Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waarop moet je specifiek letten bij het afhalen van een RV?
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Waarop moet je specifiek letten bij het afhalen van een RV?
Angelsoft raden ze ons ook aan maar dan 11 jaar geleden, we hebben het trouwens ook nooit gekocht, maar kochten gewoon toiletpapier.
De laatste jaren heb ik niets meer over Angelsoft gehoord, bij het ophalen van de camper.
De laatste jaren heb ik niets meer over Angelsoft gehoord, bij het ophalen van de camper.
We hadden genoeg linnengoed. Alleen al het bestek en keukenspullen zat in grote kartonnen dozen. dit moesten wij zelf uitpakken, en deze dozen kwamen per 4 werd ons meegedeeld. Vond het zelf ook wel wat vreemd.....Annie schreef: Als jullie dan voor 4 personen bestek hadden dan hadden je ook linnengoed te weinig.
groetjes, Greetje
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad vreemd, bij El-Monte hebben we altijd onze keukeninventaris in een plasticbox gekregen en de personalkist, was pp verpakt in plastic.
Ben je mooi afgezet.
Ik had een mail naar het hoofdkantoor gedaan, met een flinke klacht.
Ons waren ze vorig jaar vergeten op te halen bij het hotel, terwijl we een early pick-up hadden geboekt, wilden eerst dat bedrag niet in mindering brengen, door alleen al te zeggen dat we ene klacht naar het hoofdkantoor zouden doen, ondernamen ze pas aktie en werd het bedrag in mindering gebracht.
Dit was in San Francisco, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik het daar niet het klantvriendelijkste kantoor vind.
Ben je mooi afgezet.
Ik had een mail naar het hoofdkantoor gedaan, met een flinke klacht.
Ons waren ze vorig jaar vergeten op te halen bij het hotel, terwijl we een early pick-up hadden geboekt, wilden eerst dat bedrag niet in mindering brengen, door alleen al te zeggen dat we ene klacht naar het hoofdkantoor zouden doen, ondernamen ze pas aktie en werd het bedrag in mindering gebracht.
Dit was in San Francisco, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik het daar niet het klantvriendelijkste kantoor vind.
Wij hadden een beetje het idee dat de lokatie in Denver net overgenomen was door een ander bedrijf. Het adres was ook net veranderd.
Het was allemaal best wel spannend die eerste dag en met 4 kinderen, jetlag, uitpakken etc. En daarom hebben we er geen probleem van gemaakt. Al het bestek was ook na 4 weken kapot of verbogen. De kwaliteit was niet erg goed. Tijdens de vakantie hadden we wel het plan om er een klacht over in te dienen, maar we hebben verder erg van de vakantie genoten, en hadden niet zo'n zin om achteraf daar nog mee bezig te zijn.
Overigens hadden wij onderweg ook nog een probleem met een accu die helemaal gesmolten was. En een verschrikkelijke stank. Eekhoorntje in de motor??
Vlgs. de garage is het vaak bij verhuurders dat de rv's 's ochtends worden ingeleverd (na b.v. 6.000 km op de teller gemaakt te hebben) en gaat de camper 's middags al weer mee. Er is dus ook geen tijd voor een goed onderzoek naar de camper zelf. (dus remmen motor etc.) Maar daar kan ik zelf niets over zeggen.
De service onderweg was overigens wel goed.
Het was allemaal best wel spannend die eerste dag en met 4 kinderen, jetlag, uitpakken etc. En daarom hebben we er geen probleem van gemaakt. Al het bestek was ook na 4 weken kapot of verbogen. De kwaliteit was niet erg goed. Tijdens de vakantie hadden we wel het plan om er een klacht over in te dienen, maar we hebben verder erg van de vakantie genoten, en hadden niet zo'n zin om achteraf daar nog mee bezig te zijn.
Overigens hadden wij onderweg ook nog een probleem met een accu die helemaal gesmolten was. En een verschrikkelijke stank. Eekhoorntje in de motor??
Vlgs. de garage is het vaak bij verhuurders dat de rv's 's ochtends worden ingeleverd (na b.v. 6.000 km op de teller gemaakt te hebben) en gaat de camper 's middags al weer mee. Er is dus ook geen tijd voor een goed onderzoek naar de camper zelf. (dus remmen motor etc.) Maar daar kan ik zelf niets over zeggen.
De service onderweg was overigens wel goed.
groetjes, Greetje
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
De kwalitiet van het bestek is inderdaad niet denderend , we gaan dit jaar alles zelf kopen, we denken dat we dan goedkoper uit zijn.
Als eerste wordt een dollarstore aangedaan.
Als eerste wordt een dollarstore aangedaan.
We hebben er wel veel lol om gehad hoor! vorken die ombogen tijdens het eten en messen die in tweeën braken tijdens het snijden
Is dit anders bij andere maatschappijen? We hopen in 2011 weer terug te gaan. en w.s. starten we weer in Denver.

