Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar hotel boeken in Memphis en Nashville?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Waar hotel boeken in Memphis en Nashville?
In juni 2010 gaan we voor de 4e keer naar de USA, maar voor de eerste keer zullen we de zuidelijke staten bezoeken. We zullen o.a. 2 nachten in zowel Memphis als Nashville verblijven. Ik heb al wat gezocht op het forum, maar kon niet echt vinden of er slechte (onveilige) wijken in deze steden zijn. We willen boeken bij hotwire en daar kun je dus een wijk ingeven waar je wilt verblijven. Wat zijn goede wijken? Dan bedoel ik dus qua veiligheid, maar ook wat betreft bezienswaardigheden.
Re: Waar hotel boeken in Memphis en Nashville?
memphis weet ik niet, maar Nashville valt wel mee. wat ijn de buurten die ze je aanbieden via hotwire?
rijocaer
-
- Amerikakenner
Jolanda, bedankt voor je reply. De beschikbare wijken in Nashville zijn:
- Downtown Nashville - Vanderbilt University - Metrocenter
- Opryland
- Nashville west
- Nashville north
- Brentwood
- Nashville east
- Goodlettsville
- Nashville south - Antioch
- Mount Juliet
- Hendersonville
- Franklin - Cool Springs
- La Vergne - Smyrna
En voor de Memphis-kenners. Dit zijn de Hotwire-wijken voor Memphis zijn:
- East Memphis
- Downtown Memphis
- Graceland - Memphis Intl Airport
- Medical Center - University
- Sycamore View
- Memphis Southeast
- Wolfchase
- Germantown
- West Memphis
- Southaven
- Olive Branch
Alvast bedankt voor jullie reactie
- Downtown Nashville - Vanderbilt University - Metrocenter
- Opryland
- Nashville west
- Nashville north
- Brentwood
- Nashville east
- Goodlettsville
- Mount Juliet
- Hendersonville
- La Vergne - Smyrna
En voor de Memphis-kenners. Dit zijn de Hotwire-wijken voor Memphis zijn:
- East Memphis
- Downtown Memphis
- Graceland - Memphis Intl Airport
- Medical Center - University
- Sycamore View
- Memphis Southeast
- Wolfchase
- Germantown
- West Memphis
- Southaven
- Olive Branch
Alvast bedankt voor jullie reactie
Zit je wel dichtbij centrum en loop afstand veel restaurants, centenial park etc. west end avenue
- Opryland
Als je in het hotel zelf zit , dat zou mijn eerste keuze zijn.
- Nashville west
- Nashville north
weet ik niet meer.
- Brentwood
prima buurt om te zijn
- Nashville east
dat is ook meer Mt. Juliet en ook wel goed
- Goodlettsville
wat drukker, veel shopping en zou voor overnachting niet mijn keuze zijn
- Mount Juliet
- Hendersonville
- La Vergne - Smyrna
deze zijn allemaal goed. ( meeste motels zal je pal langs de snelweg vinden)Smyrna is wat kleiner, als je niet kijkt dat het bijna in Nashville zit. Maar denk erom dat deze plaatsten tevens Goodletsville, Mt. Juliet en Brentwood rond spits uur zeer druk zijn. veel mensen werken in downtown of Nashville, maar wonen "buiten af".
- Opryland
Als je in het hotel zelf zit , dat zou mijn eerste keuze zijn.
- Nashville west
- Nashville north
weet ik niet meer.
- Brentwood
prima buurt om te zijn
- Nashville east
dat is ook meer Mt. Juliet en ook wel goed
- Goodlettsville
wat drukker, veel shopping en zou voor overnachting niet mijn keuze zijn
- Mount Juliet
- Hendersonville
- La Vergne - Smyrna
deze zijn allemaal goed. ( meeste motels zal je pal langs de snelweg vinden)Smyrna is wat kleiner, als je niet kijkt dat het bijna in Nashville zit. Maar denk erom dat deze plaatsten tevens Goodletsville, Mt. Juliet en Brentwood rond spits uur zeer druk zijn. veel mensen werken in downtown of Nashville, maar wonen "buiten af".
rijocaer
-
- Amerikakenner
Als ik het goed begrijp zijn Brentwood, Goodlettsville, Mount Juliet, Hendersonville, Franklin-Cool Springs en La Vergne-Smyrna eigenlijk plaatsen buiten Nashville?
juist, maar ze liggen allemaal pal tegen Nashville aan.
rijocaer
-
- Amerikakenner
Bedankt Jolanda!
Iemand nog een reactie op de wijken in Memphis?
Iemand nog een reactie op de wijken in Memphis?
Ik kijk ook vaak op adres in google streetvieuw, zo kan je de straat en buurt bekijken en heb je vaak wel een idee of de buurt je aanspreekt of niet.
Succes!
Succes!
2009: (4 weken) Utah-Arizona-Nevada-Californie
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
In oktober ben ik nog voor enkele weken naar Nashville geweest en heb hierbij gelogeerd in het Millennium Maxwell House.
Op zich een heel goeie keuze vond ik.
Een zeer ruim en proper hotel, vriendelijke service, gratis parking, deftige kamers,...
5 minuutjes met de wagen naar Downtown.
Ook het Hilton Nashville Downtown is heel goed en uiteraard perfect gelegen.
Naar 't schijnt is het Union Station Hotel ook niet slecht.
In Memphis hebben we 2 overnachtingen gedaan in een Super 8.
De gekende Super 8 standaard maar echt in een crappy neighbourhood.
Het hotels is gelegen langs de I 55 en op een kleine 10 minuten, per wagen, naar Downtown.
De keuze voor dit hotel was gewoon puur financiëel en ook lettend op beschikbaarheid/locatie.
Een collega van me logeerde ooit eens in het Peabody Hotel.
Met het Peabody Hotel had hij niet echt slechte ervaringen.
Op zich een heel goeie keuze vond ik.
Een zeer ruim en proper hotel, vriendelijke service, gratis parking, deftige kamers,...
5 minuutjes met de wagen naar Downtown.
Ook het Hilton Nashville Downtown is heel goed en uiteraard perfect gelegen.
Naar 't schijnt is het Union Station Hotel ook niet slecht.
Het hotels is gelegen langs de I 55 en op een kleine 10 minuten, per wagen, naar Downtown.
De keuze voor dit hotel was gewoon puur financiëel en ook lettend op beschikbaarheid/locatie.
Een collega van me logeerde ooit eens in het Peabody Hotel.
Met het Peabody Hotel had hij niet echt slechte ervaringen.
Bedoel je het super 8 motel gelegen aan de brug over de Mississippi??Steppie schreef:
Daar hebben wij ook verbleven voor 2 nachten. Ik raad dit hotel niet aan, zie ook mijn review op de hoofdsite. De locatie op zich is nog goed, de buurt en het hotel zelf niet.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Is Downtown Memphis uberhaupt dan wel een goede buurt om te verblijven? Ik kijk dagelijks op Hotwire en bied al een weekje op minimaal een 3* hotel in het Downtown gedeelte van Memphis, maar tot nu toe geen geluk! Memphis heeft zo te lezen veel last van shabby neighbourhoods, wat is wijsheid??
Theo
Theo
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij sliepen vorig jaar in het Sheraton Music City voor $46. Dat is Nashville Airport 3 1/2 ***. Erg mooi hotel en zeker voor die prijs. Je hebt 6 Rebid Zones dus je kan lekker snel bieden.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik ben geweest in het Doubletree hotel in downtown Memphis en dat was echt een fijn hotel! Ik zou er zo weer heengaan 

Mooi, dit is inderdaad 1 van de hotels die ik probeer te krijgen via Priceline, maar tot op heden is het nog niet geluktZiva schreef:Ik ben geweest in het Doubletree hotel in downtown Memphis en dat was echt een fijn hotel! Ik zou er zo weer heengaan

Jammer joh, hoop dat het lukt!
Het zwembad stelt overigens weinig voor alhoewel het wel leuk is om buiten te zwemmen midden in het centrum van Memphis. De kamers zijn echter netjes en het personeel is heel vriendelijk. Er zit een TGIF restaurant "in" het hotel waar je ontbijt en eventueel ook 's avonds eet. Beale Street is echt op loopafstand dus na een avondje drinken kun je makkelijk weer terugkomen. Het Peabody hotel zit aan de overkant en Mud Island is goed te lopen. Net zoals winkels die ook wel in de buurt zitten. Overigens: Chez Rendevouz ("het" befaamde spareribs restaurant) zit ook echt vlakbij en daar moet je zeker gaan eten! de spareribs zijn heerlijk maar vooral de sfeer is echt leuk
De buurt is natuurlijk niet echt super maar dat is volgens mij in veel steden zo. Overdag heb ik me echter geen moment bang gevoeld maar 's avonds zie je wel veel zwervers/crackheads lopen dus nee, ik zou niet in de avond gaan wandelen maar eerder met de auto ergens heengaan. Er is Vallet parking aanwezig en je auto wordt gewoon opgehaald en voorgereden voor het hotel en als je terugkomt brengen ze je auto weer in de parking.
Het zwembad stelt overigens weinig voor alhoewel het wel leuk is om buiten te zwemmen midden in het centrum van Memphis. De kamers zijn echter netjes en het personeel is heel vriendelijk. Er zit een TGIF restaurant "in" het hotel waar je ontbijt en eventueel ook 's avonds eet. Beale Street is echt op loopafstand dus na een avondje drinken kun je makkelijk weer terugkomen. Het Peabody hotel zit aan de overkant en Mud Island is goed te lopen. Net zoals winkels die ook wel in de buurt zitten. Overigens: Chez Rendevouz ("het" befaamde spareribs restaurant) zit ook echt vlakbij en daar moet je zeker gaan eten! de spareribs zijn heerlijk maar vooral de sfeer is echt leuk

De buurt is natuurlijk niet echt super maar dat is volgens mij in veel steden zo. Overdag heb ik me echter geen moment bang gevoeld maar 's avonds zie je wel veel zwervers/crackheads lopen dus nee, ik zou niet in de avond gaan wandelen maar eerder met de auto ergens heengaan. Er is Vallet parking aanwezig en je auto wordt gewoon opgehaald en voorgereden voor het hotel en als je terugkomt brengen ze je auto weer in de parking.
@ Dude;
Inderdaad, dat was 'em.
Ik zeg het, het was maar voor 2 nachtjes en louter financiëel/locatie gekozen.
Ik moet wel zeggen, bij ons waren de kamers ni echt vuil, muf,... Enorm ouderwets wel maar voor de rest wel ok.
Het was eerder de buurt die wat...euhm...speciaal was.
Eerste keer en laatste keer.
Inderdaad, dat was 'em.
Ik zeg het, het was maar voor 2 nachtjes en louter financiëel/locatie gekozen.
Ik moet wel zeggen, bij ons waren de kamers ni echt vuil, muf,... Enorm ouderwets wel maar voor de rest wel ok.
Het was eerder de buurt die wat...euhm...speciaal was.
Eerste keer en laatste keer.
ga in memphis niet naar holiday inn medical center!!! ligging niet goed
en de rest ook al niet.
in nashville hadden we holiday inn vanderbilt, die was meer dan in orde
(achter de hoek een zeer goed steakrestaurant, als je de naam wil kan
ik die wel opsnorren)
en de rest ook al niet.
in nashville hadden we holiday inn vanderbilt, die was meer dan in orde
(achter de hoek een zeer goed steakrestaurant, als je de naam wil kan
ik die wel opsnorren)
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Ga inderdaad niet naar de Super 8 in Memphis. Vage buurt, niet echt schoon (echt niet eigenlijk) en niet op loopafstand naar centrum. Ik heb er ooit ook een nacht geslapen en geen aanrader. Dan maar iets meer betalen in downtown. Ga je in de buurt van Beale Street zitten, dan betaal je meer, maar je zit veilig en waarschijnlijk is het er ook schoon.
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
Eindelijk beet in Memphis Downtown met Priceline! Voor $84 (excl) hebben we het Crowne Plaza 3,5 * "gewonnen" voor 2 nachten en 2 kamers in juli. Dit was een moeilijke bevalling, wilde in ieder geval minstens een 3* in Downtown. Niet een mega deal maar zeker tevreden. Op naar 1 nachtje in Nashville.....
Theo
Theo
Theo, wat fijn dat het toch gelukt is!
Wanneer zitten jullie er? Wij hebben dit hotel ook (ook bij ons niet een hele goede deal) voor 10 t/m 12 juli
Wanneer zitten jullie er? Wij hebben dit hotel ook (ook bij ons niet een hele goede deal) voor 10 t/m 12 juli

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3506 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties