Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jouw mooiste USA foto...
Re: Jouw mooiste USA foto...
Zoiets ja, ik heb hier een zuchtende echtgenoot. Eigen schuld trouwens; hij heeft me dat gevaarte voor m'n verjaardag gegeven. Heb hem nu een videocamera cadeau gedaan; wedstrijdje houden in lang bezig zijn 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
@Marjon,
.......................GEWELDIGE FOTO''S!!!!!!!!!
Ga door!
MVG
A3
.......................GEWELDIGE FOTO''S!!!!!!!!!
Ga door!
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
Dit zijn er enkele van onze 2008 reis:
Slide rock - Sedona AZ

Grand Canyon -AZ

Desert View Watchtower, Grand Canyon - AZ

Antelope canyon - Page AZ

Sunset Monument Valley - AZ/UT

Monument Valley - AZ/UT

Muley Point - AZ

Squirel in Bryce Canyon - UT

Bryce Canyon - UT

Gosthown Bodie - CA

Bart
Slide rock - Sedona AZ

Grand Canyon -AZ

Desert View Watchtower, Grand Canyon - AZ

Sunset Monument Valley - AZ/UT

Monument Valley - AZ/UT

Muley Point - AZ

Squirel in Bryce Canyon - UT

Bryce Canyon - UT

Gosthown Bodie - CA

Bart
Laatst gewijzigd door Dude op 15 mar 2010, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Henb je aan 1 canvasje niet genoeg? 

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wauw , die foto van de Grand Canyon is mooi Bart!!!
Marjon
Marjon
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat zijn er weel schitterende foto's bijgekomen, de laatste paar dagen. Tot nu toe is het er nooit van gekomen om naar het noordwesten te gaan, maar jouw foto's Marjon zorgen ervoor dat het toch weer begint te kriebelen bij me. We zullen toch onze rotsen en dirtroads eens in moeten gaan ruilen voor dat prachtige Olympic NP!
Dude, wat een originele manier om de Desert View toren te fotograferen! Spreekt me heel erg aan. En Elly ook jullie foto's waar de kleuren zijn bewerkt, de Yellow Cabs en de American Flag-kleding, die zijn erg mooi. Vooral de sfeer komt hier zo goed naar voren.
Ik heb 't al vaker gezegd, maar ik zeg het nog maar eens: dit is mijn meest favoriete topic op dit forum
Dude, wat een originele manier om de Desert View toren te fotograferen! Spreekt me heel erg aan. En Elly ook jullie foto's waar de kleuren zijn bewerkt, de Yellow Cabs en de American Flag-kleding, die zijn erg mooi. Vooral de sfeer komt hier zo goed naar voren.
Ik heb 't al vaker gezegd, maar ik zeg het nog maar eens: dit is mijn meest favoriete topic op dit forum

http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
We zijn dit weekend eventjes naar Arches NP geweest. Het blijft daar toch mooi, heerlijk dat het zo dichtbij is (voor Amerikaanse begrippen tenminste - 243 mijl). Mijn zoon en ik hebben geprobeerd vroeg op te staan om de zonsopgang te pakken te krijgen, maar het was toch wel moeilijk om op tijd uit bed te komen!

Laatst gewijzigd door Dutchess op 17 mar 2010, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
*jaloers* ik wou dat ik - en waarschijnlijk veel anderen hier- kon zeggen, "schat laten we eventjes naar Arches gaan"Dutchess schreef:We zijn dit weekend eventjes naar Arches NP geweest.

maar ook een heel mooie foto.
Van jou ook Bart, heb zo zin om terug te gaan
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Prachtige foto's zijn er weer geplaatst. Wij hebben ook ''zo'n' trucje toegepast op onze foto.
Op de boot naar Alcatraz

Op de boot naar Alcatraz

Mensen wat een mooie foto's
Hoe doe jullie toch die leuke effecten?
Zeg maar alles zwart/wit en dat 1 item er in volle kleur uitlichten?
cheers Henk
Hoe doe jullie toch die leuke effecten?
cheers Henk
-
- Amerikakenner
Prachtige foto's zeg.
@zon: mooie compositie, alleen bij de laatste 2 de horizon wat rechttrekken staat beter denk ik.
@zon: mooie compositie, alleen bij de laatste 2 de horizon wat rechttrekken staat beter denk ik.

Ehhhh.........
Dank je voor compliment.
Maar dit zijn de foto's zoals ze zijn, ik ben een totaly nert met dit soort dingen.
Zo komen ze van de camera en zo gaan ze weer op het net, geen poespas zeg maar want ik zou niet weten hoe.
Het kost me al genoeg moeite om ze hier op het forum te krijgen, lol
cheers
Dank je voor compliment.
Maar dit zijn de foto's zoals ze zijn, ik ben een totaly nert met dit soort dingen.
Zo komen ze van de camera en zo gaan ze weer op het net, geen poespas zeg maar want ik zou niet weten hoe.

cheers
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik denk dat je dat goed in Photoshop kunt doen, maar wij zijn daar ook niet erg handig mee, dus mijn man heeft dit in paint gedaan. Hij is lang bezig geweest.Hoe doe jullie toch die leuke effecten?

Bij deze foto heeft hij de trainer weggepoetst.

Verder bewerken we niet zoveel, zijn er eerlijk gezegd niet zo handig in.
-
- Amerikakenner
Het is ook alleen maar omdat ik dit als hobby sinds een paar maanden heb hoorzon25 schreef:Ehhhh.........
Dank je voor compliment.
Zo komen ze van de camera en zo gaan ze weer op het net, geen poespas zeg maar want ik zou niet weten hoe.![]()
cheers

Vroeger was het bij mij ook van, Oh wat een leuk plaatje, klik! Maar als je een dslr hebt en daarbij een goede fotocursus doet, waarbij naast de technische termen (diafragma, belichting enzovoort) ook aandacht wordt besteed aan zaken als compositie, verhoudingen en nog wat van die dingen dan valt het mezelf op dat ik in alle foto's die hier gepost worden daarop let.
Ik ben in ieder geval blij dat je ze gewoon lekker hier op het forum zet!
-
- Amerikakenner
Dames en heren,
Zou er geen uitgever te vinden zijn die een mooi fotoboek wil uitgeven?
Ik meen oprecht dat er hier foto's voorbijkomen die in geen enkel boek over de door ons zo geliefde US of A zouden misstaan.
Heeft iemand van de Forummers contacten hiervoor?
MVG
A3
Zou er geen uitgever te vinden zijn die een mooi fotoboek wil uitgeven?
Ik meen oprecht dat er hier foto's voorbijkomen die in geen enkel boek over de door ons zo geliefde US of A zouden misstaan.
Heeft iemand van de Forummers contacten hiervoor?
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
- Jazzkat
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik zie zo veel mooie foto's voorbij komen. Maar ik heb een vraagje? Het bewerken van foto's speciaal die zwart wit met 1 kleur accent!
Hoe doen jullie dat en met welk programma. Ik heb zelf ook een aantal foto's waar ik dit mee wil doen, maar een duwtje in de goede richting zou erg helpen.
Hoe doen jullie dat en met welk programma. Ik heb zelf ook een aantal foto's waar ik dit mee wil doen, maar een duwtje in de goede richting zou erg helpen.
Live the life you love
Love the life you live
Love the life you live
- Jazzkat
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zijn misschien niet de mooiste foto's maar ze zijn voor mij wel heel speciaal. Vooral de onderste 2 foto's
Klik hier voor foto 1.
Klik hier voor foto 2.
Klik hier voor foto 3.
Klik hier voor foto 1.
Klik hier voor foto 2.
Klik hier voor foto 3.
Live the life you love
Love the life you live
Love the life you live
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties