Ik heb zelf weer geboekt met britisch airways........

Om heel effe verder off topic te gaanTipsy_1 schreef:over failliet gaan gesproken: ik had ook nooit gedacht dat Sabena ooit failliet ging gaan, en je ziet...
Waarom als ik vragen mag?RoyBergen schreef:ook een voordeel om niet over te stappen in de usa...(vind ik persoonlijk).
Ik heb in ieder geval daarvoor gekozen omdat je dan lekker de gehele rit in het vliegtuig kan blijven zitten en een beetje een tukje doen.Clint schreef:Waarom als ik vragen mag?RoyBergen schreef:ook een voordeel om niet over te stappen in de usa...(vind ik persoonlijk).
Het ligt er denk ik heel erg aan waar in de VS je moet zijn. Naar CA kan ik me je redenering goed voorstellen. Ik hoef meestal vanaf de PoE nog maar max 1.5 uur. Dan heb ik ook liever een overstap in de VS, want op MCI gaan er geen rechtstreekse TATL vluchten, plus dat als je je vlucht mist er meer vluchten naar je eindbestemming gaan vanuit de VS dan vanuit Europa.Lampie schreef:[
Ik heb in ieder geval daarvoor gekozen omdat je dan lekker de gehele rit in het vliegtuig kan blijven zitten en een beetje een tukje doen.
Een overstap in de States zit vaak zo in het midden van de vlucht. Ik vind ook de service op een transatlantische vlucht beter dan local vlieg/bus ritje.
Dat stukkie naar Londen red ik wel.
Dat magClint schreef:Waarom als ik vragen mag?RoyBergen schreef:ook een voordeel om niet over te stappen in de usa...(vind ik persoonlijk).