Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
autohuur via vliegwinkel
autohuur via vliegwinkel
Iedereen is lyrisch over usareisen.de, maar wanneer ik een compact zoek via vliegwinkel, ben ik ongeveer evenveel kwijt (met all inclusive pakket) via vliegwinkel als via usareisen, met als "plus" dat je hem dan via hertz meekrijgt ipv dollar.
Heeft iemand ervaring met Hertz via vliegwinkel?
Of mis ik iets?
Heeft iemand ervaring met Hertz via vliegwinkel?
Of mis ik iets?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: autohuur via vliegwinkel
Usareisen is vooral goedkoop bij de kleinere SUV's, die maar een paar euro's meer kosten dan een compact.
De vorige 2 keer hebben we ook bij usareisen geboekt, maar dit keer een grotere suv en die was elders ook een stuk goedkoper.
De vorige 2 keer hebben we ook bij usareisen geboekt, maar dit keer een grotere suv en die was elders ook een stuk goedkoper.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Hoeveel mijlen ben je van plan af te leggen in Amerika? Bij lange ritten is een grotere auto in de regel veel comfortabeler dan een compact. Bovendien is de meerprijs van zo'n auto te verwaarlozen t.o.v. het gemak wat je ervan hebt.
Roland
Roland
We zijn met zijn tweeën, voor een paar tientjes meer heb je een grotere auto die echter ook veel meer slurpt. Dat kost niet veel in de VS, maar ik ben iemand die zeg maar tien jaar geleden al geen gloeilampen maar alleen maar spaarlampen had...
Bovendien kan ik me niet voorstellen dat een Ford Focus weinig rijcomfort bied, anders heb ik medelijden met al die lease-Focusjes en de mensen die daar de hele dag in zitten...
Bovendien kan ik me niet voorstellen dat een Ford Focus weinig rijcomfort bied, anders heb ik medelijden met al die lease-Focusjes en de mensen die daar de hele dag in zitten...
Laatst gewijzigd door markro op 17 mar 2010, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
In een wat hogere auto zie je meer.
Waarom rijden al die mensen met die hoge auto's dan steeds tegen fietsen en paaltjes aan?Annie schreef:In een wat hogere auto zie je meer.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Weet ik niet nog nooit gedaan en rij al enkele jaren in een hogere auto. 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wat ik er van begrepen is, is dat een huidige euro focus een stuk beter is dan een us focus. Vanaf 2011 gaan ze terug naar 1 model wereldwijd.keko schreef:Bovendien kan ik me niet voorstellen dat een Ford Focus weinig rijcomfort bied, anders heb ik medelijden met al die lease-Focusjes en de mensen die daar de hele dag in zitten...
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Als dat belangrijk voor je is, moet je inderdaad geen 'slurper' nemen. Al valt dat in de praktijk nog wel wat mee hoor.keko schreef:We zijn met zijn tweeën, voor een paar tientjes meer heb je een grotere auto die echter ook veel meer slurpt. Dat kost niet veel in de VS, maar ik ben iemand die zeg maar tien jaar geleden al geen gloeilampen maar alleen maar spaarlampen had...

Die paar weken per jaar dat ik in Amerika rijdt, wil ik het liefst een mooie grote auto (SUV) danwel cabrio. Wat het verbruik is zal mij een zorg zijn.

Roland
ow, nu heb ik me onder andere door jullie op het forum laten overhalen en heb toch nog een equinox gehuurd (laatste paar dagen van de 11%-aanbieding)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht