Niks mis met binnenlands vluchten hoor

. Je bent natuurlijk wel gevoeliger voor vertraging met het vliegtuig, dan met de trein.
Ik heb vorig jaar twee binnenlandse vluchten gemaakt. De eerste keer van Washington Dulles naar LaGaurdia met een Embraer 140. Prima vlucht, voor mij de eerste keer in zo'n kleine jet. Je bent inderdaad wat gevoeliger voor turbulentie, maar qua comfort was het gewoon ok.
Tweede vlucht was van Lagaurdia naar Ronald Reagan (het handigste vliegveld voor hartje DC). Deze keer hadden we bij US Airways Shuttle geboekt. Erg comfortabele experience. Het inchecken was zo gepiept, en de terminal best aardig om wat tijd in door te brengen. We waren op de 8pm vlucht geboekt, maar we hadden in principe MAKKELIJK met de 7pm mee gekund, alleen we wilde toen eerst nog wat eten. Vlucht werd uitgevoerd met een Airbus A320, gewoon een normale short-haul jet. Vlucht was niets mis mee, kon me toen ook haast niet voorstellen dat US Airways zo'n slechte reputatie heeft. Alles was gewoon prima, modern vliegtuig, comfortabele stoelen, aardige FA's, gratis drankjes. Bij aankomst lag de bagage al op de band toen we aankwamen. Echt aan te raden!
Eind dit jaar ga ik waarschijnlijk weer een binnenlandse vlucht maken. Ik denk met Jetblue, want die hebben samen met Virgin America by far de beste producten van de Amerikaanse airlines. Jetblue vliegt trouwens alleen maar met A320s (aardig groot) en Embraer E190s, deze Embraers staan bekend als de meest comfy kleine jets.
Rob schreef:Reken er wel op dat je bij losse binnenlandse vluchten moet betalen voor je koffer(s) ook voor je eerste koffer, de enige airline die nog niets in rekening brengt voor de bagage is Southwest airline.
Dit is niet waar

. Bij Jetblue is de eerste koffer ook gewoon gratis.