Is dit anders bij andere maatschappijen? We hopen in 2011 weer terug te gaan. en w.s. starten we weer in Denver.
groetjes, Greetje
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zit wel verschil in bij anderen, maar daar hadden we weer ander gebreken.
De kwaliteit van het bestek weegt niet op tegen andere gebreken die we ondervonden.
Als je ons reisverslag volgt, zal ik daar verslag doen van de kosten van de camperinventaris en de personalkits, misschien is het dan ook een optie om alles zelf te kopen.
De kwaliteit van het bestek weegt niet op tegen andere gebreken die we ondervonden.
Als je ons reisverslag volgt, zal ik daar verslag doen van de kosten van de camperinventaris en de personalkits, misschien is het dan ook een optie om alles zelf te kopen.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet hoe het bij Moturis of El Monte zit, alleen bij Road Bear, maar normaal gesproken wordt waar mogelijk vermeden om een camper dezelfde dag weer de weg op te sturen, juist om iets meer tijd te kunnen hebben om de camper te inspecteren. Dat gezegd hebbende, er is een checklist ("Safety Inspection") die de monteurs moeten nalopen als zij aan de camper werken. Voordat die lijst volledig is afgewerkt mag en zal een camper het terrein niet verlaten, hoe druk het ook is.greetje schreef:Vlgs. de garage is het vaak bij verhuurders dat de rv's 's ochtends worden ingeleverd (na b.v. 6.000 km op de teller gemaakt te hebben) en gaat de camper 's middags al weer mee. Er is dus ook geen tijd voor een goed onderzoek naar de camper zelf. (dus remmen motor etc.).
Die checklist bevat punten voor rondom de camper, de binnenkant van de camper, en een technische inspectie. Zo wordt er o.a. ook gekeken naar zichtbare slijtage en gebreken. Bij twijfel wordt een camper vervangen door een andere, indien mogelijk, of wordt er bij de dealer een spoedafspraak gemaakt voor vervanging van onderdelen.
Zo'n inspectie neemt zo'n anderhalf à twee uur in beslag, waarna de camper weer met een gerust hart de weg op gestuurd kan worden.
Uiteraard kan er altijd iets gebeuren, maar zo'n inspectie is meer dan je eigen auto thuis krijgt na 6000 kilometer...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij gaat het bij El-Monte ook op die manier.
Wij hebben altijd een early pick-up en dan staat de amper altijd al klaar, dat is dan geen camper die net ingeleverd is.
Na de middag zal je waarschijnlijk wel een camper hebben die s'morgens is ingeleverd, nagekeken en schoongemaakt.
Wij hebben altijd een early pick-up en dan staat de amper altijd al klaar, dat is dan geen camper die net ingeleverd is.
Na de middag zal je waarschijnlijk wel een camper hebben die s'morgens is ingeleverd, nagekeken en schoongemaakt.
Dan zou je toch zeggen dat na een goede check ze dit niet over het hoofd zouden moeten zien....

Zo zag de accu eruit, hoop dat het duidelijk genoeg is, ben al trots dat het me lukt om een foto te plaatsen
, lukt nog even niet om het te vergroten...

Zo zag de accu eruit, hoop dat het duidelijk genoeg is, ben al trots dat het me lukt om een foto te plaatsen

groetjes, Greetje
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Even een andere vraag: Ik heb van Tioga begrepen dat we de avond voor de pick-up met Moturis moeten bellen, ter bevestiging voor onze pick-up. Is dat normaal?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien hebben ze het inderdaad gezien, maar niks mee gedaan...greetje schreef:Dan zou je toch zeggen dat na een goede check ze dit niet over het hoofd zouden moeten zien....

Het ziet er niet netjes uit, nee, maar het hoeft niet per se te betekenen dat de accu niet (meer) goed is, en dan is het uit tijdgebrek misschien overgeslagen om dit schoon te maken. Was dit overigens de auto-accu, of de accu van het huisgedeelte? (En welke maatschappij/lokatie?)
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Het was de accu van het huishoudelijke gedeelte. Het koste ook wel wrikken voordat het deksel onder de mat loskwam, dus onze gedachte was dat er al even niet naar gekeken was. Het probleem was eigenlijk erg bijzonder. Zodra het 's nachts stil werd merkte ik op dat als ik me in bed omdraaide er een motortje begon te draaien, wat na enkele seconden weer afsloeg ( als ik het zo lees klinkt het nog opmerkelijker...Dento schreef:Het ziet er niet netjes uit, nee, maar het hoeft niet per se te betekenen dat de accu niet (meer) goed is, en dan is het uit tijdgebrek misschien overgeslagen om dit schoon te maken. Was dit overigens de auto-accu, of de accu van het huisgedeelte? (En welke maatschappij/lokatie?)

Zodra we de accu uitzetten was het probleem verholpen. We zijn gelijk de dag daarna geholpen, en daarna was het verholpen. Ik herinner me dat het garage personeel het ‘very disgusting’ vonden..
we huurden bij el monte Denver
Sylvia1977 schreef:Even een andere vraag: Ik heb van Tioga begrepen dat we de avond voor de pick-up met Moturis moeten bellen, ter bevestiging voor onze pick-up. Is dat normaal?
ja dat is normaal
groetjes, Greetje
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ha, 7 keer met een camper op pad geweest. Eerste keer JC'RV's (die doen dit niet meer), vijf keer Road Bear en één keer Moturis. Nooit buigende vorken of lepels gehadgreetje schreef:We hebben er wel veel lol om gehad hoor! vorken die ombogen tijdens het eten en messen die in tweeën braken tijdens het snijden![]()

Wel bij Road Bear altijd voor zes personen bestek, borden, bekers en glazen, ook als we met z'n tweeën reisden. Bij Moturis alles vierpersoons toen we onlangs met z'n tweeën op pad waren.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Uri Geller hé.Nooit buigende vorken of lepels gehad

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ha, zouden ze die inhuren bij El Monte?
Wat ons opviel was dat bij Moturis exact hetzelfde bestek, borden, glazen en linnengoed in de camper zat als bij Road Bear. Zelfde leverancier blijkbaar.
Wat ons opviel was dat bij Moturis exact hetzelfde bestek, borden, glazen en linnengoed in de camper zat als bij Road Bear. Zelfde leverancier blijkbaar.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Uri heeft zijn krachten op ons geprojecteerd en nu kunnen we ook bestek buigen. 

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wow .... da's wel knapAnnie schreef:Uri heeft zijn krachten op ons geprojecteerd en nu kunnen we ook bestek buigen.

hadden we dat nou geweten.....dan hadden we gelijk een verklaring voor het eekhoorntje in de motor. (alleen is er dan wel wat fout gegaan op het eind..)Annie schreef:Uri heeft zijn krachten op ons geprojecteerd en nu kunnen we ook bestek buigen.

groetjes, Greetje
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Krachtveld wat alle energie tegen hield ?
Zielig voor de eenkhoorn.

Zielig voor de eenkhoorn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht