Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

eerste week LA-Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: eerste week LA-Vegas

Bericht door gleuknie »

MichelH schreef:3 Dagen voor Kings & Sequioa NP lijkt me ook erg veel.
Ik heb al diverse reisverslagen gelezen, waarbij ik tot de conclusie ben gekomen dat dit helemaal niet veel is. Als je alleen al kijkt bij google-afbeeldingen lijkt mij Kings Canyon ook een prachtig park: http://images.google.nl/images?hl=nl&so ... a=N&tab=wi

Persoonlijk vond ik Yosemite ook een prachtig park, maar Sequoia/Kings Canyon lijkt me ook een prachtig alternatief. Keuzes maken is en blijft moeilijk. Zelfs als je een jaar in het zuidwesten verblijft, heb je nog niet alles gezien. Ik heb zelf dus ook nog vele reizen te gaan. :lol:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

keko schreef:Grofweg is de planning om via death valley naar bishop te rijden, vervolgens door sequoia parc, dan rustig richting kust ..
Dit begrijp ik niet helemaal. Waarom wil je vanuit Death Valley eerst helemaal naar Bishop rijden? Je kunt beter meteen vanuit Death Valley de 395 naar het zuiden nemen. Sequoia heeft geen ingang aan de oostkant, je kunt er alleen via de westkant naar binnen.

Marjon
keko
Amerika-ontdekker

Bericht door keko »

Lijkt me een goed voorstel, maar zoals ik al zei, ben ik momenteel vooral met de planning van de eerste week bezig, maar wil iedereen graag weten wat ik erna ga doen.
Laten we zeggen grofweg: death valley - park - kust - SF
Wel heel erg bedankt voor alle reacties!
Laatst gewijzigd door markro op 17 mar 2010, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Keko,

de reden waarom we dat vragen is om te kunnen kijken hoe je die eerste week het beste kan inplannen. Twee weken voor DV, Sequoia, kustroute en SF is heel ruim gezien. Dus misschien kan je nog andere dingen meenemen die je misschien anders in de eerste week zou plannen. Het is maar om het plaatje in zijn geheel te kunnen schetsen, he. :-)
keko
Amerika-ontdekker

Bericht door keko »

OK, maar stellen jullie dan voor om na Vegas naar Zion/Antelope te gaan? en vervolgens richting kust?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer