Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis hekkie en Jhek: 9 weken cross country (West)
Re: Reis hekkie en Jhek: 9 weken cross country (West)
je weet niet wat je zegt; die speelt in een band, muzikanten dansen niet, zingt De Dijk niet voor niks, maar ja misschien lukt het jou wel 

Even een missertje...
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Voor de campground in Gouldings bij Monument Valley weet ik dat het verstandig is een cabin of RV-plek van te voren te reserveren. Ik vraag me af of dit ook voor tentjes geldt. Wij willen daar in principe overnachten in de nacht van 6 op 7 mei. Als ik op de site kijk zijn alle tentplaatsen nog vrij voor die nacht en aangezien wij er niet zo van houden overnachtingen vast te leggen vanwege de flexibiliteit, neig ik ernaar maar te gokken dat er een plaats vrij is.
Weet iemand hoe het daar in het algemeen gesteld is met de bezetting op de tentsites?
Marjan
Weet iemand hoe het daar in het algemeen gesteld is met de bezetting op de tentsites?
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
De keren dat wij er gestaan hebben stonden er bijna geen tenten max een stuk of drie.
Maar het is al weer een paar jaar geleden dus hoe het tegenwoordig is weet ik niet.
Maar het is al weer een paar jaar geleden dus hoe het tegenwoordig is weet ik niet.
in september stonden er ook bijna geen tentjes, en zelfs de 30ft camper kon er zo terecht!
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
In een ander topic las ik over de scenic byway "Rim of the World" in het San Bernadino Forest. Het lijkt mij een prachtige route maar je leest er hier weinig over. Ik kwam deze route wel tegen op de weblog van Harry en Jaap en mijn vraag (aan hen) is eigenlijk of het inderdaad de moeite waard is deze voor ons omweg te maken en hoe lang je daar over doet.
We komen de 20e april aan in LA, moeten de volgende ochtend allerlei inkopen doen en rijden dan naar Banning (even voor Palm Springs) voor de overnachting. We zouden deze dag Rim of the World mee kunnen pakken, maar dit moet eigenlijk ook niet meer tijd in beslag nemen dan plm 2 uurtjes anders kom ik in tijdnood. Volgens S&T is dit haalbaar.
Ben benieuwd naar het antwoord.
Marjan
We komen de 20e april aan in LA, moeten de volgende ochtend allerlei inkopen doen en rijden dan naar Banning (even voor Palm Springs) voor de overnachting. We zouden deze dag Rim of the World mee kunnen pakken, maar dit moet eigenlijk ook niet meer tijd in beslag nemen dan plm 2 uurtjes anders kom ik in tijdnood. Volgens S&T is dit haalbaar.
Ben benieuwd naar het antwoord.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
thuul schreef:in september stonden er ook bijna geen tentjes, en zelfs de 30ft camper kon er zo terecht!
Vorig jaar hebben wij op 29 april op deze campground gekeken (niet overnacht) en ook toen was er weinig bezetting. Nu zijn we dan een week later en ik denk dat ik dit dan maar ga gokken en niets vast ga leggen.Rob schreef:De keren dat wij er gestaan hebben stonden er bijna geen tenten max een stuk of drie.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Hier is wat info over Lake Arrowhead etc. Staat on op onze lijst voor dit jaar.
I'd go with Lake Arrowhead. It's easier to get to and a bit more high-end.
But, if you're hitting it on the way from PS to Anaheim, you could do both...and see areas that few tourists tread.
Take CA SR 62 north to CA SR 247 north. Turn left on Camp Rock Road, then left onto CA SR 18. This takes you into the mountains via the lightly traveled back way, and it's quite spectacular (though the road is tight, but always two lanes).
Once up, you can either take CA SR 38 around the north side of the lake (more scenic) or CA SR 18 on the south side (the business district).
Either way, from the dam at the west end, pick up CA SR 18 again (the aptly named Rim of the World Highway--if it's clear, you will not believe the view!!!), heading west. If you've had enough by CA SR 330, take it down the mountain. If not, follow the signs to Lake Arrowhead, then get down the mountain on CA SR 18 (almost a freeway!).
It's a long drive--check it out on GoogleMaps--but it's one you won't soon forget
This is definitely not tourist areas! The climb from Morongo Valley to 29 Palms is a steep one...it used to be littered with broken down cars when I was a kid, but any modern car has zero problems with it.
29 Palms is a weird desert town...lots of places to get tattoos. I went to a very strange hole in the wall restaurant (can't remember the name, but it was next to a tattoo place) where the service employee wore a t-shirt with a fairly obscene message on it...good food, though.
From there on CA SR 247/Old Woman Springs Road, you've got Landers, which was hit with a monster earthquake a while ago. Instead of turning on Camp Rock Road, you might want to detour to Lucerne Valley for something to drink or for fuel. The east end of town is more interesting, and it's only another couple of miles out of your way...worth doing if you like desert towns.
Then, CA SR 18 up into the mountains. It's steep, curvy and totally worth the drive, with almost no traffic. You might want to do a circle around Big Bear Lake so you see both the business district and the quiet north shore (including Fawnskin). There was a big fire that way recently, so I'm not sure how it looks these days.
The only other off-the-beaten-track suggestion I have is taking CA SR 138 down from Lake Arrowhead (if you make it that far). It will drop you off on I-15 and it's out of the way (again, GoggleMaps is your friend), but it is a beautiful drive with a great view of Lake Silverwood. If you go this way, be sure to get off I-15 at Cleghorn Road and follow old Route 66/Cajon Blvd. for a while. Turn left at Kenwood to get back on the freeway. It's a minor detail and very much worth it.
Auteur is FromtheBu uit LA.
Misschien heb je er iets aan. 2 uur lijkt me wel erg kort....
Hans
I'd go with Lake Arrowhead. It's easier to get to and a bit more high-end.
But, if you're hitting it on the way from PS to Anaheim, you could do both...and see areas that few tourists tread.
Take CA SR 62 north to CA SR 247 north. Turn left on Camp Rock Road, then left onto CA SR 18. This takes you into the mountains via the lightly traveled back way, and it's quite spectacular (though the road is tight, but always two lanes).
Once up, you can either take CA SR 38 around the north side of the lake (more scenic) or CA SR 18 on the south side (the business district).
Either way, from the dam at the west end, pick up CA SR 18 again (the aptly named Rim of the World Highway--if it's clear, you will not believe the view!!!), heading west. If you've had enough by CA SR 330, take it down the mountain. If not, follow the signs to Lake Arrowhead, then get down the mountain on CA SR 18 (almost a freeway!).
It's a long drive--check it out on GoogleMaps--but it's one you won't soon forget
This is definitely not tourist areas! The climb from Morongo Valley to 29 Palms is a steep one...it used to be littered with broken down cars when I was a kid, but any modern car has zero problems with it.
29 Palms is a weird desert town...lots of places to get tattoos. I went to a very strange hole in the wall restaurant (can't remember the name, but it was next to a tattoo place) where the service employee wore a t-shirt with a fairly obscene message on it...good food, though.
From there on CA SR 247/Old Woman Springs Road, you've got Landers, which was hit with a monster earthquake a while ago. Instead of turning on Camp Rock Road, you might want to detour to Lucerne Valley for something to drink or for fuel. The east end of town is more interesting, and it's only another couple of miles out of your way...worth doing if you like desert towns.
Then, CA SR 18 up into the mountains. It's steep, curvy and totally worth the drive, with almost no traffic. You might want to do a circle around Big Bear Lake so you see both the business district and the quiet north shore (including Fawnskin). There was a big fire that way recently, so I'm not sure how it looks these days.
The only other off-the-beaten-track suggestion I have is taking CA SR 138 down from Lake Arrowhead (if you make it that far). It will drop you off on I-15 and it's out of the way (again, GoggleMaps is your friend), but it is a beautiful drive with a great view of Lake Silverwood. If you go this way, be sure to get off I-15 at Cleghorn Road and follow old Route 66/Cajon Blvd. for a while. Turn left at Kenwood to get back on the freeway. It's a minor detail and very much worth it.
Auteur is FromtheBu uit LA.
Misschien heb je er iets aan. 2 uur lijkt me wel erg kort....
Hans
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt Hans, ik heb het uitgeprint en ga het even bestuderen met de kaart erbij.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is precies zo gegaan als jij zegt. Ik heb zojuist gebeld met Canyonlands en mijn creditcardnummer doorgegeven. De mail met het conformationnummer kreeg ik direct daarna al toegestuurd....Rob schreef:@ Marjan,
Vorig jaar heb ik ook per mail gereserveerd, ik kreeg toen een mail terug dat ze een CC# moesten hebben om de reservering te bevestigen ik heb toen telefonisch mijn CC# doorgegeven met verwijzing naar mijn mail en kreeg toen gelijk een bevestiging# wat een dag later ook nog eens per mail kwam.
Moet wel lukken dus.

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Afgelopen zomer stonden wij er in het hoogseizoen met de tent. Tegen de tijd dat het donker werd waren er nog steeds een paar tentplaatsen onbezet.
Ik zou inderdaad maar gokken dat er nog een plek vrij is.
Ik zou inderdaad maar gokken dat er nog een plek vrij is.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
hekkie schreef:Ik kwam deze route wel tegen op de weblog van Harry en Jaap en mijn vraag (aan hen) is eigenlijk of het inderdaad de moeite waard is deze voor ons omweg te maken en hoe lang je daar over doet.
We zouden deze dag Rim of the World mee kunnen pakken, maar dit moet eigenlijk ook niet meer tijd in beslag nemen dan plm 2 uurtjes anders kom ik in tijdnood.
Laat ik beginnen met te zeggen dat 2 uur wel heel erg weinig is voor deze rit, ik denk niet dat je dat gaat redden, we zijn begonnen aan de oostkant van de tour (bij San Bernardino), en hebben toch wel een uur of 4 gedaan over het hele stuk tot uiteindelijk de kruising met de I-15, daarna zijn we doorgereden op de 138 en hebben vervolgens de 2 genomen welke helemaal door de bergen weer teruggaat naar Los Angeles, je komt dan uit bij Pasadena, daar waren we om een uur of 7 en hebben daar in het erg gezellige centrum van Pasadena gegeten bij PF-Changs.
Wij vonden het een prachtige rit, en een aanrader voor iedereen die eens wat anders wil in de (op het forum vaak verguisde

- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt Harry. Ik heb met S&T erbij en ook de uitleg van Yeehaw de "Rim of the World" (nrs 2-3-4) nog eens goed bekeken en ik kom dan tot de volgende route (zie kaartje). Beginpunt is LAX waar wij een hotel hebben geboekt en het eindpunt is Banning voor die dag. In totaal geeft S&T 188 mijl aan met een rijtijd van plm 3,5 uur. Als ik daar nog eens 1,5 uur voor bijtel, zit ik dan een beetje goed? Dat zou in totaal 5 uur zijn.
Wij hebben die eerste morgen een hoop boodschappen te doen (w.o. campingspullen kopen e.d.) waar we zeker ook een paar uurtjes mee kwijt zijn. Als we proberen daar vóór 12 uur mee klaar te zijn en dan op pad gaan, zouden we toch eind van de middag moeten kunnen arriveren, hoop ik.
Is er ook nog iemand die een suggestie heeft voor een Walmart Supercenter op deze route?

Marjan
Wij hebben die eerste morgen een hoop boodschappen te doen (w.o. campingspullen kopen e.d.) waar we zeker ook een paar uurtjes mee kwijt zijn. Als we proberen daar vóór 12 uur mee klaar te zijn en dan op pad gaan, zouden we toch eind van de middag moeten kunnen arriveren, hoop ik.
Is er ook nog iemand die een suggestie heeft voor een Walmart Supercenter op deze route?

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Contacteer:
http://www.walmart.com/storeLocator/ca_ ... &x=30&y=14
Mogelijk kan je hier wat, mee de getoonde stores zijn allemaal supercenters
Mogelijk kan je hier wat, mee de getoonde stores zijn allemaal supercenters
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hoi Marjan,hekkie schreef: Is er ook nog iemand die een suggestie heeft voor een Walmart Supercenter op deze route?
Marjan
Je kunt ook in S&T zoeken op "Find Nearby Places". Als je Grocery Stores aanvinkt, laat hij (o.a.) alle Walmarts langs je route zien. Je kunt zelf aangeven hoever het van je route af mag liggen.
Groetjes
Monique
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ha,ha, bedankt Monique (en Rob ook), dit had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken. Ik kijk op S&T altijd wel naar bijvoorbeeld hotels en campgrounds maar grocerystores kan natuurlijk ook....
Marjan

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan wel een beetje hulp van jullie gebruiken voor het tweede deel van onze vakantie. Ik kom er niet helemaal uit namelijk.
De eerste 4 weken staan vast (CA, NV, AZ, UT) en dat programma zal ik binnenkort posten maar het gaat om de volgende 5 weken. In eerste instantie had ik een route vanaf Denver omhoog naar Noord Dakota en dan westwaarts naar Washington State en via allerlei kronkels terug naar Utah en uiteindelijk LA. Aangezien we met een tentje gaan kamperen en alles nog eens goed bekeken hebben qua temperatuur hebben we uiteindelijk besloten deze route niet te rijden. Veel te koud nog daar in het noorden en dan heb ik al die weken een sjagrijnige man. Hij wil warmte.
We zijn van 14 t/m 18 mei in Denver en vanuit daar moet ik een route hebben. Niet naar het noorden of westen, blijft dus over naar het oosten en zuiden. Ik heb in gedachten via Kansas (heel hard doorheen rijden) naar Missouri te gaan. Wij waren daar in april 2008 en vonden dit een hele mooie Staat met prachtige groene heuvels en meren en rivieren. Toen was het nog te koud maar eind mei moet dat veel beter zijn. Helaas is er weinig tot geen info te vinden over ervaringen van forumleden in dit gebied. Verder willen we in Missouri Route 66 (of een gedeelte daarvan) gaan rijden, een bezoek brengen aan Mark (ned in Mo) en Branson weer even aandoen.
Verder op het verlanglijstje;
Oklahoma City (Memorial Museum)
Dallas (South Fork Ranch - de rest hebben we al gezien)
Austin/San Antonio/Cruene (achter de muziek aan)
En ook dan weet ik het even niet. Hill Country zijn we ook al een paar keer geweest en Big Bend NP ook. In New Mexico zijn we nog niet in Roswell geweest en omgeving Ruidoso (Billy the Kid) lijkt me ook wel een mooie streek om even te verblijven. Uiteindelijk wil ik uitkomen in omgeving Bisti Badlands (Farmington) om daarna nog zo'n dag of tien in Utah te verblijven.
Al met al heb ik dan ruim 3 weken de tijd voor bovengenoemde route. Ik kom er alleen niet uit hoe ik die in moet delen en welke plekken in Missouri nou echt heerlijk zijn om even te verblijven.
Iemand die nog die ideeën of tips heeft en/of die een beetje behulpzaam kan zijn bij een logische route? Dus vanaf Denver tot aan Farmington zeg maar en daartussen in het verlanglijstje.....
Ben benieuwd. Ik weet dat midwest niet zo heel veel bezocht wordt door forumleden.
Marjan
De eerste 4 weken staan vast (CA, NV, AZ, UT) en dat programma zal ik binnenkort posten maar het gaat om de volgende 5 weken. In eerste instantie had ik een route vanaf Denver omhoog naar Noord Dakota en dan westwaarts naar Washington State en via allerlei kronkels terug naar Utah en uiteindelijk LA. Aangezien we met een tentje gaan kamperen en alles nog eens goed bekeken hebben qua temperatuur hebben we uiteindelijk besloten deze route niet te rijden. Veel te koud nog daar in het noorden en dan heb ik al die weken een sjagrijnige man. Hij wil warmte.
We zijn van 14 t/m 18 mei in Denver en vanuit daar moet ik een route hebben. Niet naar het noorden of westen, blijft dus over naar het oosten en zuiden. Ik heb in gedachten via Kansas (heel hard doorheen rijden) naar Missouri te gaan. Wij waren daar in april 2008 en vonden dit een hele mooie Staat met prachtige groene heuvels en meren en rivieren. Toen was het nog te koud maar eind mei moet dat veel beter zijn. Helaas is er weinig tot geen info te vinden over ervaringen van forumleden in dit gebied. Verder willen we in Missouri Route 66 (of een gedeelte daarvan) gaan rijden, een bezoek brengen aan Mark (ned in Mo) en Branson weer even aandoen.
Verder op het verlanglijstje;
Oklahoma City (Memorial Museum)
Dallas (South Fork Ranch - de rest hebben we al gezien)
Austin/San Antonio/Cruene (achter de muziek aan)
En ook dan weet ik het even niet. Hill Country zijn we ook al een paar keer geweest en Big Bend NP ook. In New Mexico zijn we nog niet in Roswell geweest en omgeving Ruidoso (Billy the Kid) lijkt me ook wel een mooie streek om even te verblijven. Uiteindelijk wil ik uitkomen in omgeving Bisti Badlands (Farmington) om daarna nog zo'n dag of tien in Utah te verblijven.
Al met al heb ik dan ruim 3 weken de tijd voor bovengenoemde route. Ik kom er alleen niet uit hoe ik die in moet delen en welke plekken in Missouri nou echt heerlijk zijn om even te verblijven.
Iemand die nog die ideeën of tips heeft en/of die een beetje behulpzaam kan zijn bij een logische route? Dus vanaf Denver tot aan Farmington zeg maar en daartussen in het verlanglijstje.....
Ben benieuwd. Ik weet dat midwest niet zo heel veel bezocht wordt door forumleden.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Hi Marjan.
Hier wat lokaties die wij voor onze volgende reis op het programma hebben staan. Moet nog beginnen met onderzoek, maar deze staan min of meer vast:
Bij St. Louis: http://www.nps.gov/jeff/index.htmen http://www.stltoday.com/stltoday/entert ... enDocument
En misschien dit: www.budweisertours.com
Kansas: Wichita: http://www.360wichita.com/Attractions/K ... lains.html
KC: www.americanjazzmuseum.org
Deze is niet zeker: www.nelson-atkins.org
Verder gaan we naar Dodge City: http://www.dodgecity.org/
In OKC zijn dit zekerheidjes: www.guthrieok.com
www.nationalcowboymuseum.org. Eind mei is hier Chuckwagon Gathering Cowboy festival.
http://www.oklahomacitynationalmemorial.org/
We zijn van plan om hier ruim tijd aan te besteden.
De omgeving van Ruidoso is ook een mooie streek. We hebben hier in october 2007 zo'n drie dagen doorgebracht:
Schattig Smokey Bear SP in Capitan. Zeker bezoeken. Door Lincoln wandelen voor Billy the Kid. Roswell UFO museum, waren we snel uitgekeken, wel een mooi pand. Valley of Fires SP met Lava Beds. het mooie Cloudcroft op 9000 ft. En in Fort Sumner het museum en het graf van Billy. Steen met prikkeldraad erom in een kooi. Stel je er niet teveel van voor. Bij Carlsbad: Living Desert SP. In Ruidoso even gaan loeren bij Inn of the Mountain Gods en als je van paarden houdt Hubbard Museum of the American West (Ruidoso Downs is een beroemde paardenracebaan). Zijn we niet geweest. Ook zijn we van Ruidoso de Sierra Blanca opgereden. Mooie uitzichten maar verder niets speciaal. Als je het uitzichtpunt hebt bereikt kan je rustig terug want verderop is alleen de parkeerplaats voor de skiers en de liften.
Hoop dat je er iets aan hebt.
Hans
Hier wat lokaties die wij voor onze volgende reis op het programma hebben staan. Moet nog beginnen met onderzoek, maar deze staan min of meer vast:
Bij St. Louis: http://www.nps.gov/jeff/index.htmen http://www.stltoday.com/stltoday/entert ... enDocument
En misschien dit: www.budweisertours.com
Kansas: Wichita: http://www.360wichita.com/Attractions/K ... lains.html
KC: www.americanjazzmuseum.org
Deze is niet zeker: www.nelson-atkins.org
Verder gaan we naar Dodge City: http://www.dodgecity.org/
In OKC zijn dit zekerheidjes: www.guthrieok.com
www.nationalcowboymuseum.org. Eind mei is hier Chuckwagon Gathering Cowboy festival.
http://www.oklahomacitynationalmemorial.org/
We zijn van plan om hier ruim tijd aan te besteden.
De omgeving van Ruidoso is ook een mooie streek. We hebben hier in october 2007 zo'n drie dagen doorgebracht:
Schattig Smokey Bear SP in Capitan. Zeker bezoeken. Door Lincoln wandelen voor Billy the Kid. Roswell UFO museum, waren we snel uitgekeken, wel een mooi pand. Valley of Fires SP met Lava Beds. het mooie Cloudcroft op 9000 ft. En in Fort Sumner het museum en het graf van Billy. Steen met prikkeldraad erom in een kooi. Stel je er niet teveel van voor. Bij Carlsbad: Living Desert SP. In Ruidoso even gaan loeren bij Inn of the Mountain Gods en als je van paarden houdt Hubbard Museum of the American West (Ruidoso Downs is een beroemde paardenracebaan). Zijn we niet geweest. Ook zijn we van Ruidoso de Sierra Blanca opgereden. Mooie uitzichten maar verder niets speciaal. Als je het uitzichtpunt hebt bereikt kan je rustig terug want verderop is alleen de parkeerplaats voor de skiers en de liften.
Hoop dat je er iets aan hebt.
Hans
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het eerste deel van onze route (4 weken) ziet er als volgt uit:

20/4 t/m 28/4
Overnachting in Crowne Plaza bij Lax
LA – boodschappen Walmart - Rim of the World – Banning KOA
Banning (3 n) - Cabazon Outlets - hike Palm Canyon in Palm Springs – Joshua Tree NP
Poppy Reserve - Red Rock Canyon SP
Fossil Falls – Trona Pinnacles – Stovepipe Wells
Death Valley NP (2 n)
Las Vegas – Motel 6 – auto omruilen
Valley of Fire SP
Smithsonian Butt Backway – Page
29/4 t/m 5/5
Page (7 n) - met Rob en Annie op Lake Powell RV Park
Wave en tal van andere highlights
6/5
Gouldings – Monument Valley
7/5 t/m 13/5
Moab (7 n) – Canyonlands RV Park
o.a. minimeeting Thuul en Peter
14/5 t/m 18/5
Denver (5 n) – samen met Jacqueline, Peter en Natasja in huurhuis
Meeting met Loek en Gepke, Dennis en Anna en Arthur en Kim
Dagtocht naar Rocky Mountains NP
Colorado Springs – Air Force Academy – Pikes Peak – Seven Falls
19/5
Vertrek uit Denver richting Missouri
Nog 5 weken te gaan....
Marjan

20/4 t/m 28/4
Overnachting in Crowne Plaza bij Lax
LA – boodschappen Walmart - Rim of the World – Banning KOA
Banning (3 n) - Cabazon Outlets - hike Palm Canyon in Palm Springs – Joshua Tree NP
Poppy Reserve - Red Rock Canyon SP
Fossil Falls – Trona Pinnacles – Stovepipe Wells
Death Valley NP (2 n)
Las Vegas – Motel 6 – auto omruilen
Valley of Fire SP
Smithsonian Butt Backway – Page
29/4 t/m 5/5
Page (7 n) - met Rob en Annie op Lake Powell RV Park
Wave en tal van andere highlights
6/5
Gouldings – Monument Valley
7/5 t/m 13/5
Moab (7 n) – Canyonlands RV Park
o.a. minimeeting Thuul en Peter
14/5 t/m 18/5
Denver (5 n) – samen met Jacqueline, Peter en Natasja in huurhuis
Meeting met Loek en Gepke, Dennis en Anna en Arthur en Kim
Dagtocht naar Rocky Mountains NP
Colorado Springs – Air Force Academy – Pikes Peak – Seven Falls
19/5
Vertrek uit Denver richting Missouri
Nog 5 weken te gaan....
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hans, heel erg bedankt. Ik ga het even op m'n gemak bekijken.....
Marjan

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties