
De leukste/gezelligste mall vind ik ten noorden van de strip. Hier vinden we altijd meer onze zin dna ten zuiden van de strip.
Maar ook het vrij nieuwe gedeelte zoals Jerbia al zei vinden we gezellig. Er zit trouwens een grote muziekshop voor de muzikalen onder ons. Je vindt er allerhande muziekinstrumenten.
Er rijdt een bus naar de outlet ten zuiden van de strip.Ze stopt bijna recht voor de ingang. Naar de outlet ten noorden weet ik het niet, maar ik vermoed van wel.Bij beide outlets kan je met de camper parkeren. De zuidoutlet , daar hadden wij altijd wel plaats. Maar in het noorden was de openluchtparkeerplaats regelmatig vol. En in de overdekte parking kan je niet met de camper.
De fashion show mall vond ik ook goed te doen. Ze hebben er een
apple store. Maar deze mall is geen outlet.
De leukste/gezelligste mall vind ik ten noorden van de strip. Hier vinden we altijd meer onze zin dna ten zuiden van de strip.
Maar ook het vrij nieuwe gedeelte zoals Jerbia al zei vinden we gezellig. Er zit trouwens een grote muziekshop voor de muzikalen onder ons. Je vindt er allerhande muziekinstrumenten.
Er rijdt een bus naar de outlet ten zuiden van de strip.Ze stopt bijna recht voor de ingang. Naar de outlet ten noorden weet ik het niet, maar ik vermoed van wel.Bij beide outlets kan je met de camper parkeren. De zuidoutlet , daar hadden wij altijd wel plaats. Maar in het noorden was de openluchtparkeerplaats regelmatig vol. En in de overdekte parking kan je niet met de camper.
De fashion show mall vond ik ook goed te doen. Ze hebben er een

Groetjes,
Carine
Carine
Misschien een domme vraag maar wat is precies het verschil tussen een mall en een outlet? Is een mall een soort van winkelcentrum en een outlet een winkel met veel korting/afgeprijsde artikelen??? Mijn kinderen willen nl graag naar shops met merkkleding (ralph lauren, tommy hilfiger etc) die goedkoper is dan in Nederland.
Wij verblijven in Planet Hollywood in Las Vegas, is de Premium Outlet dan de beste keuze?
Wij verblijven in Planet Hollywood in Las Vegas, is de Premium Outlet dan de beste keuze?
Je omschrijft het prima, een mall is een groot winkelcentrum met normale winkels, up to date collecties etc. en een outlet is een winkelcentrum met vaak merkenwinkels met oude collecties. Je zou eens op premium outlet las vegas kunnen googelen, de meeste malls/outlets hebben sites waarop je kan zien wat er zit.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zou ook nog naar de Las Vegas Outlet kunnen gaan, de Premium Outlet heeft wel meer merkleding, dacht ik.
Waar is de las vegas outlet te vinden Annie? Ook aan de strip? Ik dacht dat daar de premium outlet was.
Is het in LV ook de bedoeling dat je als europeaan een pasje aanschaft zodat je minder btw betaalt? In NY werd dat geadviseerd in het warenhuis Macys.Het scheelde vaak 10-20% en was te verkrijgen bij de klantenservice. Zond om te laten liggen toch? We blijven tenslotte Nederlanders nietwaar?
Is het in LV ook de bedoeling dat je als europeaan een pasje aanschaft zodat je minder btw betaalt? In NY werd dat geadviseerd in het warenhuis Macys.Het scheelde vaak 10-20% en was te verkrijgen bij de klantenservice. Zond om te laten liggen toch? We blijven tenslotte Nederlanders nietwaar?

- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Las Vegas Outlet ligt aan de South Las Vegas Boulevard.
Ik ken geen kortingpasjes of couponnenboekjes in Las Vegas.
Bij andere outlets en mall's heb ik het wel eens gezien, dat je bij de klantenservice een couponnenboekje kan halen, waar mee je dan in verschillende winkels korting kan krijgen.
Zie net op de site dat je je kan aanmelden voor een couponbook, krijg je nog extra korting, je kan ook coupons uitprinten.
Ik ken geen kortingpasjes of couponnenboekjes in Las Vegas.
Bij andere outlets en mall's heb ik het wel eens gezien, dat je bij de klantenservice een couponnenboekje kan halen, waar mee je dan in verschillende winkels korting kan krijgen.
Zie net op de site dat je je kan aanmelden voor een couponbook, krijg je nog extra korting, je kan ook coupons uitprinten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3649 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties